Ik beging *helemaal* door te draaien van deze plank.
De eerste die ik had was King Of BSOD en ging rap terug, maar het gevoel zat er al in dat deze Epox 'het niet was'. de volgende bleef in safe BIOS mode opkomen ALS hij opkwam. nieuwste bios hielp ook niet.. ik denken dat twee slechte planken wel erg bont is en dus ik zoeken.. van kingston naar twinmos gestapt maar zoals je hierboven kan lezen is ook twinmos (pc3700 cas2,5) ook meuk.
Ik dus maar eens ballistix 2-2-2-5 reepjes bestelt en die kreeg ik vandaag binnen.
Spul er in, boot, bios saven, XP in, testen (ja loopt echt op 2-2-2-5 1T

) en de pc afsluiten, even wachten en weer aanzetten...
En ja hoor, weer in de safe mode van de BIOS.
(Warning! Now system is in safemode, please re-setting CPU frequency in CMOS setup)
Ach, we zetten XP er maar weer een keer op, wellicht was de OS niet helemaal happy..
Boot van CD, F6, floppy, starten, eerste keer booten en een zwart scherm... geen vervolg..
Ik de bios nalopen en ja, RAID stond uit. Raid aan, reboot, f10... werkt niet, geen NVIDIA raid scherm. Ik ander toetsenbord, reboot, F10, weer niet. ik alle PCI kaarten er uit, PC aan, F10... en nog steeds niet..
Bios nog maar een keer geflashed, weer F10, ook niet.. Ondertussen pijn aan mijn vingers van het F10 rammen!
Dus EN ik heb een bios die ALS hij boot in safe mode komt EN de F10 werkt niet meer dus ik kan geen RAID opzetten..
Ik begin nu toch echt deze plank te vervloeken...
Wie kan me helpen??
(Voordat ik een rituele plank verbranding begin #%^$#^%$#^%$#^$#@)