Anoniem: 83760
Ik vind zelf de optie met 3 IM en 1 vleugelspeler beter bevallen, heb dit seizoen meerdere dingen getest, deze vond ik het best uit de bus komenAnoniem: 117852 schreef op 26 september 2004 @ 22:44:
Omdat ik verdedigers train begin ik volgend seizoen ook met n 4-4-2 op zondag te spelen ipv de 3-5-2, iemand nog tips wat betreft de persoonlijk orders met deze opstelling?? Vandaag speelde ik met 2 IM's en 2 Wingers maar het kan natuurlijk ook met 3 IM's en 1 Winger. Welke optie is eigenlijk beter, of ligt dat ook weer aan de tegenstander??
M´n doelstelling van vanavond is ook gehaald en wel het volgende:
Voor het eerst in m´n hattrick carrière met opzet verliezen
Waardoor ik 5e ben geëindigd en mooi kwalificatie mee pik. Anders was ik nietszeggend 3e geworden. Maar m´n B-team hield met 0-3 de schade beperkt. Kwalifacitie moet een makkie zijn, ga voor de 10-0
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: waardeloos (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (laag)
Deze ploeg heeft vanavond 25 sterren gehaald, waarmee ik eerste ben geworden in mijn VIII divisie. Dit was tegen de nr. 8, erg aanvallend opgesteld. Daarvoor haalde ik met een hierboven afwezigen sterspeler het volgende tegen de nr 2.
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: zwak (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
Ik gebruik 3-5-2, en train op middenveld. Zoals te zien is dat nou niet echt denderend maar ik heb bijvoorbeeld niet echt geld voor goede jonge spelers.
Wat kan ik het beste aan mijn team verbeteren? Ik dacht zelf aan de spitsen omdat mijn aanval nou niet echt denderend is maar ik geloof dat het middenveld ook wel beter kan. Zou het bijvoorbeeld slim zijn om een betere speler voor (voor mij) veel geld te verkopen en daar een goede jonge speler voor te kopen? Volgens de transfervergelijking is mijn beste speler ongeveer 175k waard. Of kan ik beter dit houden om staande te kunnen blijven in de VII?
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
belachelijkmankit schreef op 27 september 2004 @ 00:09:
Nou ik ben ook kampioen geworden, maar moet nog een promotie/degradatie wedstrijd spelen voordat ik naar de IIde divisie kan gaan. Wel nu 4 keer achterelkaar kampioen geworden!!!!!
ach jij kan je wel weer opmaken voor vijf seizoenen IVyared schreef op 27 september 2004 @ 00:09:
zit net te denken, ook een beetje sneaky eigenlijk om in je laatste match voordat je promoveert je B team op te stellen.... zijn genoeg sukkels die op basis daarvan een inschatting van je maken en niet verder kijken dan hun neus lang is
@mankit proficiat en zeer netjes!
(en nee, niet daarvoor opgebleven
Wel lullig trouwens, ben 6e ge-eindigd, en de nr. 5 van m'n competitie heeft een véél zwaardere tegenstander.
Alle kampioenen nogmaals gefeliciteerd trouwens
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Anoniem: 78118
kom ik bij hoedjevanpapier en bzf in de league =) 3 gotters dus in 1 IV
al betwijfel ik het of die site al in orde is, zat na 13 speelronde in precies dezelfde league.....
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 78118 op 27-09-2004 06:28 ]
aangezien HT nog niet geupdate was/is kan de site niet kloppen, omdat ie dan misschien nog de oude ratings gebruikt.Anoniem: 78118 schreef op 27 september 2004 @ 06:24:
volgens de site http://www.rembrandt.net/hattrick/series.cgi
kom ik bij hoedjevanpapier en bzf in de league =) 3 gotters dus in 1 IV
al betwijfel ik het of die site al in orde is, zat na 13 speelronde in precies dezelfde league.....
Het is even wachten tot na de break
Anoniem: 17731
http://www.lysator.liu.se/~frid/hattrick/HTCR/
Anoniem: 43846
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Top 1/16 limit Rank-Opp Goals Place QOpp Name Points Div -> 509-7684 BZF 37- 42 16 : 6 in IV.43 (852) 510-7683 FC Frunzel 34- 41 16 : 6 in IV.58 (851) 511-7682 Hoolie United 24- 31 16 : 6 in IV.38 (850) 512-7681 Den Bosch United 18- 28 16 : 6 in IV.3 (849) ----------------------------------------------------------------------- 513-7680 NTW 22- 33 16 : 6 in IV.61 (848) 514-7679 ds-79 24- 36 16 : 6 in IV.4 (847) 515-7678 The Players 32- 30 15 : 6 in IV.8 (846) 516-7677 strijen 23- 26 15 : 6 in IV.30 (845) |
Ha, ik sta in dit rijtje zonder iets opgezocht te hebben, maar dit zijn volgens mij nog oude gegevens
Een speler van mij is topscoorder geworden met 13 doelpunten.
Waaronder 3 maal een hattrick.
Het was pas zijn eerste seizoen.
Van mijn 3 goeie verdedigers, heb ik er 2 verkocht.
Zit nu dus eindelijk weer eens in de plus
Woensdag krijg is mijn 2e flag.
Ga naar België.
