haha stom van mijExigence schreef op 03 oktober 2004 @ 00:50:
Ik zag daar eerst ook overheen, maar de memspeed is CPU/Integer. En een integer is altijd een heel getal. Dus als je een halve MP gebruikt is de memspeed CPU/naar boven afgeronde MP
Nou. ik heb mijn DFI er weer in zitten maar die is echt dood hoor. nog steeds hetzelfde euvel dus dit wordt een gevalletje RMA.
Ik hoop maar dat het niet te lang gaat duren.
FF editten: Ik ga maar gelijk ander geheugen bestellen, OCZ EB is zo te zien nog genoeg te krijgen bij B@W.
Is het verstandig om dit te kopen of zijn er betere chippies voor de Lanparty?
En ben ik nou eigenlijk beter af met pc3200 of 3500? En als we dan toch bezig zijn: 1x512 of 2x256?
Ik zie zelf wel wat in 2x 256MB OCZ PC-3700 DDR466 EL 512MB Rev3
Ik hoop maar dat het niet te lang gaat duren.
FF editten: Ik ga maar gelijk ander geheugen bestellen, OCZ EB is zo te zien nog genoeg te krijgen bij B@W.
Is het verstandig om dit te kopen of zijn er betere chippies voor de Lanparty?
En ben ik nou eigenlijk beter af met pc3200 of 3500? En als we dan toch bezig zijn: 1x512 of 2x256?
Ik zie zelf wel wat in 2x 256MB OCZ PC-3700 DDR466 EL 512MB Rev3
[ Voor 59% gewijzigd door Bornin op 03-10-2004 11:30 ]
Non taken
Je zou ook voor OCZ PC3200 Platinum El Rev. 2 kunnen gaan, met Samsung TCCD chips, die doen het ook erg goed (kijk maar eens op Xtreme) Ze hebben weinig volts nodig
Ik zou voor 2x 256MB gaan, en benchen met 1x 256MB. Want 2x 256MB is wel handig voor als je over een tijdje een S939 mobo gaat aanschaffen met Dual Channel.
Ik zou voor 2x 256MB gaan, en benchen met 1x 256MB. Want 2x 256MB is wel handig voor als je over een tijdje een S939 mobo gaat aanschaffen met Dual Channel.
Of als je het geld hebt een setje van 2x 512mbExigence schreef op 03 oktober 2004 @ 13:13:
Je zou ook voor OCZ PC3200 Platinum El Rev. 2 kunnen gaan, met Samsung TCCD chips, die doen het ook erg goed (kijk maar eens op Xtreme) Ze hebben weinig volts nodig![]()
Ja maar dan toch wel 1x512, moet ook lekker benchen en dan evt. mocht ik een S939 kopenExigence schreef op 03 oktober 2004 @ 13:13:
Je zou ook voor OCZ PC3200 Platinum El Rev. 2 kunnen gaan, met Samsung TCCD chips, die doen het ook erg goed (kijk maar eens op Xtreme) Ze hebben weinig volts nodig![]()
tja, als geld geen bezwaar zou zijn....patryk schreef op 03 oktober 2004 @ 13:41:
[...]
Of als je het geld hebt een setje van 2x 512mbMoet zeggen dat de laatste tijd veel games zijn die aardig wat geheugen vreten.
[ Voor 21% gewijzigd door Bornin op 03-10-2004 13:52 ]
Non taken
Tsja, voor 2x 512MB ben je al gauw meer dan 300 euro kwijt, en ik persoonlijk vind ik dat wat te veel voor geheugen, dan neem ik die 512MB minder maar voor liefpatryk schreef op 03 oktober 2004 @ 13:41:
[...]
Of als je het geld hebt een setje van 2x 512mbMoet zeggen dat de laatste tijd veel games zijn die aardig wat geheugen vreten.
ik heb waarschijnlijk de mogelijkheid om mijn amd 64 3200+ newcastle cpu om te ruilen. Dit omdat de boxed cooler kapot is. Ik heb hem nog even getest met een andere fan erop. Ik haal ongeveer 2490mhz pifast stable zonder de vcore aan te passen (deze schommelt tussen de 1,48 - 1,52) Ik denk dat deze score op dit moment nog het meeste zegt (@ stock vcore dus)
Als ik de vcore wat hoger zet (ca 1,70) dan haal ik ongeveer 2580 pifast stable. Vcore verder omhoog zetten heeft geen zin, zal wel dfi bugje zijn, want me temps zijn in orde (<50 graadjes).
Nu is de vraag heb ik hier een goede processor te pakken of valt ie tegen voor zijn soort? Ik wil natuurlijk wel veel hoger nog gaan halen maar volgens mij zal dat wel gaan komen als dfi met bios updates gaat komen, want vcore doet de cpu nog maar erg weinig. bovenstaande scores zijn dus op air.
Wat denken jullie? omruilen en hopen op een betere of kan ik beter deze processor houden?
Als ik de vcore wat hoger zet (ca 1,70) dan haal ik ongeveer 2580 pifast stable. Vcore verder omhoog zetten heeft geen zin, zal wel dfi bugje zijn, want me temps zijn in orde (<50 graadjes).
Nu is de vraag heb ik hier een goede processor te pakken of valt ie tegen voor zijn soort? Ik wil natuurlijk wel veel hoger nog gaan halen maar volgens mij zal dat wel gaan komen als dfi met bios updates gaat komen, want vcore doet de cpu nog maar erg weinig. bovenstaande scores zijn dus op air.
Wat denken jullie? omruilen en hopen op een betere of kan ik beter deze processor houden?

[ Voor 10% gewijzigd door savale op 03-10-2004 17:27 ]
Anoniem: 81481
Eh?Exigence schreef op 03 oktober 2004 @ 13:13:
EB is alleen nog maar verkrijgbaar als PC3200, de kans dat dit niet keihard gaat is dus groter als bij 3700.
Die man met die CPU die met een boxed cooler en standaard voltage bijna 2,5 gig PiFast kan draaien:
Wat denk je zelf?
En wat bedoel je met zal wel een DFI bugje zijn?
Denk je dat een CPU eindeloos doorschaalt zolang je er maar volts door pompt?
