pcanywhere

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

• Raptor34
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-01 22:10

Raptor34

ik zeg maar zo en niets anders

Topicstarter
Ik gebruik het progje pcanywhere op mijn ftp server
waar ik geen monitor op heb staan
Als ik de server op nieuw opstart dat start het progje pcanywhere niet op
Dan moet ik eerst weer een monitor er aan hangen voor dat ik het progje pcanywhere kan opstarten en gaan hosten
Is het zo in te stellen waneer je je server op start ook het progje pcanywhere opstart en gelijks ook gaat hosten>:)

In verband met de gemanipuleerde lever worst

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Eh... wat dacht je van je START menu? In je startup foldertje dus? Je kunt pcanywhere ook in "system-mode" draaien (dan start 'ie al op voordat je bent ingelogd, als je tenminste moet inloggen).

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

In de properties van je PC-Anywhere verbinding kun je ook opgeven 'Start when Windows starts' dan start-ie als service (ook op 9x)

Virussen? Scan ze hier!

• Raptor34
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-01 22:10

Raptor34

ik zeg maar zo en niets anders

Topicstarter
oke is al op gelost gedankt voor de reactie`sB-)

In verband met de gemanipuleerde lever worst

Verwijderd

nu ik dit lees vraag ik mij of de host automatisch een verbinding maakt bij het opstarten of moet je dat steeds zelf doen. Het lijkt me namenlijk handig maar dan moet hij wel meteen hosten als hij de computer opstart. Nu is mijn vraag of hij dat automatische doet of dat handmatig in moet stellen. Als je het handmatig in moet stellen is dit makkelijk ??? Ik ken het programma voor de rest niet

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 11:50:
nu ik dit lees vraag ik mij of de host automatisch een verbinding maakt bij het opstarten of moet je dat steeds zelf doen. Het lijkt me namenlijk handig maar dan moet hij wel meteen hosten als hij de computer opstart. Nu is mijn vraag of hij dat automatische doet of dat handmatig in moet stellen. Als je het handmatig in moet stellen is dit makkelijk ??? Ik ken het programma voor de rest niet
De host maakt nooit zelf een verbinding. Daar hebben ze clients voor uitgevonden ;)

Wellicht beschrijf je je probleem verkeerd, dus leg even duidelijker uit!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Dat moet je zelf doen, volgens mij kan je het ook wel instellen maar is bij mij niet bekend

offtopic:
Dit is overigens een oud topic

[ Voor 50% gewijzigd door GGS_VR6 op 23-01-2004 11:59 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

BtM909 schreef op 23 januari 2004 @ 11:57:
De host maakt nooit zelf een verbinding. Daar hebben ze clients voor uitgevonden ;)

Wellicht beschrijf je je probleem verkeerd, dus leg even duidelijker uit!
^^ what he said :P

Verder: goed gezocht (zoals het hoort :* ) maar wildhagen in "pcanywhere" geeft al een antwoord op de vraag zoals ik het begrijp. Daarnaast is het toch beter om een eigen topic te starten en dan te verwijzen naar oudere topics - 3 jaar is wel erg oud en ik geloof niet dat jij dezelfde versie draait als de topicstarter toen ;)
Als je het dus anders bedoeld: open ajb een nieuw topic (rekening houdend met de kennis uit de search) en geef even duidelijker aan hoe en wat :)

zie dus elevator in "win 98 netwerkboot". En verder: lees alle links achter http://gathering.tweakers.net/forum/faq even, en/of lees een maandje readonly mee en kijk hoe het er aan toe gaat hier, leer je heel veel van aangezien je op het moment wat euhm niet zo handige posts maakt :)

[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 24-01-2004 15:39 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.