26-09-2004 Zondag
* Laatste competitiewedstrijd
* Geld voor topscorer
* Bekijk hier --> (www.rembrandt.net/hattrick/series.cgi) <-- de onofficiele competitie-indeling en bekertegenstander van het nieuwe seizoen.
29-09-2004 Woensdag
* Vriendschappelijke wedstrijden
03-10-2004 Zondag
* Kwalificatiewedstrijden
* Prijzengeld voor je plaats in de competitie
* Bonusgeld voor promotie
* Abonneegeld van de supporters
* 10% stijging van supporters voor ploegen die gepromoveerd zijn
* 10% daling van supporters voor ploegen die gedegradeerd zijn
* Medailles worden toegekend
* De competitie waarin je zal komen te spelen in seizoen 13 wordt officieel
06-10-2004 Woensdag
* Bekerloting voor seizoen 13
08-10-2004 Vrijdag
* Vanaf 18:00 geen jeugdpull meer mogelijk tot zondag 19:45
10-10-2004 Zondag
* Teamgeest, zelfvertrouwen, supporters en sponsors worden gereset naar de normale waarde
* Geen wedstrijden
* Op het einde van de dag wordt het speelschema bepaald en wordt uiterlijk dan de nieuwe competitie-indeling ook in de ranglijsten verwerkt.
* Op deze zondag kun je vanaf 19:45 (België 12:45) de eerste pull van het seizoen halen van spelers die niet meer verjaren. 16 weken later worden zij pas een jaar ouder
11-10-2004 Maandag
* Spelers worden ouder, lonen worden aangepast en gele en rode kaarten worden geschrapt
13-10-2004 Woensdag
* Eerste bekerronde
17-10-2004 Zondag
* Eerste competitiewedstrijd van seizoen 13
Welke ploegen mogen in de beker spelen?
De beste 8192 ploegen. Dit betekent alle ploegen vanaf de Eredivisie tot en met de vijfde plaats in divisie VI. Verder mogen ook nog de 344 beste als 6e geëindigde teams van divisie VI meedoen.
Het competitieschema ziet er als volgt uit:
Ronde 1: 1-2, 3-4, 5-6, 7-8
Ronde 2: 6-1, 8-3, 2-7, 4-5
Ronde 3: 3-2, 5-8, 6-4, 7-1
Ronde 4: 1-4, 8-6, 2-5, 7-3
Ronde 5: 3-1, 5-7, 6-2, 4-8
Ronde 6: 1-8, 3-5, 2-4, 7-6
Ronde 7: 5-1, 6-3, 8-2, 4-7
Ronde 8 zoals ronde 7 maar met de andere ploeg als thuisploeg
en zo verder.
Volgens deze lijst zijn er maar een paar V teams boven mij, betekent dit dat ik een sterk V team had?
Zonar, ik krijg Smitties... dat team hoort zeker thuis in IV, misschien wel in V deze dagen
Schat mijn kansen op behoud voorzichtig optimistisch in als ik zo kijk.
De andere Ve klasser was nog niet klaar voor IV, en er zijn 3 teams die ik aankan, sterker nog, denk zelfs dat ik die ex-III aankan want die speelt met 2 man towards middle en ik ren/vlieg langs de vleugels.
De andere 2 kan ik echt niet aan.
[ Voor 50% gewijzigd door yared op 27-09-2004 11:54 ]
betekent dat je veel punten hebt gepaktyared schreef op 27 september 2004 @ 10:29:
* yared speelt volgend seizoen waarschijnlijk in IV.36
Volgens deze lijst zijn er maar een paar V teams boven mij, betekent dit dat ik een sterk V team had?
je kan het positief uitleggen dat jouw team inderdaad sterk was, of negatief dat je tegenstanders flut waren. laten we het maar bij het eerste houden
succes in IV.36!
HOpelijk winnen we hem, nog een jaartje in de V.95 trek ik niet
Anoniem: 83846
Het enige probleem op dit momemnt is dat ik echt diep in de schulden zit (zo'n -400.000). Dit loopt alleen maar op. Het voornaamste doel voor komend seizoen is om uit de schulden te raken. Ik heb alleen niet echt een idee hoe ik dit moet doen. Ik zal wel een klein beetje geld ontvangen vanwege de promotie. Ook kan ik proberen om wat spelers te verkopen, maar die zijn van zodanig lage kwaliteit dat ik redelijk wat spelers moet verkopen. Tevens wil ik mijn stadion ook nog uitbreiden (bijna verdubbelen) want die is gewoon te klein. IK weet dus niet zo goed wat ik moet doen om mijn schulden kwijt te raken!
Iemand nog meer tips? of is het gewoon: spelers verkopen?
Ik heb zojuist ff je team bekeken en je gaat het erg lastig krijgen. Ik denk dat je er alleen voor moet proberen te zorgen dat je een beetje extra geld binnenkrijgt per 2 weken (dus 1 uit en 1 thuiswedstrijd). Voorlopig geen stadion uitbreiden en 1 of 2 spelers verkopen, zodat je richting -250.000 gaat. Beperk je staf zoveel mogelijk (3/4 assistent coaches, 2/3 woordvoerders en dat was het) en probeer spelers te verkopen die een hoog salaris hebben (vaak keepers). De jeugdopleiding is belangrijk omdat een goede YP je ineens uit de zorgen kan helpen. Het is wel een soort staatsloterij en de kanst op een zeer goede YP is niet groot. Ik weet niet hoeveel je nu daarin investeert, maar beperk dat op maximaal 10.000. Het maximale niveau haalbaar met 10.000 is dacht ik redelijk.Anoniem: 83846 schreef op 27 september 2004 @ 11:14:
Ik heb mijn allereerste seizoen erop zitten en ben uiteindelijk nog nipt als 2e geeindigd. Het doelsaldo was uiteindelijk beslissend voor de 2e of 3e plaats. Ik promoveer dus met redelijk wat mazzel naar de 8e divisie.