Ik zou dat ding maar eens goed gaan koelen, ik denk dat er een hoop in zit.
nou weet je wat het is. Ik haal bijna 2,5 gig op stock voltage, dus ik denk zelf ook dat ik er wel verder mee kan komen. Echter merk ik dat voltage toevoegen weinig nut heeft. Dat is dus het punt wat ik niet erg begrijp. Ik kan er zoveel volts op zetten als ik wil, maar hoger dan 2600mhz pifast stable ben ik niet gekomen (was stock koelblok en een dikke fan erop: niet hoger dan 52 graden)
Is dit nog een probleem van de dfi moederborden of is dit een bekend verschijnsel met athlon64 processoren?
Is één van deze dingen niet het geval: dan dacht ik dus dat dit een niet zo goed teken van deze athlon 64 3200+ was. Dus waarom niet omruilen als ik de kans heb.
Vandaar de vorige post...zou graag wat ervaringen willen hebben van de dfi gebruikers met deze processor
Is dit nog een probleem van de dfi moederborden of is dit een bekend verschijnsel met athlon64 processoren?
Is één van deze dingen niet het geval: dan dacht ik dus dat dit een niet zo goed teken van deze athlon 64 3200+ was. Dus waarom niet omruilen als ik de kans heb.
Vandaar de vorige post...zou graag wat ervaringen willen hebben van de dfi gebruikers met deze processor
[ Voor 22% gewijzigd door savale op 03-10-2004 21:56 ]
Die temps moet je je niet blind op staren, de mijne geeft 21C idle aan, sure!
Een CPU schaalt niet lineair met voltage, dwz dat meer voltage niet automatisch meer MHz betekend, was het maar zo'n feest.
Op een gegeven moment gaat warmte je tegenwerken en zal je met betere koeling moeten komen, pas dan zal je weer hoger kunnen gaan.
Laten we weer on-topic gaan nu.
Iemand nog leuke resultaten geboekt met dit bordje?
Een CPU schaalt niet lineair met voltage, dwz dat meer voltage niet automatisch meer MHz betekend, was het maar zo'n feest.
Op een gegeven moment gaat warmte je tegenwerken en zal je met betere koeling moeten komen, pas dan zal je weer hoger kunnen gaan.
Laten we weer on-topic gaan nu.
Iemand nog leuke resultaten geboekt met dit bordje?
Veel hoger dan van 2200->2500 zul je niet komen op lucht.
ok dan ga ik ff zoeken naar een goede waterkoelingSchumi4ever schreef op 03 oktober 2004 @ 22:20:
Veel hoger dan van 2200->2500 zul je niet komen op lucht.
Ik denk dat je nog wel meer dan water nodig zult hebben
ach ja als t maar lekker stil is en ik er een beetje mee kan spelen om te overklokken. Alles beter dan die boxed cooler atm denkSchumi4ever schreef op 04 oktober 2004 @ 00:31:
[...]
Ik denk dat je nog wel meer dan water nodig zult hebben
Zo,
Board is retour B@W. Had al een mail van dave @ B@W gehad dat ze waarschijnlijk wel een reserve plankie hadden liggen en dat RMA geen probleem is.
(Hij had mijn relaas hier ook gevolgd
)
Klasse B@W
Wel jammer dat ze in België zitten, aangetekend versturen kost €13,=
. Zo wordt het toch nog een duur board.
Board is retour B@W. Had al een mail van dave @ B@W gehad dat ze waarschijnlijk wel een reserve plankie hadden liggen en dat RMA geen probleem is.
(Hij had mijn relaas hier ook gevolgd
Klasse B@W
Wel jammer dat ze in België zitten, aangetekend versturen kost €13,=
[ Voor 7% gewijzigd door Bornin op 04-10-2004 10:18 ]
Non taken
Nou ik had een leuke verassing vanochtend. Staat in eens UPS voor de deur met mijn plankje
OC-WEAR heeft het gewoon afgestuurd terwijl zie niet op mijn mail hebben gereageerd waarin ik vroeg wanneer ze hem zouden sturen. Goede zaak! Nu nog een CPU en ik ben klaar.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Hoe lang ben je in totaal bezig geweest incl. overmaken van de bank? Ik heb vrijdag mijn geld overgemaakt (a 2x 4.50 omdat de abn in de 1e instantie 10 euro te weinig meenamS2S schreef op 04 oktober 2004 @ 10:17:
Nou ik had een leuke verassing vanochtend. Staat in eens UPS voor de deur met mijn plankjeOC-WEAR heeft het gewoon afgestuurd terwijl zie niet op mijn mail hebben gereageerd waarin ik vroeg wanneer ze hem zouden sturen. Goede zaak! Nu nog een CPU en ik ben klaar.
Precies 1 week. Vorige week maandag ben ik naar de bank geweest. Overboeken duurd het langst. Goede service ben erg tevreden.
Perfect, heb zelf ook gemerkt dat ze niet reageren op mail in zowel duits/engels. Hopelijk sturen ze de mijne ook zo snel op
Ik zal nu ophouden met offtopic gaan. succes met je plank !
Anoniem: 115695
Voor mensen die nog steeds problemen hebben met de levertijd is dit misschien een goede optie:
http://www.computer-onder.../detail.aspx?prodid=69525
115,70 euro, de winkel ligt in Nederland dus niet te hoge verzendkosten en ''Voorraad: Direct leverbaar''.
http://www.computer-onder.../detail.aspx?prodid=69525
115,70 euro, de winkel ligt in Nederland dus niet te hoge verzendkosten en ''Voorraad: Direct leverbaar''.
Dank je maar ik mis nog de CPU, komt hoop ik morgen!
Ik heb mijn geld 2 weken geleden overgemaakt, dus ik hoop dat ik vandaag ook mijn bord binnen krijg. Want heb op dit moment wat problemen met mijn gigabyte mobo, dus een nieuw bord is welkom
Ik heb opzich ook wel zin om een dfi mobo'tje aan te schaffen vanwege de uitgebreide oc mogelijkheden, maar is de DFI LanpartyUT nF3-250Gb OC het enige s754 mobo van dfi dat echt voor oc bedoeld is?
Op de site van dfi kwam ik namelijk dit mobo tegen voor s754. In hoeverre verschilt deze van de lanparty met de nforce3 250gb chipset?
Is de lanparty de echte oc lijn van dfi en zijn de andere gewoon mainstream mobo's, of is het moederbord dat ik zojuist noemde ook een echt oc mobo?
