Verwijderd
Ik wil niet vervelend doen, maar hij is alweer terug onder een andere naam!Op zaterdag 30 december 2000 00:42 schreef Jorma het volgende:
Muppetje is gebanned en de spam is verwijderd..
Thanx trouwens voor het weghalen van die rotzooi, wordt het hier een stuk overzichtelijker van!
Nee, da's ook alweer opgelostOp zaterdag 30 december 2000 00:44 schreef Soron het volgende:
Ik wil niet vervelend doen, maar hij is alweer terug onder een andere naam!
Verwijderd
THANXOp zaterdag 30 december 2000 00:46 schreef Jorma het volgende:
[..]
Nee, da's ook alweer opgelost
NU alleen nog hopen dat 'ie ut niet nóg een x probeert..Op zaterdag 30 december 2000 00:46 schreef Soron het volgende:
[..]
THANX
dan waren er dus 3 admins/mods tegelijk met dat gozertje bezig, want kaj en ik waren ook al bezig
Idd...Op zaterdag 30 december 2000 00:51 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
NU alleen nog hopen dat 'ie ut niet nóg een x probeert..
Hij heeft zeker ook een dynamisch IP?
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
LOLOp zaterdag 30 december 2000 00:52 schreef AcidBurn het volgende:
dan waren er dus 3 admins/mods tegelijk met dat gozertje bezig, want kaj en ik waren ook al bezig
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
yeah rightOp zaterdag 30 december 2000 13:26 schreef FredSpagetti het volgende:141.66.444.3
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Pagina: 1