Het enige probleem op dit momemnt is dat ik echt diep in de schulden zit (zo'n -400.000). Dit loopt alleen maar op. Het voornaamste doel voor komend seizoen is om uit de schulden te raken. Ik heb alleen niet echt een idee hoe ik dit moet doen. Ik zal wel een klein beetje geld ontvangen vanwege de promotie. Ook kan ik proberen om wat spelers te verkopen, maar die zijn van zodanig lage kwaliteit dat ik redelijk wat spelers moet verkopen. Tevens wil ik mijn stadion ook nog uitbreiden (bijna verdubbelen) want die is gewoon te klein. IK weet dus niet zo goed wat ik moet doen om mijn schulden kwijt te raken!
Iemand nog meer tips? of is het gewoon: spelers verkopen?
Ik denk alleen niet dat er in jouw team spelers zitten die 100.000/150.000 op gaan brengen. Wat zeer belangrijk voor de lange termijn is dat je een paar redelijke trainees hebt. Die kunnen je binnen 2 seizoenen helemaal uit de schulden halen, maar tot die tijd zul je moeten overleven. Als ik het goed heb train je positiespel. Probeer begin volgend seizoen een stuk of 2 a 3 18-jarige redelijk positiespel jongens te kopen. Let er ook op dat die minimaal matig conditie hebben en misschien nog wel een bijstat zoals passen op zwak of beter. Die zou je voor rond de 20k per stuk moeten kunnen kopen. Als je ze wekelijks traint krijg je er over 2 seizoenen rond de 1,5/2 miljoen voor terug
Dit is hoe ik erover denk en dat wil niet zeggen dat dat de beste methode is. Het zal erg lastig voor je worden, maar helemaal onmogelijk is het nog niet...
[ Voor 4% gewijzigd door dreamtheater42 op 27-09-2004 11:53 ]
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
dan hou ik het op het laatste want bij Topstats stonden we altijd ver boven vele IV teams. Als ik zo 1,2,3 kijk denk ik dat de nummer 2 en de nummer 3 ook wel in IV kunnen.Anoniem: 17731 schreef op 27 september 2004 @ 10:31:
[...]
betekent dat je veel punten hebt gepakt
je kan het positief uitleggen dat jouw team inderdaad sterk was, of negatief dat je tegenstanders flut waren. laten we het maar bij het eerste houden
succes in IV.36!
Anoniem: 44169
Ik tref in de beker (als het allemaal klopt) een WO-team. Beter kan niet!!!!!
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 27-09-2004 13:21 ]
Bedankt voor de tips!dreamtheater schreef op 27 september 2004 @ 11:52:toon volledige bericht
[...]
Ik heb zojuist ff je team bekeken en je gaat het erg lastig krijgen. Ik denk dat je er alleen voor moet proberen te zorgen dat je een beetje extra geld binnenkrijgt per 2 weken (dus 1 uit en 1 thuiswedstrijd). Voorlopig geen stadion uitbreiden en 1 of 2 spelers verkopen, zodat je richting -250.000 gaat. Beperk je staf zoveel mogelijk (3/4 assistent coaches, 2/3 woordvoerders en dat was het) en probeer spelers te verkopen die een hoog salaris hebben (vaak keepers). De jeugdopleiding is belangrijk omdat een goede YP je ineens uit de zorgen kan helpen. Het is wel een soort staatsloterij en de kanst op een zeer goede YP is niet groot. Ik weet niet hoeveel je nu daarin investeert, maar beperk dat op maximaal 10.000. Het maximale niveau haalbaar met 10.000 is dacht ik redelijk.
Ik denk alleen niet dat er in jouw team spelers zitten die 100.000/150.000 op gaan brengen. Wat zeer belangrijk voor de lange termijn is dat je een paar redelijke trainees hebt. Die kunnen je binnen 2 seizoenen helemaal uit de schulden halen, maar tot die tijd zul je moeten overleven. Als ik het goed heb train je positiespel. Probeer begin volgend seizoen een stuk of 2 a 3 18-jarige redelijk positiespel jongens te kopen. Let er ook op dat die minimaal matig conditie hebben en misschien nog wel een bijstat zoals passen op zwak of beter. Die zou je voor rond de 20k per stuk moeten kunnen kopen. Als je ze wekelijks traint krijg je er over 2 seizoenen rond de 1,5/2 miljoen voor terug
Dit is hoe ik erover denk en dat wil niet zeggen dat dat de beste methode is. Het zal erg lastig voor je worden, maar helemaal onmogelijk is het nog niet...