Dit namelijk omdat hij +-30 euro goedkoper is, én ik een mobo met de via k8t800pro chipset wil hebben
Op de site van dfi kwam ik namelijk dit mobo tegen voor s754. In hoeverre verschilt deze van de lanparty met de nforce3 250gb chipset?
Is de lanparty de echte oc lijn van dfi en zijn de andere gewoon mainstream mobo's, of is het moederbord dat ik zojuist noemde ook een echt oc mobo?
Dit namelijk omdat hij +-30 euro goedkoper is, én ik een mobo met de via k8t800pro chipset wil hebben
[ Voor 6% gewijzigd door Benotti op 04-10-2004 13:37 ]
Anoniem: 101975
Waarom zou je een moederbord met een Via chipset willen hebben
Om te overklokken heb je toch echt een Nvidia chipset nodig.

Dat is nu niet de point, en daar heb ik zo mijn redenen voorAnoniem: 101975 schreef op 04 oktober 2004 @ 16:08:
Waarom zou je een moederbord met een Via chipset willen hebbenOm te overklokken heb je toch echt een Nvidia chipset nodig.
Maar als ik google naar dat bord vind ik erg weinig
Anoniem: 122362
haha nee he, ze reageren niet terugWimo. schreef op 04 oktober 2004 @ 10:48:
Perfect, heb zelf ook gemerkt dat ze niet reageren op mail in zowel duits/engels. Hopelijk sturen ze de mijne ook zo snel op![]()
Dan ben ik toch benieuwd naar jou beweegreden om voor een mobo met een via chipset te kiezen.Schumi4ever schreef op 04 oktober 2004 @ 16:14:
[...]
Dat is nu niet de point, en daar heb ik zo mijn redenen voor
Maar als ik google naar dat bord vind ik erg weinigDus heeft iemand enige idee of dat een beetje een goed bord is
Er is waarschijnlijk weinig te vinden over dit mobo, omdat DFI alleen de lanparty en infinity lijn actief promoot binnen de consumentenmarkt. De meeste mobo's van DFI zijn bedoel voor de zakelijke markt. Daarom denk ik dat je ook weinig hoeft te verwachten van de oc-mogelijkheden van dat bordje.
Ik zal het ff uberbeknopt houden waarbij het logisch is dat je het daarna nog niet begrijpt, maar ik heb nu een probleem waarvan ik denk dat het aan de nforce3 250gb chipset ligt. Daarom wil ik een mobo proberen met de via k8t800pro chipset. Ist probleem voorbij, dan hou ik die, anders hou ik mijn huidige. Maar ik ben dus niet van plan om mijn huidige mobo te vervangen voor een ander met als reden dat ik een beter oc moederbord wil, geen zin om daar extra geld aan uit te geven
Ik had eigenlijk wel verwacht dat er vandaag wat mensen hun board zouden krijgen en wij dus nieuwe oc-resultaten zouden zien maar het valt tegen....
Non taken
Ik heb sinds zaterdag mijn DFI binnen samen met een 3400+ & OCZ 2x512m 3200 ELRev2.
Ik heb nu een raar probleem:
Als ik prime95 torture test draai slaat hij er al uit na het eerste rondje.
Verder draaien memtest86+(volledig), pifast en games gewoon goed...
Prime nou zo gaar of ligt het ergens anders aan?
Dit allemaal op stock speed..
[ Voor 6% gewijzigd door tmotd op 04-10-2004 21:53 . Reden: Wat vergeten... ]
Alleen prime stesst de pc voldoende om z'n instabiliet te tonen, er is dus wat instabieltmotd schreef op 04 oktober 2004 @ 21:52:
Ik heb sinds zaterdag mijn DFI binnen samen met een 3400+ & OCZ 2x512m 3200 ELRev2.
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Zo ik heb de Prometia geïnstalleerd, eens kijken wat de temps zijn en dan ga ik ervoor
. Hoe zet ik die Fan control uit? Van Cpu en Chassis fan, op de CPU header heb ik namelijk ook een casefan zitten maar het is de bedoeling dat die vol draait.
Ik ga nog keer memtest draaien om te kijken of het echt niet aan geheugen ligt. Verder gaat hij nog steeds bij eerste rondje er uitDaWaN schreef op 04 oktober 2004 @ 22:13:
Alleen prime stesst de pc voldoende om z'n instabiliet te tonen, er is dus wat instabiel

Iemand een idee wat het nu kan wezen, ik draai gewoon op alles standaart met een verse instalatie winxp met servicepack 2. Zal mn cmos nog is clearen enzo khoop dat iemand nog een tip heeft
misschien volts verhogen van je cpu of van de chip. kijken of het helpt.tmotd schreef op 04 oktober 2004 @ 22:24:
[...]
Ik ga nog keer memtest draaien om te kijken of het echt niet aan geheugen ligt. Verder gaat hij nog steeds bij eerste rondje er uit.
Iemand een idee wat het nu kan wezen, ik draai gewoon op alles standaart met een verse instalatie winxp met servicepack 2. Zal mn cmos nog is clearen enzo khoop dat iemand nog een tip heeft.
Snelle test met Prom gedaan, begint echt ergens op te lijken. Tot nu toe 2.75Ghz met standaard Vcore.
ADA3400AEP4AX
CBAEC 0428RPMW
1038652G40104
Let niet op de Pifast uitslag, geheugen loopt niet bepaald op snelheid en timings zijn nog volgens SPD.
3Ghz will Fall
ADA3400AEP4AX
CBAEC 0428RPMW
1038652G40104
Let niet op de Pifast uitslag, geheugen loopt niet bepaald op snelheid en timings zijn nog volgens SPD.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 101975 op 04-10-2004 23:15 ]
Ik merk dat dat aardig wat mensen icm. de nieuwe DFI Lanparty OCZ PC3700 EB geheugen gebruiken. Met m'n aankomende bordje wil ik dat dus ook gaan gebruiken. Nu heb ik verschillende engelse en duitse webshops afgezocht maar bij de meeste shops zijn de enkele reepjes, met name alle 1x512MB, uitverkocht. Alleen de dual channel kits zijn er nog (wel). Heel fijn dat die er nog zijn, maar m'n budget is ff niet meer toereikend wat dat betreft, ik moet aan het iend van de maand ook nog m'n hypotheek kunnen betalen dus 2x512 zit er niet in
Mijn vraag: Weet iemand waar je nog één enkele reep kan halen?
