Sinds enige tijd heb ik een probleem met mijn quicklaunch. Niet direct met de quicklaunch bar zelf maar met de extra toolbars die je zelf aan kunt maken.
Screenshotjes voor de duidelijkheid:
Na het aanmaken van een extra toolbar genaamd 'internet'.

De toolbar is aangemaakt in mijn profiel directory, in deze 'docs & settings/administrator/application data/microsoft/internet explorer/internet'.
Na een herstart van het systeem, of na het opzetten van een terminal sessie naar hetzelfde systeem :

Mijn mooie 'internet' toolbar is dus verdwenen
. Ook is de toolbar verdwenen uit het contextmenu 'toolbars'. De map bestaat nog en is opnieuw toe te voegen, waarna deze als vanouds functioneert.
Ik heb al een search gedaan (zowel hier als via google) en kom een hoop vergelijkbare problemen tegen, echter geen oplossingen.
Zie ook bijvoorbeeld hier (gathering) en hier (experts-exchange).
Het probleem heb ik voor het eerst gezien na een (noodzakelijke) reboot, na de installatie van hotfixes KB833987 en KB883407. Deze lijken mij echter niet relevant.
Enige relevante zaken zijn misschien TweakUI (versie 2.10) en ad-aware met ad-watch (versie 1.05 SE). Windows 2003 is verder helemaal geupdate, virusscanner (symantec AV corp) is ook recent, evenals de ref-file van ad-aware.
Heeft iemand enig idee?
Screenshotjes voor de duidelijkheid:
Na het aanmaken van een extra toolbar genaamd 'internet'.

De toolbar is aangemaakt in mijn profiel directory, in deze 'docs & settings/administrator/application data/microsoft/internet explorer/internet'.
Na een herstart van het systeem, of na het opzetten van een terminal sessie naar hetzelfde systeem :

Mijn mooie 'internet' toolbar is dus verdwenen
Ik heb al een search gedaan (zowel hier als via google) en kom een hoop vergelijkbare problemen tegen, echter geen oplossingen.
Zie ook bijvoorbeeld hier (gathering) en hier (experts-exchange).
Het probleem heb ik voor het eerst gezien na een (noodzakelijke) reboot, na de installatie van hotfixes KB833987 en KB883407. Deze lijken mij echter niet relevant.
Enige relevante zaken zijn misschien TweakUI (versie 2.10) en ad-aware met ad-watch (versie 1.05 SE). Windows 2003 is verder helemaal geupdate, virusscanner (symantec AV corp) is ook recent, evenals de ref-file van ad-aware.
Heeft iemand enig idee?