In verband met de gemanipuleerde lever worst
Virussen? Scan ze hier!
In verband met de gemanipuleerde lever worst
Verwijderd
De host maakt nooit zelf een verbinding. Daar hebben ze clients voor uitgevondenVerwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 11:50:
nu ik dit lees vraag ik mij of de host automatisch een verbinding maakt bij het opstarten of moet je dat steeds zelf doen. Het lijkt me namenlijk handig maar dan moet hij wel meteen hosten als hij de computer opstart. Nu is mijn vraag of hij dat automatische doet of dat handmatig in moet stellen. Als je het handmatig in moet stellen is dit makkelijk ??? Ik ken het programma voor de rest niet
Wellicht beschrijf je je probleem verkeerd, dus leg even duidelijker uit!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
^^ what he saidBtM909 schreef op 23 januari 2004 @ 11:57:
De host maakt nooit zelf een verbinding. Daar hebben ze clients voor uitgevonden
Wellicht beschrijf je je probleem verkeerd, dus leg even duidelijker uit!
Verder: goed gezocht (zoals het hoort
Als je het dus anders bedoeld: open ajb een nieuw topic (rekening houdend met de kennis uit de search) en geef even duidelijker aan hoe en wat
zie dus elevator in "win 98 netwerkboot". En verder: lees alle links achter http://gathering.tweakers.net/forum/faq even, en/of lees een maandje readonly mee en kijk hoe het er aan toe gaat hier, leer je heel veel van aangezien je op het moment wat euhm niet zo handige posts maakt
[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 24-01-2004 15:39 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()