In jeugdopleiding heb ik een hele tijd op het maximum van 20000 gehad, inmiddels heb ik dit teruggebracht naar 5000. Het niveau is nu matig. Ik was ook van plan dit weer te verhogen omdat ik het met je eens bent dat je jeugdopleiding veel kan brengen.
hier nog even een overzicht van mijn financiele problemen :
Deze week
Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 52 583 Stadionkosten 5 158
Sponsorgeld 26 400 Spelersloon 11 702
Financieel voordeel 4 900 Rente 19 592
Tijdelijk 90 Tijdelijk 4 000
Personeel 33 000
Jeugdopleiding 5 000
Totale inkomsten 83 973 Totale uitgaven 78 452
Verwachte winst/verlies +5 521
De rente is natuurlijk ook een behoorlijke kostenpost en het personeel. Dit zijn de elementen waarop ik zou kunnen bezuiniginn. Ik heb nu de volgende mensen in dienst:
Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 9
Sportpsychologen: 2
Woordvoerders: 2
Economen: 2
Fysiotherapeuten: 5
Dokters: 1
Welke kan ik het beste wegbezuinigen? De economen en de assistent-trainers wil ik heb liefst laten staan. Ik heb nu 2 spelers op de transferlijst staan, waarvoor ik nog een beetje geld zou kunnen vangen.
Gisteren met MOTS wel uit een "Bovennatuurlijk" middenveld (met oude stats).
Wel gelijk gespeelt tegen iemand met een matig middenveld.. lol
.. ook geen kampioen
Anoniem: 100871

@Metalmeijer, kijk ik eroverheen of zit ik op de verkeerde site
waar kan ik zien hoe sterk IV.36 over het algemeen was afgelopen seizoen?
Als ik jou was zou ik dat personeel zwaar inkrimpen:Anoniem: 83846 schreef op 27 september 2004 @ 12:17:toon volledige bericht
[...]
Bedankt voor de tips!
In jeugdopleiding heb ik een hele tijd op het maximum van 20000 gehad, inmiddels heb ik dit teruggebracht naar 5000. Het niveau is nu matig. Ik was ook van plan dit weer te verhogen omdat ik het met je eens bent dat je jeugdopleiding veel kan brengen.
hier nog even een overzicht van mijn financiele problemen :
Deze week
Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 52 583 Stadionkosten 5 158
Sponsorgeld 26 400 Spelersloon 11 702
Financieel voordeel 4 900 Rente 19 592
Tijdelijk 90 Tijdelijk 4 000
Personeel 33 000
Jeugdopleiding 5 000
Totale inkomsten 83 973 Totale uitgaven 78 452
Verwachte winst/verlies +5 521
De rente is natuurlijk ook een behoorlijke kostenpost en het personeel. Dit zijn de elementen waarop ik zou kunnen bezuiniginn. Ik heb nu de volgende mensen in dienst:
Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 9
Sportpsychologen: 2
Woordvoerders: 2
Economen: 2
Fysiotherapeuten: 5
Dokters: 1
Welke kan ik het beste wegbezuinigen? De economen en de assistent-trainers wil ik heb liefst laten staan. Ik heb nu 2 spelers op de transferlijst staan, waarvoor ik nog een beetje geld zou kunnen vangen.
- Minimaal 5 assistenten ontslaan; voor jou hebben die veel te weinig toegevoegde waarde en het scheelt je 7.500/week. Als je straks veel betere trainees hebt is het misschien de moeite waard om er meer in dienst te nemen. Die extra 5 assistenten schelen misschien 1 weekje voor een trainee die een stap omhoog gaat.
- 5 fysiotherapeuten???? Weg ermee! Als er eens iemand geblesseerd raakt: Pech, dat hoort erbij! Ik zou ook die ene doktor ontslaan als ik jou was.
- Ik geloof dat het op het moment nog wel zin heeft om 2 economen in dienst te hebben. Ik hoop voor jou alleen dat dat zeer snel geen zin meer heeft...
- Beide sportpsychologen ontslaan.
Het zou je 13x1500 = 18.000 per week schelen. 33.000 personeelskosten is echt veel te veel voor jouw team.
Daarna wordt het zaak om die rente omlaag te krikken, want dat schiet niet op zo.
Nog 1 tip: verkoop al je duurste spelers en koop opa's (31-33 jaar) terug die hetzelfde aantal sterretjes halen. Die zijn 3x zo goedkoop (zo niet nog meer) en daar kun je met een beetje geluk gebruik van maken totdat je trainees zo goed zijn dat je ze kunt verkopen en nieuwe, jongere spelers kunt kopen.
Zo heb ik dit 4 seizoenen geleden ook gedaan en dat beviel uitstekend.
Hopelijk heb je er wat aan
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Nee, kan je zien op topstatsyared schreef op 27 september 2004 @ 13:57:
Is er al een spamrating overzicht van het vorige deel?
@Metalmeijer, kijk ik eroverheen of zit ik op de verkeerde site
waar kan ik zien hoe sterk IV.36 over het algemeen was afgelopen seizoen?
http://www.go-2-it.com/To...es/statistics/Leagues.php
Jouw poule zit op plek 47 in IV, dus wel relax.
We are happy to announce that we have passed yet another milestone. Yesterday evening the number of online users passed the magical borderline of 25.000 during the Dutch league matches.
We hope you all got a satisfactory match result during this special Hattrick moment!
En mag ik HT van harte bedanken voor het anticiperen hiervan en dat we nog maar vele time-outs mogen hebben!
* yared heeft 6x al zijn live matches zitten toevoegen en het toen maar opgegeven en het bij zijn eigen gehouden.
