[add-on] TrillianPro smiliepack

Pagina: 1
Acties:
  • 486 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-10 20:20
Aangezien het een erg lange tijd stil is geweest rondom GoT/Fok TrillianPro SmileyPack 2.0, ben ik een tijdje geleden begonnen met eigen toevoegen.
De basis is gemaakt door KillerB en hierop heb ik eigen toevoegingen gedaan.

Inhoud

Status-icons; De standaard bolletjes vind ik niet om aan te zien, vandaar de volgende icons:

Afbeeldingslocatie: http://home.parse.nl/~jasper/Ouwes.Lachebekjes.Pakket.icons.jpg

Smilies

Een hele hoop!
Zie o.a. het tekst bestand wat erbij zit :)

Afbeeldingslocatie: http://home.parse.nl/~jasper/Ouwes.Lachebekjes.Pakket.smilies.jpg

Downloaduuh

Dat kan.. Wel zonder garanties uiteraard :) Bij iedereen die Trillian Pro draait met de standaard skin heb ik geen problemen gehoord, dus alles zou goed moeten gaan :)

Klik: http://home.parse.nl/~jas...ket.v1.3.-2004-SJAECK.rar

Don't even get me started on the name ;) Blame Hans! :P

Installeren

Na het uitpakken van het zip bestand moet je de 2 mappen in de Trillian Pro dir kopieren. En klaar.. :) Easy as that.
Het enige wat raar is, sommige smilies knipperen enorm. Op de ene pc gebeurt het wel, op de andere niet :? Als iemand een idee heeft hoe het komt..

Have fun :)

[ Voor 7% gewijzigd door Jasper op 30-09-2004 22:09 ]

Verwijderd

Ja geinig, maar het is pas leuk als iemand anders ook Trillian heeft, wat niet veel voorkomt, laat staan ook dat smileypakketje..

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Jammer dat Trillian nog niet de "custom smilies" ofzo (die dus ook naar de andere gestuurd wordt) zoals in MSN 6 ondersteunt.. ;(

edit:
Installed :)

edit:
Dude, zelfs \o/ doet het :P

[ Voor 30% gewijzigd door Osiris op 30-09-2004 22:21 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ziet er goed uit :) Eens kijken of ik GAIM ook zover kan krijgen om dit te slikken. Vooral de statusicons zijn erg gaaf!

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Jasper
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 22:15:
Ja geinig, maar het is pas leuk als iemand anders ook Trillian heeft, wat niet veel voorkomt, laat staan ook dat smileypakketje..
Yup.
Gewoon zorgen dat andere mensen het ook installeren :P
Osiris schreef op 30 september 2004 @ 22:17:
edit:
Dude, zelfs \o/ doet het :P
Uiteraerd :P

[ Voor 22% gewijzigd door Jasper op 30-09-2004 22:25 ]

Verwijderd

Jasper schreef op 30 september 2004 @ 22:25:
[...]

Yup.
Gewoon zorgen dat andere mensen het ook installeren :P
Ja, maar Trillian Pro is niet gratis :P dus even installeren is er niet bij.

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 22:27:
[...]

Ja, maar Trillian Pro is niet gratis :P dus even installeren is er niet bij.
Daar zijn natuurlijk methoden voor ;)

En netjes idd! Ik gebruikte tot nu toe het vorige GoT-smileys-pack, maar deze is net weer even wat mooier en uitgebreider. Dankjewel!

Verwijderd

heb ik ze al?

en nu?
en nu?
en nu?

tuurlijk heb ik ze al ;)

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:26
Mooi werk hoor 'collega'. :P
Aangezien ik zelf geen pro gebruik hou ik het echter wel bij mijn eigen pakket voor 0.74. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Sassie op 30-09-2004 23:22 ]

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Ziet er weer leuk uit :)

301SQN

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:20

MBV

Is er ook zoiets voor msn/msn plus? Dus uitbreidingen. Standaardsmileys: ok, maar ik wil ook 8)7 >:) :+ |:( _/-\o_ enz.

Of is dat er al?

