Geheugen problemen AMD64 / K8V Deluxe

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Ik heb een vraag over het geheugen voor de Amd 64 3200+ en Asus k8v Se Deluxe
Ik heb geheugen gekocht 2X 512 Corsair Value Select VS512MB400, nu was ik bezig met installeren maar ik krijg blauwe schermen(geheugen dumps).
Na veel opstarten heb ik windows XP geinstalleerd maar ik krijg dan bij bijna elk programma de volgende meldingen:

"De instructie op 0x7d54d1a8 verwijst naar geheugen op 0xfffdbacc.
De lees -of schrijfbewerking ("Read") op het geheugen is mislukt"

P.S. De getallen wisselen

Nu dacht ik dat het aan het geheugen moet liggen maar wie heeft een dergelijke ervaring ermee.

Nu heb ik opnieuw besteld 2 x 512M TwinMOS M2G9J16AGATT9F081AA4T

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Bovenstaande post is afgesplitst van Geheugen problemen AMD64 / K8V Deluxe aangezien het hier om een volledig op zichzelf staand probleem gaat.

Wel, test eens het geheugen met memtest? Verder gaat dit topic sowieso dicht, omdat we op geen enkele manier uit jouw post kunnen afleiden of je ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. En dat is nou net niet de bedoeling hier op GoT :) Zie ook de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van dit subforum wat betreft "Help, mijn PC doet het niet!" problemen B) Ergo: PMG Beleid --> Hangen en Opstartproblemen troubleshooter.

Aangezien je hier relatief nieuw bent, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog in z'n geheel te doornemen, incluis de onderliggende linkjes ;)

Dit topic is gesloten.