Bovenstaande geklaag is de uitzondering die de regels breekt
Het lijkt mij duidelijk, GEEN Tombola, WEL een meeting waarbij we toch op 15-20 man zullen rekenen, en de meeting zal worden gehouden op de grens van Noord en Zuid Holland.
Wanneer niemand anders zich aanmeldt voor de organisatie dan zal ik dit op mij nemen en zal die 'grens' in Haarlem komen te liggen.
U kunt NU brullen....
Volgende poll is er eentje waarin we de datum zullen bespreken
[ Voor 9% gewijzigd door yared op 27-09-2004 14:25 ]
of all places: Haarlem!!!yared schreef op 27 september 2004 @ 14:25:
Wanneer niemand anders zich aanmeldt voor de organisatie dan zal ik dit op mij nemen en zal die 'grens' in Haarlem komen te liggen.
U kunt NU brullen....
Volgende poll is er eentje waarin we de datum zullen bespreken
Misschien dat de uiteindelijke plek af kan hangen van de mensen die daadwerkelijk gaan komen (24???

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 27-09-2004 14:43 ]
Zelf ben ik trouwens gepromoveerd (eindelijk) naar de V.59 en gaan we daar eens kampioen proberen te worden.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Een echte GoT'er degradeert niet?Joss schreef op 27 september 2004 @ 15:32:
Poll: Op welke plek ben jij geeindigd?
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Trek je conclusies maar
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Daar zit meer waarheid in denk ik-Pjotrski- schreef op 27 september 2004 @ 15:46:
Of durft de poll niet in te vullen als hij 7e of 8e staat
Anoniem: 7533
Even inactief geGoT laatste tijd.
Ik ben kampioen geworden! Het was erg spannend tegen de nummer 1 met 3x briljante verdeding, maar toch 2-0 gewonnen. Op naar de VIII!
Meteen maar aan het shoppen gegaan om goed beslagen ten ijs te komen in de 8e en ik wil in 1x doorstoten naar de 7e.
papa kan wel janken, nmaar dit keer van geluk.
Ik heb 3 aanvallers te koop staan.. kom snelAnoniem: 7533 schreef op 27 september 2004 @ 16:44:
Hallo, daar zijn we weer!
Even inactief geGoT laatste tijd.
Ik ben kampioen geworden! Het was erg spannend tegen de nummer 1 met 3x briljante verdeding, maar toch 2-0 gewonnen. Op naar de VIII!
Meteen maar aan het shoppen gegaan om goed beslagen ten ijs te komen in de 8e en ik wil in 1x doorstoten naar de 7e.
papa kan wel janken, nmaar dit keer van geluk.
HH in IV.36 - NEW SPONSOR
With the challenge ahead in IV.36, a new sponsor was found
HH proudly presents SHARP as the new main sponsor for next season
Sharp expressed HH's accuracy and determination is very close to what Sharp stands for
Sharp will not only sponsor the club with new clothing, but also give free calculators to all the supporters with clublogo and a special version with TPE calc button to all players
HH''s expresses their deepest gratitude to Sharp!
Sharp heeft aangegeven dat alle nieuwe supporters in het nieuwe seizoen ook een mooi HH calculator krijgen
[ Voor 3% gewijzigd door yared op 27-09-2004 18:04 ]
Het FC Magic UTD van Cornelis19 promoveert dit jaar direct naar V! Zo willen we ze hebben
Wyborowa is met zijn team Wokda United ook stuiterbal geworden bij onze fed. Ook hij is direct gepromoveer en leverde een topscorer aan zijn league. Zijn gastenboek vind je hier en zijn clubhouse kun je ook bezoeken, namelijk op dit adres.

spammen maar
[ Voor 5% gewijzigd door Loona35 op 27-09-2004 18:47 ]
Want nu ik promoveer kan ik eigenlijk alleen zien wie er voor mij in de plaats komen
In de divisie waar je vervanger vandaan komt.Ottooo schreef op 27 september 2004 @ 19:02:
even een vraagje: hoe kan je via deze (www.rembrandt.net/hattrick/series.cgi) site dan zien in welke divisie je terecht komt?
Want nu ik promoveer kan ik eigenlijk alleen zien wie er voor mij in de plaats komen
Gezocht!
Router
Je kan op een link klikken bij elke team tegen wie ze een qualifiër of een cupmatch moeten spelen. Die link word met een getal (ID oid) aangegeven.
Ik ga dan van VII.88 naar VI.40, waarin twee matige teams zitten die niet zijn gedegradeerd door twee WO-teams...
Anoniem: 94179
ook moet je die op een site hebben staan wat ook ff lastig is voor mij
he maatje, laat pappa Yared dat maar voor je regelen hoorAnoniem: 94179 schreef op 27 september 2004 @ 20:21:
ik kan nog geen goed logo verzinnen voor mijn team
ook moet je die op een site hebben staan wat ook ff lastig is voor mij

appeltje eitje
oh en kijk maar niet op de site van FC Magic, doe maar niet vent, man, kerel, gozer.. nie doen
Thanx voor de hulp! Ik heb het personeelsbestand drastisch gekort en ook wat spelers op de transferlijst gezet. Het komende seizoen eerst maar ff in de plus zien te komen en proberen in de 8ste divsie te blijven.dreamtheater schreef op 27 september 2004 @ 14:11:toon volledige bericht
[...]