Over-clock UK, Overclockers UK, Coolcases UK, OC-wear.de, icomputers,nl allemaal hebben ze de losse 512MB repen niet op voorraad of gewoonweg niet in het assortiment.
Over-clock UK, Overclockers UK, Coolcases UK, OC-wear.de, icomputers,nl allemaal hebben ze de losse 512MB repen niet op voorraad of gewoonweg niet in het assortiment.
[ Voor 24% gewijzigd door Demon_Eyez op 05-10-2004 11:53 ]
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Ik draai nog met het standaar bios en nu valt me op dat de temp nog al hoog is...
idle: 46-48
stress: 59-61
Dit is toch niet normaal of wel?
Mischien dat dat mijn instabiliteits probleem is?
Ik draai overigens met de standaart box koeler.
Ik heb een 3400+ newcastle (of hoe je dat schrijft
)
ADA3400AEP4AX
CBAEC 0428RPMW
1037552 G40117
Maar wat is dan het waarschijnlijkst wat er kappot is?
Den CPU of den mobo? Dit is wel jammer hoor
...
Word dus weer zaakje terug bouwen naar mn 2600+ zo te zien...
idle: 46-48
stress: 59-61
Dit is toch niet normaal of wel?
Mischien dat dat mijn instabiliteits probleem is?
Ik draai overigens met de standaart box koeler.
Ik heb een 3400+ newcastle (of hoe je dat schrijft
ADA3400AEP4AX
CBAEC 0428RPMW
1037552 G40117
Maar wat is dan het waarschijnlijkst wat er kappot is?
Den CPU of den mobo? Dit is wel jammer hoor
Word dus weer zaakje terug bouwen naar mn 2600+ zo te zien...
[ Voor 38% gewijzigd door tmotd op 05-10-2004 11:32 ]
Wat voor type CPU heb je?
Voor AMD 2400-3000 is dat namelijk normaal (mits je alleen luchtkoeling hebt natuurlijk)
Hoe kun je een stabiliteitsprobleem hebben op standaard settings, dan is er gewoon iets niet goed
Voor AMD 2400-3000 is dat namelijk normaal (mits je alleen luchtkoeling hebt natuurlijk)
Hoe kun je een stabiliteitsprobleem hebben op standaard settings, dan is er gewoon iets niet goed
[ Voor 31% gewijzigd door Blue_Fear op 05-10-2004 11:02 ]
Zo nu is ook mijn 3000 amd 64 aangekomen! Ik laat de cpu ff aan mijn huis temp wennen en dan ga ik mobo en cpu erin stoppen. En meng ik mij ook lekker in het tweaken!
Hoop dat mijn geheugen beetje mee werkt, 1 reep corsair 256 en 1 goedkoop reepje (had toen geen poen ehehehhe) .
Mail even naar info@bytesatwork.beDemon_Eyez schreef op 05 oktober 2004 @ 09:35:
Ik merk dat dat aardig wat mensen icm. de nieuwe DFI Lanparty OCZ PC3700 EB geheugen gebruiken. Met m'n aankomende bordje wil ik dat dus ook gaan gebruiken. Nu heb ik verschillende engelse en duitse webshops afgezocht maar bij de meeste shops zijn de enkele reepjes, met name alle 1x512MB, uitverkocht. Alleen de dual channel kits zijn er nog (wel). Heel fijn dat die er nog zijn, maar m'n budget is ff niet meer toereikend wat dat betreft, ik moet aan het iend van de maand ook nog m'n hypotheek kunnen betalen dus 2x512 zit er niet in
Of..., heeft er iemand zoals ik ik ook interesse in maar één reep van 512MB OCZ PC 3700 EB.
Wie weet dat we samen een dual channel kitje kunnen bestellen. Ik wil namelijk wel het maximale uit m'n bord gaan halen straks en daar wat moeite voor doen.
Mail me anders op demoneyez apestaart zonnet.nl
Ik kan het hele verhaal natuurlijk ook op V&B zetten, maar wie weet dat twee DOC'ers hier wat voor elkaar kunnen betekenen:)
Vraag of er nog OCZ EB te krijgen is, waarschijnlijk wel.
Je kunt t iig altijd proberen
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Denk dat ik maar eens ga kijken voor Geil UltraX ofzo. Wordt een beetje moe van een week lang mailen en zoeken naar dat geheugen.
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
keb dezelfde shit, kga ut er nu even inzetten, ben benieuwdtmotd schreef op 04 oktober 2004 @ 21:52:
This iig niet mijn mem daar ben ik al achter (Heb getest met reepje 256mb twinmos 3700). Hopen voor jou dat hij wel werktAnoniem: 122362 schreef op 05 oktober 2004 @ 11:57:
keb dezelfde shit, kga ut er nu even inzetten, ben benieuwd
Dan nu nog een vraag hoe kom ik er achter wat het probleem is.. het mobo of de proc
bij www.hpm-computer.de hebben ze ultra-xDemon_Eyez schreef op 05 oktober 2004 @ 11:54:
Denk dat ik maar eens ga kijken voor Geil UltraX ofzo. Wordt een beetje moe van een week lang mailen en zoeken naar dat geheugen.
Anoniem: 59362
- 3400+ NC multiplier 10.5, 1.55 Volt
- Mushkin bh-6 2-3-2-6 3.1 Volt
- 240mhz htt FSB 1:1
- Thermalright xp-120, cpu stressed ongeveer 43/45 graden
- Oude BIOS versie
Ik kom iets over de 2.5ghz heen pifast stabiel maar zodra ik over 240mhz HTT ga klapt me pc eruit > BSOD. Dit doe ik allemaal met clockgen en ik heb nog de standaard bios. Als ik dit via de BIOS instel dan wilt me pc helemaal niet opstarten, dan krijg ik een melding van nvidia raid tijdens het opstarten: "detecting array". Ik heb geen raid configuratie, gebruik gewoon een SATA schijf in poort 3 boven de agp poort, dus de nvidia sata aansluitingen die makkelijk over 240mhz htt moet kunnen.
Iemand enig idee waarom ik niet verder kom?
Me doel is toch wel minstens 2.6/2.7ghz, met deze heatsink moet dat toch wel kunnen
.
