Toon posts:

Windowx XP Home upgraden naar Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel op mijn Pentium 4 Windows XP Home edition staan, ik ben er echter achter gekomen dat de Pro edition veel meer opties in het netwerk heeft (Logisch natuurlijk) Ik wil graag het Extern Bureaublad gebruiken enzz..... en gpedit.msc.

Mijn vraag is dus hoe ik het beste Home edition kan upgraden naar Pro, ik wil het liefst niet Format C: doen.... Image maken ben ik al te laat voor, heb er teveel troep op staan....

Ik heb een CD van XP Pro maar kan ik die gewoon over XP home installeren zonder dat ik mijn bestanden kwijt raak!!!!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 13:03 ]

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik weet niet zeker of dit kan, als bij setup een upgrade optie wordt weergegeven dan kan het wel.

[ Voor 19% gewijzigd door Mike Jarod op 05-02-2004 13:07 ]

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-04 22:02

FastBunny

Give it the Works !

WOWWWW

De Jos Verstappen :z

Die kan wel een legale cd betalen ;)

Als je er al teveel troep hebt opstaan kun je beter een schone install doen lijkt me, upgraden is bij mijn weten wel mogelijk.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

alleen als de 2 versies van de zelfde taal zijn is het mogelijk om te upgraden

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als je cd geslipstreamd was kan je problemen krijgen. Draai daarom eerst even
code:
1
wint32 /CheckUpgradeOnly
voordat je de upgrade doet. De meeste belemmeringen zouden nu gedetecteerd moeten worden. Let wel dat je alle Windows updates opnieuw moet installeren na de upgrade !

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op 05 februari 2004 @ 13:45:
Als je cd geslipstreamd was kan je problemen krijgen. Draai daarom eerst even
code:
1
wint32 /CheckUpgradeOnly
voordat je de upgrade doet. De meeste belemmeringen zouden nu gedetecteerd moeten worden. Let wel dat je alle Windows updates opnieuw moet installeren na de upgrade !
Hey, dat is een handige tip. Ga het vanavond even proberen, als het gelukt is (of niet) meld ik het hieronder.

• tommie-boy
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-12-2025
Mijn ervaring is dat het meestal niet lukt. Ik heb nu in totaal 4 pc's geprobeerd, maar allemaal bleven ze bij een upgrade toch rare symptomen overhouden, met name op netwerkgebied. De tip van SanFranJake is inderdaad nog eentje om te checken.. Ben benieuwd of het lukt, en wat daar uit komt :9

[ Voor 27% gewijzigd door tommie-boy op 05-02-2004 15:28 ]

Humor moet je serieus nemen

Pagina: 1