Als ik jou was zou ik dat personeel zwaar inkrimpen:
- Minimaal 5 assistenten ontslaan; voor jou hebben die veel te weinig toegevoegde waarde en het scheelt je 7.500/week. Als je straks veel betere trainees hebt is het misschien de moeite waard om er meer in dienst te nemen. Die extra 5 assistenten schelen misschien 1 weekje voor een trainee die een stap omhoog gaat.
- 5 fysiotherapeuten???? Weg ermee! Als er eens iemand geblesseerd raakt: Pech, dat hoort erbij! Ik zou ook die ene doktor ontslaan als ik jou was.
- Ik geloof dat het op het moment nog wel zin heeft om 2 economen in dienst te hebben. Ik hoop voor jou alleen dat dat zeer snel geen zin meer heeft...
- Beide sportpsychologen ontslaan.
Het zou je 13x1500 = 18.000 per week schelen. 33.000 personeelskosten is echt veel te veel voor jouw team.
Daarna wordt het zaak om die rente omlaag te krikken, want dat schiet niet op zo.
Nog 1 tip: verkoop al je duurste spelers en koop opa's (31-33 jaar) terug die hetzelfde aantal sterretjes halen. Die zijn 3x zo goedkoop (zo niet nog meer) en daar kun je met een beetje geluk gebruik van maken totdat je trainees zo goed zijn dat je ze kunt verkopen en nieuwe, jongere spelers kunt kopen.
Zo heb ik dit 4 seizoenen geleden ook gedaan en dat beviel uitstekend.
Hopelijk heb je er wat aan
My hattrick, rechtsbovenaan, Meer info over team pull down menu, Club logo (gewoon de url van dit plaatjes nemen en copy/pasten in waar je club logo moet http://www.liturgycommitt...ages/MagicLogo100deep.gif)Anoniem: 94179 schreef op 27 september 2004 @ 21:27:
nice yared maar hoe importeer ik hem naar hattrick?
ik ben nog een beetje noob ^^
uh, the joke was dat FC Magic United is een meiden team, maar dat maakt het logo niet slecht toch?!
[ Voor 18% gewijzigd door yared op 27-09-2004 22:11 ]
misschien toch maar van naam veranderen kan nu toch
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 94179 op 27-09-2004 22:24 ]
Ik zou het lekker houden. Is een strak logoAnoniem: 94179 schreef op 27 september 2004 @ 22:23:
een meiden team......... nee het logo is erg mooi thnx
misschien toch maar van naam veranderen kan nu toch
Mensen die laatste officiele ronde in de GoT Toto is weer ten einde!
Bij deze de uitslag!
hoedjevanpapier 10
Frizza 8
Thije 8
MaestroTim 8
Cyclops10 7
Wubmaster 7
neudeboules 7
Pjotrski 7
hestaatje 7
Dark_cloud 7
Marcel_Meessen 7
Zonar 7
Josseke 6
Brainpower 6
YamiPaul 4
Sandyman538 4
pruimtabak 2
De stand:
Pos. | Naam | Score | Aantal toto's |
1 | Zonar | 94 | 14 |
2 | Frizza | 80 | 14 |
3 | Brainpower | 79 | 14 |
4 | Pjotrski | 75 | 13 |
5 | Josseke | 71 | 14 |
Deze week zal er een bonustoto worden gemaakt. Dat zal de allelaatste zijn dit seizoen!
http://gottrick.bitxs.com
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
* yared staat daar straks met zijn 30+ b team en zijn bek vol tanden
Alles werkte prima op de site!
En Zonar natuurlijk gefeliciteerd!
"Deze week zal er een bonustoto worden gemaakt. Dat zal de allelaatste zijn dit seizoen!"-Pjotrski- schreef op 27 september 2004 @ 23:13:
Bedankt Brainpower e.a. voor het organiseren van de toto.
Alles werkte prima op de site!
En Zonar natuurlijk gefeliciteerd!
Nog niks is officieel...in theorie kan Zonar nog gelijk komen met de nummer 2...
Vind het trouwens helemaal niet erg dat TopStatsRon mijn league komt joinen, 2 statistiekfreaks in 1 league waarbij hij toegang heeft tot vrijwel alle stats. MOOI!!!!
ja ik sta superveel in de min en hoop maar dat iemand biedt op mijn speler anders ga ik nog faillietSandyman538 schreef op 28 september 2004 @ 11:55:
Hebben jullie ook voorzorgsmaatregelen genomen om de 2 saaiste hattrick weken door te komen? Uitgezonderd de mensen die een p/d duel spelen natuurlijk
* yared vraagt zich af of er statistisch gezien meer kinderen worden gemaakt in deze periode?
Tim?
yared schreef op 28 september 2004 @ 12:32:
* yared vraagt zich af of er statistisch gezien meer kinderen worden gemaakt in deze periode?
Tim?
Wat denk je zelf?yared schreef op 28 september 2004 @ 12:32:
Ik ruk meer
Maar ik wil best proberen te regelen dat er een speciaal "yared-tina" hoekje voor je wordt opgericht hoor, kan je naar hartelust spammen
Ik ga mijn komende tegenstanders maar vast analyseren en dan maar hopen dat de overzichten dit keer wel allemaal kloppen.Sandyman538 schreef op 28 september 2004 @ 11:55:
Hebben jullie ook voorzorgsmaatregelen genomen om de 2 saaiste hattrick weken door te komen? Uitgezonderd de mensen die een p/d duel spelen natuurlijk
Ik krijg een behoorlijk sterke degradant uit V dit seizoen geloof ik.
