Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Samsung E-700...............I need HELP..........!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb de Samsung E-700 met daarbij de bijbehorende datakabel en de benodigde software namelijk PIMS filemanager. Zoals de meesten van jullie al weten kun je ringtones van het internet downloaden en dan met het programma op je telefoon zetten. Mijn vraag aan jullie is.........hoe kun je ringtones verwijderen en spellen op je telefoon zetten of eventueel verwijderen :? ............HELP!! dit omdat mn telefoongeheugen aardig volzit..........

Greetz Deep

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:51
ik heb geen idee hoe je het kan oplossen, maar je topictitel stoot mensen een beetje af heb ik zo het idee, lees meteen de faq even...
kijk even op de site v/d software producer of www.samsung.com

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Ik zou zeggen probeer het eens in het: Het Samsung SGH-E700 topic - Deel 4
en dus niet je vraag simpelweg in het topic gooien, maar lees daar in elk geval de startpost even door.
Gebruik het vergrootglas bovenaan het topic om te zoeken in het topic zelf.

[ Voor 48% gewijzigd door job op 29-09-2004 20:04 ]

Verwijderd

kan me sterk vergissen maar heb gisteren ook dit topic gezien maar dan met een slotje erop? :?

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 20:04:
kan me sterk vergissen maar heb gisteren ook dit topic gezien maar dan met een slotje erop? :?
Nummer 3 alweer 8)7

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:51

JT

VETAK y0

Help forum Samsung E-700.............
1 dag wachten is geen reden om het weer te mogen vragen :/

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik heb je in je vorige topic 2 redenen gegeven waarom deze vraag hier niet zo hoort. Deze gaat dus ook dicht; en tevens het verzoek om niet meer te dubbelposten. Lees het volgende volledig door, voordat je nog eens op GoT post: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.