Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Het Samsung E-700 Help forum.......

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ten eerste mijn excuses voor de vorige forum.......Het is namelijk de eerste keer dat ik hieraan meedoe, maar goed.

Ik heb een vraag, ik heb dus de Samsung E-700 de gesimlockte T-Mobile versie. Ik heb m al laten unlocken. Zoals de meesten van jullie al weten heeft de T-Mobile versie een heel ander menu en dergelijke. Is het mogelijk om de software die op het toestel zit te veranderen naar de gebruikelijke software dus van Samsung zelf?

Greetz Deep

Verwijderd

Lees de FAQ eens even:

Geen zaken die in strijd zijn met licentie- of copyright regelgeving, hieronder vallen o.a.

- warez, cracks, etc
- (hulp bij) het unlocken van telefoons (uitleg)
- (hulp bij) het flashen/firmware aanpassen van telefoons (uitleg)
- vragen naar of aanbieden van ringtones, midlets, etc (uitleg)

lijkt me voldoende antwoord op je vraag

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 09:59

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

je hebt niet echt gezocht denk ik, want zoals waarschijnlijk in de normale E700 topics al staat: Je kan de firmware upgraden (of veranderen) door die via de datakabel erin te flashen. Zo kan het elk beschikbaar menu enzo erin zetten.

Je 4e post al!!!

Je solliciteert naar een ban van het forum. Ik zou zeggen lees de regels van dit hele forum is voordat je gaat posten. Dit is niet gewenst!

[ Voor 26% gewijzigd door Hann1BaL op 30-09-2004 19:01 ]

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 15:51

JT

VETAK y0

Dit meen je niet he....In al die vorige sluitposts stond DUIDELIJK wat je moest lezen om te snappen hoe het hier gaat. Er stond ook in welk topic het gepost moet worden. En TOCH open je een nieuw topic...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-11 20:22

Korakal

Up up up!

Alsjeblieft D-FLeX, lees nou eens wat er gezegd wordt in de sluitmessages van je vorige posts! dat staat er toch niet voor niks?!

Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden goed door en hou je aan de forumregels...

Dit topic is gesloten.