- Mushkin bh-6 2-3-2-6 3.1 Volt
- 240mhz htt FSB 1:1
- Thermalright xp-120, cpu stressed ongeveer 43/45 graden
- Oude BIOS versie
Ik kom iets over de 2.5ghz heen pifast stabiel maar zodra ik over 240mhz HTT ga klapt me pc eruit > BSOD. Dit doe ik allemaal met clockgen en ik heb nog de standaard bios. Als ik dit via de BIOS instel dan wilt me pc helemaal niet opstarten, dan krijg ik een melding van nvidia raid tijdens het opstarten: "detecting array". Ik heb geen raid configuratie, gebruik gewoon een SATA schijf in poort 3 boven de agp poort, dus de nvidia sata aansluitingen die makkelijk over 240mhz htt moet kunnen.
Iemand enig idee waarom ik niet verder kom?
Me doel is toch wel minstens 2.6/2.7ghz, met deze heatsink moet dat toch wel kunnen
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 59362 op 05-10-2004 13:34 ]
Thanx m8! Ik zie dat ze op Overclockers UK ook Geil hebben, en daar heb ik nog een bestelling uitstaan dus wie weet kan deze reep erbij
Andere proc. proberen???tmotd schreef op 05 oktober 2004 @ 12:10:
[...]
This iig niet mijn mem daar ben ik al achter (Heb getest met reepje 256mb twinmos 3700). Hopen voor jou dat hij wel werkt, want dan ligt het iig niet aan de configuratie.
Dan nu nog een vraag hoe kom ik er achter wat het probleem is.. het mobo of de proc?? Iemand een idee?
Non taken
Als ik daar aan zou kunnen komenwhizz666 schreef op 05 oktober 2004 @ 13:11:
Andere proc. proberen???
Ik ken niemand die een 754 amd 64 heeft... dus dat gaat niet.
Maar wat is volgens jullie het waarschijnlijkst dat er half gaar is? (ik heb niet zon zin om alles weer op te gaan sturen als 1 van de 2 de grootste kans heeft...)
Probleem gevonden door proc op 200*10 te zetten, nu draait hij al tijdje prime zonder fouten dus dit word een cpu rma
[ Voor 81% gewijzigd door tmotd op 05-10-2004 14:55 ]
Weer een goeie Duitse Shop idd. Lekker goedkoop. Ennuh op die Ultra X'en zit toch ook TCCD? Als ik de reviews goed heb begrepen. Of praat ik nu nonsens.
Bestel vandaag ook een DFI
Damn wat draaid dit allemaal snel!
Nope, GEiL Ultra-X heeft GEiL 3,5ns chipsStinger666 schreef op 05 oktober 2004 @ 14:02:
[...]
Weer een goeie Duitse Shop idd. Lekker goedkoop. Ennuh op die Ultra X'en zit toch ook TCCD? Als ik de reviews goed heb begrepen. Of praat ik nu nonsens.
Bestel vandaag ook een DFI
heb je het bord uit DL binnen?Anoniem: 122362 schreef op 05 oktober 2004 @ 11:57:
[...]
keb dezelfde shit, kga ut er nu even inzetten, ben benieuwd
Bestelling binnen van Oc-wear 
Ga vanavond/morgen even inbouwen, maar heb op moment vrij druk, dus eind van de week wat results
Ga vanavond/morgen even inbouwen, maar heb op moment vrij druk, dus eind van de week wat results
Anoniem: 94768
Ik heb geen DFI moederbord maar een MSI.
Alleen zit ik met een probleem.
Ik wil graag nieuw geheugen kopen(1x512MB)
Nu heb ik al een beetje rondgekeken en gelezen blijkt dat de OCZ EB er heel goed uitkwam. Maar BytesAtWork heeft hem niet op voorraad.
Ik kan voor ongeveer dat geld ook Corsiar RAM kopen met van die ledjes. Timings zijn wat slechter dacht ik. Of ik kan ander Corsair RAM nemen met de volgende timings:2-2-2-5. Wat natuurlijk best strak is
. Ik wil het liefst natuurlijk het beste OC ram want daarvoor koop ik het. Welke raden jullie aan?(voor de vraag, waarom geen 2x256? Ik wil graag straks 1gb
)
Alleen zit ik met een probleem.
Ik wil graag nieuw geheugen kopen(1x512MB)
Nu heb ik al een beetje rondgekeken en gelezen blijkt dat de OCZ EB er heel goed uitkwam. Maar BytesAtWork heeft hem niet op voorraad.
Ik kan voor ongeveer dat geld ook Corsiar RAM kopen met van die ledjes. Timings zijn wat slechter dacht ik. Of ik kan ander Corsair RAM nemen met de volgende timings:2-2-2-5. Wat natuurlijk best strak is
Hè 3.5ns? Bij een heleboel webshops staat dat het 4.5ns is bij de specs.
Hoe zet ik die ingebouwde Fan Control helemaal af, zodat ze altijd op 100% lopen. Want ik heb nu een fan die het geheugen moet koelen op de cpu header aangesloten alleen wordt m'n cpu dus nooit 25c

Gebruik anders gewoon een verloopje van een molexAnoniem: 101975 schreef op 05 oktober 2004 @ 17:17:
Hoe zet ik die ingebouwde Fan Control helemaal af, zodat ze altijd op 100% lopen. Want ik heb nu een fan die het geheugen moet koelen op de cpu header aangesloten alleen wordt m'n cpu dus nooit 25c
Ik zit met een enigzins raar probleempje
. Ik heb geprobeerd te booten met 1.75V, wat normaal makkelijk zo kunnen. Alleen bleef dat Windows balkje maar op en neer gaan en er gebeurde verder niks. Toen Reset gedaan maar lampje van monitor blijft knipperen, en pc boot niet door. Alle fans e.d. werken maar dus geen piep. Nu heb ik dus de stroom eraf gehaald en een CMOS clear uitgevoerd. Maar als ik hem nu aanzet krijg ik 2 piepen en hij doet nog steeds niks
Probeer je geheugen modules van bank te wisselen. Wilt wel eens helpen.Anoniem: 101975 schreef op 05 oktober 2004 @ 18:24:
Ik zit met een enigzins raar probleempje. Ik heb geprobeerd te booten met 1.75V, wat normaal makkelijk zo kunnen. Alleen bleef dat Windows balkje maar op en neer gaan en er gebeurde verder niks. Toen Reset gedaan maar lampje van monitor blijft knipperen, en pc boot niet door. Alle fans e.d. werken maar dus geen piep. Nu heb ik dus de stroom eraf gehaald en een CMOS clear uitgevoerd. Maar als ik hem nu aanzet krijg ik 2 piepen en hij doet nog steeds niks
Heb dernet 2 uur zitten kutten met deze bord, want op de een of andere manier bootte hij helemaal niet meer. Ik heb wel 100x cmos reset uitgevoerd, atx stekker eruit gehaald, geheugen tig keer vervangen van bank eruit erin gehaald, batterijtje eruit gehaald voor ruim 10 minuten, echt van alles en nog wat maar kreeg maar heel de tijd bios checksum error. PC laten staan weer een tijdje, en weer geprobeerd te bootten met verschillende sata poorten en heel het verhaaltje weer opnieuw... uiteindelijk lukte het opeens na een half uur stressen, en nu doetie dus het gewoon weer....

