Nu een paar dagen mijn 7710 ingebruik en een aantal dingen waar ik overstruikel:
De speaker zit aan de andere kan van de telefoon als de microfoon. Bovendien mis ik een knop om het speakr volume in te stellen (met de duim of vinger), waardoor je het ding van je oor moet halen. Ik zet dan ook altijd de luidspreker aan (waardoor iedereen mee kan luisteren).
Het telefoon icoontje brengt me niet direct bij mijn contactenlijst maar bij een keypas om nummers te draaien. Ik moet een extra knop indrukken om mijncontactenlijst te openen.
Soms lijkt de telefoon traag bij het openen en sluiten van applicaties zoals Picodrive en Magix (zonde dat ik mijn appkey daar aan verspilt heb trouwens)
De tijd is slecht af te lezen als de telefoon op toetsenblok staat. Dus helaas niet te gebruiken als vervanging voor je horloge.
De kwaliteit van de camera is niet bijzonder, er zit veel ruis in de foto's. Maar ik verwacht dan ook niet zoveel van een phonecam.
Daarnaast zijn er natuurlijk ook dingen waar iki zeer over te spreken ben, zoals PicoDrive \o/
en WLirc. De phone zelf heeft een zeer goed en helder display, de bijgeleverde browser (Opera) is heerlijk in het gebruik. Tweakers.net wordt goed weer gegeven en wordt standaard een uitgebreid software pakket meegeleverd (zoals RealPlayer, een mp3 speler, radio, afbeeldingseditor enz).
Wat mij overigens wel erg tegenzit is dat ik een dode pixel heb in het scherm precies langs de rand in mijn nog geen week oude telefoon
edit:
Die van mij heeft overigens meer als 64 Mb intern, hoeveel weet ik niet, maar ik had nog 82Mb toen ie uit de doos kwam. Daarnaast wordt een 128 mmc kaartje bij geleverd
[
Voor 6% gewijzigd door
Suepahfly op 24-07-2005 22:20
]