[ Voor 3% gewijzigd door MBV op 30-09-2004 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 22:37

Smarron

The bend

ff installeren dus! Ze zien er zowieso erg vet uit!

Jammer genoeg is de MSN-community veel te groot aan het worden, zodat niemand mijn icons ziet (op 2 vrienden na ofzo).

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als van deze skin gebruik maakt, volg dan deze instructies om in ieder geval de smilies te gebruiken:

Pak het bestand uit volgens de aangegeven opdrachten.

\stixe\plugins\TP16Emoticons-16x16\Main.xml hernoemen naar emoticons.xml

Voor standaard Windows XP skin:
Nieuwe emoticons.xml verplaatsen naar \skins\MSN Messenger 5 - Windows XP\XML\Controls\
\stixe\plugins\TP16Emoticons-16x16\Normal\emoticons.bmp kopieren naar \skins\MSN Messenger 5 - Windows XP\Graphics\Controls\

Voor Blue Windows XP skin:
Nieuwe emoticons.xml verplaatsen naar \skins\MSN Messenger 5 - Windows XP Blue\XML\Controls\
\stixe\plugins\TP16Emoticons-16x16\Normal\emoticons.bmp kopieren naar \skins\MSN Messenger 5 - Windows XP Blue\Graphics\Controls\

Voor Olive Windows XP skin:
Nieuwe emoticons.xml verplaatsen naar \skins\MSN Messenger 5 - Windows XP Olive\XML\Controls\
\stixe\plugins\TP16Emoticons-16x16\Normal\emoticons.bmp kopieren naar \skins\MSN Messenger 5 - Windows XP Olive\Graphics\Controls\

Voor Silver Windows XP skin:
Nieuwe emoticons.xml verplaatsen naar \skins\MSN Messenger 5 - Windows XP Silver\XML\Controls\
\stixe\plugins\TP16Emoticons-16x16\Normal\emoticons.bmp kopieren naar \skins\MSN Messenger 5 - Windows XP Silver\Graphics\Controls\

edit:

@Jasper, hieronder: Np, ik vind het een fantastisch product wat je hebt gemaakt, dus wil ik het natuurlijk graag ook in mijn skin gebruiken!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Goed bezig Cyberneer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Om het topic toch maar weer omhoog te trappen, ik las via de meuktracker dat Trillian 3 final beschikbaar was. Deze heb ik dus meteen geïnstalleerd en geconfigureerd naar wensen.

Ik heb nu alles werkende behalve de GoT smileys, deze werken nog niet op Trillian 3. Zou Jasper of iemand anders hier misschien naar willen kijken? Het is toch wel fijn als ik de GoT smileys weer zou kunnen gebruiken onder Trillian 3. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Ah, trillian 3 al final. Nice :) Ik heb hem hier nog niet geinstalleerd (even kijken of mijn licentie nog geldig is), maar ga hier wel naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Jasper schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 17:58:
Ah, trillian 3 al final. Nice :) Ik heb hem hier nog niet geinstalleerd (even kijken of mijn licentie nog geldig is), maar ga hier wel naar kijken.
Voor zover ik me kon herinneren is de licentie voor Trillian 2.0 Pro niet geldig voor Trillian 3, maar dat kan ik ook fout hebben, meer informatie hierover valt hier te vinden. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 22:37

Smarron

The bend

Ik heb de gratis versie van 3 even geprobeerd, maar vind hem niet lekker werken.

De grootte van de vensters kan ik niet op een normale wijze instellen.
Icons van GoT Smileypack doen het niet meer.
Plugins kan ik niet toevoegen.
En het ziet er niet uit. :P

Ben voorlopig weer terug naar 2 gegaan.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Smarron: Misschien kun je beter even naar [rml][ Trillian] Pro 3; wissel hier ervaringen uit *[/rml] gaan. :)

Verder werken plugins bij mij gewoon nog steeds :?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-10 12:18

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Bij mij werkt ook deze perfect!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Ik ben nog niet overgestapt op Trillian 3, dus daar heb ik nog geen smiliepack voor.

Inmiddels is er wel een 1.4 uit, down die shit op http://www.shoq.com
Pagina: 1