En ik wacht met smart op het volgende Bios, met 3.2Vdimm en hopelijk wat extra stabiliteit voor zowel cpu als mem.
Volgende bios?Anoniem: 101975 schreef op 05 oktober 2004 @ 20:14:
En ik wacht met smart op het volgende Bios, met 3.2Vdimm en hopelijk wat extra stabiliteit voor zowel cpu als mem.
Er is toch al lang een bios waarin je tot 4Volt Vdimm in kan stellen?
En jij maar wachten.
Stabiliteit is een kwestie van de juiste settings, opties genoeg in bios zou ik zo zeggen.
alles werkt bij mij prima...tmotd schreef op 05 oktober 2004 @ 12:10:
[...]
This iig niet mijn mem daar ben ik al achter (Heb getest met reepje 256mb twinmos 3700). Hopen voor jou dat hij wel werkt, want dan ligt het iig niet aan de configuratie.
Dan nu nog een vraag hoe kom ik er achter wat het probleem is.. het mobo of de proc?? Iemand een idee?
Daarvoor moet je je voeding moddenAnoniem: 81481 schreef op 05 oktober 2004 @ 20:24:
[...]
Volgende bios?
Er is toch al lang een bios waarin je tot 4Volt Vdimm in kan stellen?
En jij maar wachten.![]()
Stabiliteit is een kwestie van de juiste settings, opties genoeg in bios zou ik zo zeggen.
Of je nou 3,2v instelt in het 4v-max BIOS of 3,2v in een ander BIOS dat maakt toch niks uit? Je moet zowieso zorgen dat de 3.3v lijn er 0,1 tot 0,15v boven ligt. Dus je zult zowieso moeten modden als je 3.3v lijn niet exact 3,3v of hoger is.Anoniem: 101975 schreef op 05 oktober 2004 @ 21:43:
[...]
Daarvoor moet je je voeding moddenIn de volgende Bios van Dfi zou Vdimm tot 3.2 mogelijk zijn.
Die bios is er hoorAnoniem: 101975 schreef op 05 oktober 2004 @ 21:43:
[...]
Daarvoor moet je je voeding moddenIn de volgende Bios van Dfi zou Vdimm tot 3.2 mogelijk zijn.
Je moet alleen je 3.3 verhogen om boven de 3.2v te gaan omdat je tussen de 3.3 en vmem een marge van 0.1/0.15 moet houden.
Dat is dus toch een nadeeltje aan de Dfi, vind ik dan. De Epox die ik hiervoor had deed dan wel met Vdimm mod tot 5V oid. Psu wil ik gewoon niet modden, dan heb ik geen garantie meer en ik geef niet graag geld uit aan een Psu
Nu aan het UT2004'en @2.9Ghz
, 264x11, Mem 1:1
Nu aan het UT2004'en @2.9Ghz
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 101975 op 05-10-2004 22:17 ]
even een tip over de voeding modden voor een hogere vdimm:
Ik verwacht dat je moederbord de 3,3 volt lijn niet voor veel dingen gebruikt. Zo ja dan is deze mod misschien een beetje riskant.
Een idee is anders dit: haal de 3,3volt lijn uit je atx stekker die naar je mobo gaat (mbv 2 spelden oid) en vervang dit stekkertje door eentje uit zo'n kleinere stekker die naar je floppy gaat bijv (de 5 volt lijn dus). Ik denk dat dit wel gaat werken. kan je lekker tot 4,8 volt ofzo
Ik verwacht dat je moederbord de 3,3 volt lijn niet voor veel dingen gebruikt. Zo ja dan is deze mod misschien een beetje riskant.
Een idee is anders dit: haal de 3,3volt lijn uit je atx stekker die naar je mobo gaat (mbv 2 spelden oid) en vervang dit stekkertje door eentje uit zo'n kleinere stekker die naar je floppy gaat bijv (de 5 volt lijn dus). Ik denk dat dit wel gaat werken. kan je lekker tot 4,8 volt ofzo
[ Voor 3% gewijzigd door savale op 05-10-2004 22:26 ]
Oi, niet echt Die Hard he?Anoniem: 101975 schreef op 05 oktober 2004 @ 21:59:
Dat is dus toch een nadeeltje aan de Dfi, vind ik dan. De Epox die ik hiervoor had deed dan wel met Vdimm mod tot 5V oid. Psu wil ik gewoon niet modden, dan heb ik geen garantie meer en ik geef niet graag geld uit aan een Psu
Nu aan het UT2004'en @2.9Ghz, 264x11, Mem 1:1
Koop een OCZ powerstream of een Antec True Control, die hebben standaard potmeters of beter nog als je 'm vinden kan, een Fortron 530W.
Of ik Die Hard ben mag jij zeggen. Ik vind een nieuwe Psu gewoon niet altijd een nuttige besteding. Ik heb nu een Tagan 480W en die doet het uitstekend, alle lijnen zijn perfect stabiel.
Ik geef liever mijn geld uit aan dingen als: Een moederbord, cpu, nieuw geheugen, videokaart en koeling
Ik geef liever mijn geld uit aan dingen als: Een moederbord, cpu, nieuw geheugen, videokaart en koeling
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 101975 op 05-10-2004 22:39 ]
Hoe check je die stabiliteit van je PSU?Anoniem: 101975 schreef op 05 oktober 2004 @ 22:38:
Of ik Die Hard ben mag jij zeggen. Ik vind een nieuwe Psu gewoon niet altijd een nuttige besteding. Ik heb nu een Tagan 480W en die doet het uitstekend, alle lijnen zijn perfect stabiel.