Hij is gedegradeerd op slechts een paar puntjes uit 1 van de sterkere V dus ik zal vrij goed uit de hoek moeten komen om komend seizoen kampioen te worden, wat wel de doelstelling zal zijn.
Vooraf schat ik ons beider kansen op 50/50, de rest van VI.552 is wel te doen.
Verder een beetje actief zijn op de transfermarkt natuurlijk die volgens mij nu best aantrekkelijk is als je wilt kopen, de spelers zijn vrij goedkoop nu geloof ik.
[ Voor 5% gewijzigd door GaMbiNo op 28-09-2004 13:53 ]
Less = more
Anoniem: 42423
Moet je voor de gein eens kijken wie daar op de 6e positie (net onder Pielewiepers) van heel Nederland komt binnengeknald met de ratings. Eindelijk heb ik mijn team zo weten te versterken dat op elke positie minstens een 5 sterren gast rondloopt (voorheen kreeg ik nooit hoge ratings, omdat ik een wingback miste, die EN voor een hoge rating zorgt op de wing EN volgens mij ook nog centraal).
Binnen nu en 3 seizoenen zit ook dit team in de Ere.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 28-09-2004 16:01 ]
Anoniem: 27306
Naar deze site.Anoniem: 81502 schreef op 28 september 2004 @ 16:25:
Hoe kan je zien in welke poule je volgend seizoen gaat belanden?
Je huidige league invullen, dan zie je waar je vervanger vandaan komt. Daar ga jij volgend seizoen spelen.
Wow, grote klasse Fonz!!! Dit ziet er echt veelbelovend uit!!!Anoniem: 42423 schreef op 28 september 2004 @ 15:59:
Trouwens wie checkt er wel eens www.hatstats.info
Moet je voor de gein eens kijken wie daar op de 6e positie (net onder Pielewiepers) van heel Nederland komt binnengeknald met de ratings. Eindelijk heb ik mijn team zo weten te versterken dat op elke positie minstens een 5 sterren gast rondloopt (voorheen kreeg ik nooit hoge ratings, omdat ik een wingback miste, die EN voor een hoge rating zorgt op de wing EN volgens mij ook nog centraal).
Binnen nu en 3 seizoenen zit ook dit team in de Ere.
Anoniem: 42423
sta daar op een 5e plek met 94101 betaalde toeschouwertjes. Jammer dat ik nog steeds in de 3e divisie zit, anders was het elke week volle bak. Ik heb eigenlijk een te groot stadion voor de 3e divisie (kost me ook klauwen vol met geld), maar wil hem niet afbreken. Als je de balans bij mij opmaakt, krijg ik per thuis en uitwedstrijd gemiddeld maar 1,5 ton inkomsten. Geen vetpot dus. Het wordt eens tijd dat ik ook promoveer.
Harlem Hattricks 14 48-17 40
Ik zie net dat ik met de meeste punten gewonnen heb in mijn oude divisie ooit.
Er heeft zelfs iemand zich kunnen kwalificeren in het verleden met slechts 29 punten
Ga naar je divisie, klik op "Oude competitietabellen".
Flink zuur als ik kijk bij vorig seizoen, toen won Twello met slechts 30 punten en volgde de rest met 29 punten
Weet je wat pas zuur is?yared schreef op 28 september 2004 @ 17:41:
Team Gespeeld Goals Punten
Harlem Hattricks 14 48-17 40
Ik zie net dat ik met de meeste punten gewonnen heb in mijn oude divisie ooit.
Er heeft zelfs iemand zich kunnen kwalificeren in het verleden met slechts 29 punten
Ga naar je divisie, klik op "Oude competitietabellen".
Flink zuur als ik kijk bij vorig seizoen, toen won Twello met slechts 30 punten en volgde de rest met 29 punten
Ik sta boven de directe promotiegrens terwijl ik 2e ben geworden

Waar gehackt wordt vallen spaanders
resultaat is 1 224 000
* Loona35 is erg tevreden
tering!! Hij was 23 toch ofzo?loona35 schreef op 28 september 2004 @ 18:33:
Khad laatst een post over een speler met uitstekend scoren, goed passen, formidabel spelhervatting... over voor hoeveel ik hem te koop moest zetten. Jullie zeiden tussen de 700 en 800k. Dus had ik 850k gedaan
resultaat is 1 224 000
Damn echt TE veel...maar wel relax voor jou
Dat is echt schijtzuur in de categorie 'zuur'... Damns_de_hoog schreef op 28 september 2004 @ 17:47:
[...]
Weet je wat pas zuur is?
Ik sta boven de directe promotiegrens terwijl ik 2e ben geworden

Heb ik een speler met goed ervaring en zwak leiderschap.
Deze kost me +/- 688k om coach te maken
Trek ik een externe aan kost dat (slechts) +/- 617k
Zo'n 71k verschil !
Vaag

Kan ik beter een externe aantrekken toch?
Dan nog wat een dilemma.
