Toon posts:

SD Kaart wil niet lezen in cardreader

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik heb vandaag een cardreader gekocht om bestandjes op me mmc/sd kaartje te uploaden en downloaden alleen herkent de reader hem niet :( wie weet wat dit kan zijn? formateren ?

mvg michael

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-03 22:52

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

merk, type, OS, wat heb je zelf al geprobeerd?

Etc etc etc

Ofwel, als je geen duidelijke info verstrekt/vraag stelt kan niemand hier wat mee

An Explanation of l33t Speak

Verwijderd

Topicstarter
sorry man maar ikheb er totaal geen verstand van.

ik heb draai xp de reader is sweex ... ik heb me al laten vertellen dat ik een betere moet kopen ofzo. ik heb diverse kaartjes liggen. alleen me compact flash kaartje herkent ie. dus niet SD en SD/MMC.

grtz

Verwijderd

Even opnieuw formateren in je camera of wat voor apparaat je ook hebt om die kaartjes in te duwen wil nog wel eens helpen.

Verder idd TE WEINIG INFO!

Verwijderd

Topicstarter
wat moek verder vertellen dan

Verwijderd

Het merk kaartjes, type reader, etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 18:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
het merk kaartje is van nokia het type reader is sweex cardreader 2.0 usb extern 6 in 1 ik draai windows xp. reader is geinstalleerd.

Verwijderd

misschien domme vraag maar stop je de sd kaartjes er wel goed om in :?

komt nog al eens voor nl..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 19:01:
misschien domme vraag maar stop je de sd kaartjes er wel goed om in :?

komt nog al eens voor nl..
hehe jah ik stop em er goed in. past maar op 1 manier

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 19:02:
[...]

hehe jah ik stop em er goed in. past maar op 1 manier
de eerste keer dat ik m'n sd kaartje prikte dacht ik hem goed erin te duwen... moest dus onderste boven in m'n reader ;)

vandaar m'n vraag

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Hmm....... volgens mij heeft mijn Pa ook dat ding en zo moet je hem eigenlijk installen :

1. Sluit je Reader aan maar click niet verder of annuleren aan als je dat Nieuwe Hardware detected ding van Windows krijgt !!!
2. Gooi nu de Cd erin en doorloop de gehele install
3. Na het voltooien ervan zou er allemaal spul vanzelf moeten gebeuren waardoor alles goed komt :)

En ja de handleiding klopt dus niet bij deze .... :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> OM

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Papakakkerlak
Ik heb ook een Sweex reader. Werkt op zich prima, alleen een SD kaartje van Sandisk kon ik een tijdlang niet lezen, werd gewoon niet gezien, maar nu net probeer ik het nog eens en opeens ziet ie hem wel.
Geen idee waarom (slecht contactje?), maar wie weet gebeurt hetzelfde bij jou als je het een paar keer opnieuw probeert.

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

<laat maar>

[ Voor 98% gewijzigd door [RNMC] Viper op 06-11-2004 15:04 ]

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Pagina: 1