@topic:
btw keb ook mn bord erin, loopt nu @ 212x12 met een pifast van 52.11
Op welke voltage? ziet er goed uit!Anoniem: 101975 schreef op 05 oktober 2004 @ 21:59:
En ja...als je op dit bord hoger dan 3.1v wil zul je toch de voeding moeten modden of in ieder geval de 3.3v lijn ophoog halen.
netjes! ik heb 1.76v nodig voor 24/7 prime stable.Anoniem: 101975 schreef op 05 oktober 2004 @ 23:47:
Ik gebruik Speedfan om de lijnen uit te lezen, maar ook Everest (voorheen aida) en gewoon in het Bios zelf.
@Kakaroto
Vcore van 1.73V, en het is stabiel, net 3 uur UT2004 gedaan.
Hoger krijg ik m niet prime stable, 3ghz ook niet...zit een muur ofzo.
Hier ook een soort van muur
, wel nog niet hoger geprobeerd dan 1.8V. 3Ghz wil nog niet lukken 
Check pica in vorige post

Check pica in vorige post
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 101975 op 05-10-2004 23:51 ]
juist kijk, ik zit nu ook ff op 1.73v bios. En ook alles stabiel.
Maar 3GHz wil ook gewoon niet benchable
op de EPoX wel.
Dus ik denk dat hogere voltage op dit bord niet veel helpen....
ps: die temps, is dat bij jouw constant boven -20C? welke bios gebruik je?
Maar 3GHz wil ook gewoon niet benchable
ps: die temps, is dat bij jouw constant boven -20C? welke bios gebruik je?
[ Voor 18% gewijzigd door Kakaroto op 05-10-2004 23:56 ]
Dit bedoelde ik
met wat extra stabiliteit in een volgend bios. Als ze dit nou weten te fixen
Weer 2 mensen meer met een 3Ghz A64
@Load zo rond de -17/-14, Idle rond de -24c
Ik gebruik het Beta bios van Oskar Wu (uit de startpost)
Ik gebruik het Beta bios van Oskar Wu (uit de startpost)
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 101975 op 05-10-2004 23:59 ]
Ja, peet heeft namelijk ook hetzelfde probleem met zn 3400+ C0. Hij komt ook niet hoger dan 2900MHz.Anoniem: 101975 schreef op 05 oktober 2004 @ 23:57:
Dit bedoelde ikmet wat extra stabiliteit in een volgend bios. Als ze dit nou weten te fixen
![]()
Ik gebruik het Beta bios van Oskar Wu
huh

[ Voor 8% gewijzigd door Kakaroto op 05-10-2004 23:59 ]
Ik heb wel een keer positieve temps gehad, 5c ofzo maar dat was met een Vcore van 1.8 of hoger.
Ik gebruik de originele cpu kit, en heb AS5 op de cpu. Eerste keer dat ik zelf Prom heb geïnstalleerd maar het lijkt erop dat het aardig is gegaan
Ik gebruik de originele cpu kit, en heb AS5 op de cpu. Eerste keer dat ik zelf Prom heb geïnstalleerd maar het lijkt erop dat het aardig is gegaan
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 101975 op 06-10-2004 00:01 ]
Precies, ik ben ook een beetje bang mijn Antec True power te verneuken met die mod. Toch wel heel erg jammer dat zo'n goed board door zoiets begrensd wordtAnoniem: 101975 schreef op 05 oktober 2004 @ 21:59:

[ Voor 4% gewijzigd door Bornin op 06-10-2004 07:42 ]
Non taken
Ja, die temps kloppen voor geen meter. Ze zaten bij mij op 28 graden idle (wat op zich nog wel zou kunnen kloppen, kamertemp iets van 15-18 graden) en dan gooi ik er wat load op door Prime, en bij de volgende refresh staat hij op 42Kakaroto schreef op 05 oktober 2004 @ 23:59:
[...]
Ja, peet heeft namelijk ook hetzelfde probleem met zn 3400+ C0. Hij komt ook niet hoger dan 2900MHz.
huhik zon 15-17C boven nul stressed
en -15/-17C idle

Om het verschil tussen 1Mb en 512kb cache duidelijk te maken heb ik 2 benches gedaan, met de CH@ 2.7Ghz en een NC@ 2.9Ghz, beide uitgerust met 1Gb ram en een X800XT PE.
Clawhammer: 30450
http://service.futuremark.com/compare?2k1=8049314
NewCastle: 28340
http://service.futuremark.com/compare?2k1=8164532
Zoals je ziet is de Clawhammer 1Mb een heel stuk sneller en dat terwijl de NC 200Mhz hoger is geklokt en beschikt over meer bandbreedte.
Zoals je ziet is de Clawhammer 1Mb een heel stuk sneller en dat terwijl de NC 200Mhz hoger is geklokt en beschikt over meer bandbreedte.
misschien wat game benchmarks want een 3dmark2001 score heb je ook niet veel aan.Anoniem: 101975 schreef op 06 oktober 2004 @ 11:59:
Om het verschil tussen 1Mb en 512kb cache duidelijk te maken heb ik 2 benches gedaan, met de CH@ 2.7Ghz en een NC@ 2.9Ghz, beide uitgerust met 1Gb ram en een X800XT PE.
Het geeft toch aan dat een CH 1Mb in games veel sneller is dan een NC. Dit heb ik ook gemerkt bij UT2004.
Een verschil van 2k in 3DMark en dat als de NC 200Mhz hoger is geklokt en meer bandwith heeft.
Een verschil van 2k in 3DMark en dat als de NC 200Mhz hoger is geklokt en meer bandwith heeft.
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 101975 op 06-10-2004 13:48 ]
Over enkele dagen weer een DOC met een DFItje. Gister besteld incl. 2x256 OCZ 3700 EB. En als ik pech heb en mn BH-5s niet verkoop kan ik dus met verschillende modules testen. CPU is nog steeds de zelfde als in mn specs en ik ben benieuwd wat mn voeding doet. Levicom AlienX 500Watt. Supersterke en stabiele voeding. Kan zich meten met de besten. Alleen geen afzonderlijk afregelbare voedingslijnen. Stabiele 3,3V lijn is geen probleem is mijn ervaring. 5V lijn stabiel houden op een A64 is veel moeilijker en daarmee de 12V
Jongens, hebben we de prijswijziging gezien van AMD?
