Ik heb sinds kort ineens een probleem met mijn quicklaunch balk in WinXP. Niet alleen de volgorde van de icons wordt steeds naar de (foute) standaard volgorde teruggezet (die standaard is een volgorde die WinXP zelf bedacht heeft en die voor mij compleet onbruikbaar is). Ook onthoudt de Quicklaunch bar niet welke andere balken ik nog meer heb toegevoegd. Kortom: het lijkt erop dat hij 1x wat overhoop gegooid heeft, dat opgeslagen heeft en nu gewoon weigert om de huidige instellingen op te slaan.
Ik heb in de search gekeken, maar ik kon nergens hetzelfde probleem vinden (dus ook geen oplossing). Er was wel iemand die met Customizer XP had gerotzooid, maar dat heb ik niet gedaan...
Met een balk vol icons van links naar rechts op 1280x1024 is dit best wel vervelend...
Ik heb in de search gekeken, maar ik kon nergens hetzelfde probleem vinden (dus ook geen oplossing). Er was wel iemand die met Customizer XP had gerotzooid, maar dat heb ik niet gedaan...
Met een balk vol icons van links naar rechts op 1280x1024 is dit best wel vervelend...