[TV KAART] Geen nickelodeon en BBC1

Pagina: 1
Acties:

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08 18:12
Omdat mijn tv voor de zoveelste keer kuren gaf, heb ik het een tijdje geleden maar opgegeven en een tv kaart aangeschaft (asus kaart met philips 7134 chipset).

Werkt perfect, maar nu is het probleem dat nickelodeon (een van de weinige zenders die ik niet kan missen, straks is het waarschijnlijk weer anders vanwege meneer de mol) bij mij op zwart blijft, terwijl hij het op de tv wel gewoon doet.

Juiste frequentie is ingevoerd (essent deventer @ 511.25 / 26) maar ik heb tot op heden nog geen resultaat gehad..

* bakakaizoku gebruikt overigens fly2000

edit: hetzelfde gaat ook op voor BBC1

[ Voor 5% gewijzigd door bakakaizoku op 30-09-2004 23:10 ]

rm -rf ~/.signature

Verwijderd

Andere kabels geprobeerd? Antenneversterker geprobeerd? Andere apparaten die aan de kabel hangen losgekoppeld? Automatisch laten zoeken? Wat heb je nog meer gedaan om het probleem te isoleren/op te lossen?

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:46

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik ken iemand die het met MTV had. Toen is er gebeld naar Essent, later was het opgelost. Vraag me niet wat ze gedaan hebben, maar het was opgelost. Ja ook in Deventer :P

• bakakaizoku
  • Laatst online: 01-08 18:12
Erazzzer schreef op 01 oktober 2004 @ 00:26:
Ik ken iemand die het met MTV had. Toen is er gebeld naar Essent, later was het opgelost. Vraag me niet wat ze gedaan hebben, maar het was opgelost. Ja ook in Deventer :P
Nou, net gebeld, en het enige wat ze hebben opgelost is mijn humeur, dat is namelijk in het niets opgelost.. Wat een zakkenwassers die niet luisteren (en mij naar @home toe stuurden omdat het om een tv-kaart gaat :? :/ )

Dus ik bellen met @home, krijg ik te horen dat ik bij essent moet wezen, dus ik bel essent weer en ja hoor, die stuurden mij naar @home en mijn humeur de deur uit

Al met al is het probleem nog steeds niet opgelost, dus een subtiel kickje

[ Voor 14% gewijzigd door bakakaizoku op 04-10-2004 09:51 ]

rm -rf ~/.signature

Verwijderd

Over dit probleem is al een topic:

Medion 42073 Tv kaart (Philips 7134 Chipset)

Dit is dezelfde tuner (Philips 7134 Chipset) als jij hebt (als je geen Medion (42073) kaart hebt) en de oplossingen staan voor je probleem staan ook in dit topic.

Instellen tuner:
Tooltje

Frequentietabellen

Succes!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 10:15 ]

• Gullie007
  • Niet online
Probeer het eens met een ander programma? Ik had ook 't probleem dat RTL4 niet herkend werd door de bijgeleverde software, terwijl ik nu is DScaler gebruik een prima beeld heb. Overigens sowieso fijn programmatje, veel in te stellen ed.

System Specs Desktop | System Specs Laptop

Pagina: 1