Wanneer komen die S939 3000+ nou eens. Dan wordt het echt het grote Intel slaughter tijdperk in DOC
Jongens, hebben we de prijswijziging gezien van AMD?
Kom op nou jongens, die PSU mod is echt een koekie, dat kan m'n dochter van 7 nog wel.Puresmoker schreef op 06 oktober 2004 @ 06:50:
[...]
Precies, ik ben ook een beetje bang mijn Antec True power te verneuken met die mod. Toch wel heel erg jammer dat zo'n goed board door zoiets begrensd wordt
Voorzichtig PSU tje openmaken, sense touwtje lossolderen, draadje terugsolderen op de print, weerstandje ertussen, potje eraan, potje ergens aan aarde leggen, potje vastlijmen zodat je 'm vanaf de buitenkant kan instellen (achterkant), PSU weer in elkaar en klaar is Nico.
Sjees, als dit nog niet eens durft dan ben je echt geen Die Hard!!
hehehehAnoniem: 81481 schreef op 06 oktober 2004 @ 14:02:
[...]
Kom op nou jongens, die PSU mod is echt een koekie, dat kan m'n dochter van 7 nog wel.
een tweak dochter
[ Voor 84% gewijzigd door petervandamned op 06-10-2004 14:13 ]
Ken wel een Die Hard mannetje met soldeerbout. Komt goed !!!!!!!Anoniem: 81481 schreef op 06 oktober 2004 @ 14:02:
[...]
Kom op nou jongens, die PSU mod is echt een koekie, dat kan m'n dochter van 7 nog wel.
Voorzichtig PSU tje openmaken, sense touwtje lossolderen, draadje terugsolderen op de print, weerstandje ertussen, potje eraan, potje ergens aan aarde leggen, potje vastlijmen zodat je 'm vanaf de buitenkant kan instellen (achterkant), PSU weer in elkaar en klaar is Nico.
Ben ik benieuwd of hoe snel mijn corsair gaat
[ Voor 4% gewijzigd door Bornin op 06-10-2004 14:14 ]
Non taken
Ff melding (geen spam ofzo)
Vanaf morgen zijn er weer 15 DFI Ut bordjes @stock bij B@W.
Vanaf morgen zijn er weer 15 DFI Ut bordjes @stock bij B@W.
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Dat probleem heb ik hier dus ookKakaroto schreef op 05 oktober 2004 @ 23:55:
...
...
Cool 'n quite?
wat is dat?
Disabelen die pulp!!
Is het weleens in je opgekomen dat je CPU gewoon maxed met jouw huidige koeling?
Al zet je er 10 Volt op het heeft geen nut, je hebt de max bereikt, dat ligt niet aan je bord maar aan je manier van koelen icm je CPU.
CPU's schalen niet eindeloos door met steeds maar meer volts.
wat is dat?
Disabelen die pulp!!
Is het weleens in je opgekomen dat je CPU gewoon maxed met jouw huidige koeling?
Al zet je er 10 Volt op het heeft geen nut, je hebt de max bereikt, dat ligt niet aan je bord maar aan je manier van koelen icm je CPU.
Maar koeling is wel OKAnoniem: 81481 schreef op 06 oktober 2004 @ 20:32:
Cool 'n quite?
wat is dat?
Disabelen die pulp!!![]()
Haha minder stroom, who cares?DaWaN schreef op 06 oktober 2004 @ 20:53:
[...]
Maar koeling is wel OKEn verschil tussen 1,65 en 1,85 moet je wel merken met temps van 50 graden
Btw, Cool'n'Quite is heel handig, houd je CPU koel en stil als je aan MSN'en bent, en hij vreet dan ook minder stroom, gewoon fijne functie, alleen de Vcore is zow instabiel dat ie blauwe schermen gaat geven
Wat kost nou een kwh? 15cent?
Weet je hoe lang je kan computeren op 1 kwh? lol!
Lekker fijne optie als ie blauwe schermen geeft.
Ik merk eerlijk gezegd weinig van fluctuerende voltages, alleen gaat de Vcore wat omhoog tijdens load.
Tuurlijk is je koeling OK maar om hoger te kunnen klokken is je koeling niet meer OK.
1,6 of 1,85 doet er dan niet meer toe, max is max en blijkbaar bereikt ie dat bij jou op 1,6V.
Meer voltage zet ie dan alleen nog maar om in meer warmte wat weer voor instabiliteit gaat zorgen.
Mijn CPU schaalt ook niet echt meer door boven de 1,75V hoewel ik 1,9V nog niet geprobeerd heb, en mijn koeling is ook wel OK.
Toch gaat ie met een prom nog een stuk harder, dat bedoel ik met betere koeling.
Ik heb het zelf niet nodig maar ik wil eventueel wel een schakelingetje ontwerpen voor de mensen die een hogere 3,3volt lijn willen hebben. Wat ik dan ga doen is een schakelingetje bouwen die de 12 volt lijn gebruikt om een stabiele 3,3 tot 5 volt te maken voor je 3,3 voltlijn (instelbaar)
Geen idee of er interesse voor is?
Geen idee of er interesse voor is?
Voor mensen die CnC gebruiken heb je dus de amd driver nodig, en wat staat er op de dfi website bij de drivers gedeelte:
Description AMD Cool 'n' Quiet technology.
!!!WARNING!!!WARNING!!!WARNING!!!
Please do not install this driver if you intend to do overclocking.
Description AMD Cool 'n' Quiet technology.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 59362 op 06-10-2004 22:21 ]
http://www.nintendosource.net/rz-oc.GIF
(plaatje beetje ongelukkig geplakt maja kben zo lui
)
al bijna onder de 50
(plaatje beetje ongelukkig geplakt maja kben zo lui
al bijna onder de 50
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 122362 op 06-10-2004 22:52 ]
Gewoon installen en in de BIOS op disabled zettenDescription AMD Cool 'n' Quiet technology.
volgens mij is die driver toch alleen voor cool&quiet dus kan je hem niet zo goed niet installen.Blue_Fear schreef op 06 oktober 2004 @ 23:18:
[...]
Gewoon installen en in de BIOS op disabled zetten
Dit topic is gesloten.