Wat is beter een
goed coach met zwak leiderschap voor 617k
of een
redelijk coach met goed leiderschap voor 757k
Unknown
Promoveer je een speler met goed ervaring en redelijk leiderschap namelijk tot coach scheelt je dat toch zo'n miljoen t.o.v. een externe coach met dezelfde skills.
Verder is er geen verschil in of je nou een goed coach met zwak leiderschap intern of extern aanneemt.
Of je een redelijk coach met goed leiderschap of een goed coach met zwak leiderschap wil is ook persoonlijk.
Een redelijk coach zal je spelers minder snel trainen dan een goed coach.
Een coach met goed leiderschap zal de teamgeest hoger kunnen houden, vooral als je nu en dan eens pict of motst, vergeleken met een coach met zwak leiderschap.
Anyway, het is dus aan jou waar je de voorkeur aan geeft.
Jup hij was 23.. de nieuwe eigenaar wou hem vooral hebben omdat goed passen gecombineert ging met de eigenschap "onvoorspelbaar"Brainpower schreef op 28 september 2004 @ 19:08:
[...]
tering!! Hij was 23 toch ofzo?
Damn echt TE veel...maar wel relax voor jou
blijkt dus een goede combo, aanvaller met passen en onvoorspelbaar.
Heb nl nog geen enkel bod gekregen op mijn spelertje en ik heb het geld zwaar nodig om een solid/solid coach aan te schaffen.
Gezocht!
Router
zonder bijstats vind ik het vrij veel iddThe Dolf schreef op 28 september 2004 @ 20:31:
Is 1.4M nou echt zo veel voor een 19y met outstanding PM (verder geen bijstats)?
Heb nl nog geen enkel bod gekregen op mijn spelertje en ik heb het geld zwaar nodig om een solid/solid coach aan te schaffen.
Nou ik vind dat wel meevallen hoor... Ik heb er een tijd geleden 1 gekocht voor 1.7 meen ik...Maybe dat de prijzen wat gedaalt zijn maar 1.4 moet je er toch wel voor kunnen ontvangen...
...imho
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Gezocht!
Router
Anoniem: 93433
Gezellig! Een GoTter bij mij in de pouleJanspj schreef op 27 september 2004 @ 14:24:
IV.53 op de 55ste plek, en dat van de 64 teams. Opzicht wel gunstig
Tenminste, als ik m'n degradatie wedstrijd win, maar dat mag op zich geen probleem zijn
Pff, dat is relax, ik ga ook meer unpredictable + passen spelers trainen! Ik heb al eens verzoek hierom gehad van iemand, maar bovennatuurlijk scoren + goed passen + unpredictable spelers schijnen niet te bestaanloona35 schreef op 28 september 2004 @ 18:33:
Khad laatst een post over een speler met uitstekend scoren, goed passen, formidabel spelhervatting... over voor hoeveel ik hem te koop moest zetten. Jullie zeiden tussen de 700 en 800k. Dus had ik 850k gedaan
resultaat is 1 224 000
Ik kon goed geld verdienen door zo'n spelertje op spelhervattingen te trainen..
Zou me niks verbazen als hij er ook voor dit geld niet uit gaat.....The Dolf schreef op 29 september 2004 @ 00:24:
Het is iig niet gelukt. Staat er nu weer op voor 1.3M.
Ik blijf het gewoon proberen. Er is altijd wel een gek die dat bied. Want het is niet extreem veel.Anoniem: 83760 schreef op 29 september 2004 @ 01:23:
[...]
Zou me niks verbazen als hij er ook voor dit geld niet uit gaat.....
Gezocht!
Router
Idd. Gewoon volhouden. Ik heb laatst mijn outstanding def. (20 jaar)+ passable sp verkocht voor 1.800.000. Ik heb hem wel 4 keer op de lijst moeten zetten voordat iemand bood. Als de prijs redelijk is heb je een dikke kans dat het wel een keer lukt!The Dolf schreef op 29 september 2004 @ 01:23:
[...]
Ik blijf het gewoon proberen. Er is altijd wel een gek die dat bied. Want het is niet extreem veel.
nu saaie twee weken in aantocht
Zondag een erg zware kwalificatie wedstrijd (tips en aanmoedigingen welkom
Voordeel van de kwalificatiewedstrijd is, is dat je een lekker kunt doortrainen. Die 3 spelers die nu één week geen training krijgen valt te overzien
Normaal zorg ik wel dat ik onder de directe promotielijn zit maar was daar al te laat mee. Had al 4 punten te veel voordat ik aan mijn laatste twee wedstrijden begon.
Dan maar een saaie twee weken.
Gezocht!
Router
bekijken we de stats over heel HT land gezien is dat:
Trainingstype Aantal teams Percentage
Verdedigen 59829 14 %
Scoren 59362 14 %
Positiespel 97687 23 %
het begint al weer bij te trekken, eerder waren deze verschillen nog veel groter
dat was in het tijdperk dat het middenveld alleenheersend was.
Anoniem: 117852
Team id??Anoniem: 117852 schreef op 29 september 2004 @ 14:13:
2-0 verloren maar wel n vlaggetje uit Hong Kong erbij.Ik heb trouwens al n Zweeds team gezien met alle 82 (dacht ik) vlaggetjes.
@Tpn: toch wel grappig dat er dan weer een positiespel trainer kampioen van Nederland wordt
Dit topic is gesloten.