Toon posts:

[Win XP] Professional Upgrade

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
klinkt misschien stom maar ik weet het niet zeker:
kan je over XP Home Edition gewoon een XP Professional Upgrade heen installeren zonder te formatteren?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:25

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Ja.

kleine vraag, klein antwoord

Toen waren beige computers heel gewoon.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ja, maar is niet aan te raden. Als je XP prof wilt draaien, doe dan een clean install. Upgraden geeft problemen, ook van Home naar Professional :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
ok (Y)

Thanks voor de snelle reacties :)

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:56
Han schreef op 29 september 2004 @ 15:17:
Ja, maar is niet aan te raden. Als je XP prof wilt draaien, doe dan een clean install. Upgraden geeft problemen, ook van Home naar Professional :)
wat voorn problemen kun je zoal tegenkomen dan :?

is mij niets van bekend namelijk.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Ik heb op de laptop van m`n vriendin een upgrade gedaan en dit ging zonder problemen. Draait nu een jaar. Maar als een clean install een optie is zou ik dat altijd doen. Is toch stabieler en sneller. Ik zou zelf geen upgrade op mijn eigen pc willen hebben.

Verwijderd

Ik ben ook niet echt een voorstander van upgraden. Op me werk wel eens gedaanmet Windows 95 naar 98, krijg je alleen maar ellende mee. Ook heb ik het wel een geprobeerd met 98 naar 2000, Dit verliep ook niet geheel volgens plan. Een clean install is het beste. Daarmee heb je de minste problemen
Pagina: 1