Toon posts:

Problemen met Hercules Smart Tv Stereo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een tv-kaart gekocht om mijn oude videobanden om te zetten naar dvd. Nu ben ik aardig te vreden over de kleuren enzo... maar ik vind hem niet zo heel scherp. Nu kan ik dat wel instellen met de software die er bij zit. Maar als ik de scherpte aanpas, en op toepassen klik, wordt de scherpte niet aangepast en als ik daarna opnieuw naar dat menuutje ga zie je weer de scherpte laag staan. Heb ook nog een ander progje geprobeerd... maar die heeft het zelfde probleem...

zijn er meer mensen met dit probleem??
Is mijn tv-kaart defect??

Ik hoor het graag....

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
Kun je een screenshot posten? Videobanden zijn namelijk sowieso al niet echt scherp :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat videobanden niet al te scherp zijn... maar als je softwarematig de scherpte kan bijstellen moet dat toch kunnen... hij springt nu de hele tijd naar de laagste stand.

zie screenshot:
http://spel.frankenstein.nl/screen.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Niemand deze kaart???

Zojha... werkt dus bij jullie dan wel goed???

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
Ik bedoelde eigenlijk een screenshot van het beeld :)
Werkt de scherpte wel als je overlay gebruikt? Overigens ben ik het volgens mij niet eerder tegengekomen, zo'n scherpte instelling bij capture kaarten. Moet ik er wel bij zeggen dat ik niet bijster veel ervaringen heb met dergelijke kaarten. Maar contrast, saturation, etc, hebben vooral betrekking op het schalen van het kleurenspectrum, sharpness gaat volgens mij net een stap verder, wellicht dat het kennelijk niet realtime kan (of enkel op andere kaarten die dezelfde drivers gebruiken, geen idee)

Mijn Home Cinema in aanbouw