[Ervaringen] Epox EP-9NDA3+

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 310 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

eindelijke een fatsoenljk OC bord voor socket 939,
maar ik hoop wel dat ze wat hogere voltages toelaten dan op de 754 variant (of op z'n minst compatability met de OCZ DDR BOOSTER)
lekker voltage op je geheugen is toch echt iets van ontbrak bij de vorige variant.

ik zit al lang op dit bord to wachten :)

Verwijderd

Kijk hier eens voor een leuke review

http://babelfish.altavist...8%2F1.htm&lp=fr_en&intl=1

Vooral op de laatste pagina vind je goed nieuws: adviesprijs 140 euro :)

Vind ik een mooi prijsje voor dit bord _/-\o_

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-05 09:05
Ben zelf ook aan 't kijken naar een nieuw systeem en dit lijkt me een goede opvolger van m'n huidige moederbord :9 Ben alleen benieuwd wanneer die uitkomt, las ergens halverwege september, maar dat is dus al voorbij.

Nog een reviewtje:
http://www.ocworkbench.com/2004/epox/9nda3+/g1.htm

[ Voor 12% gewijzigd door The Collector op 02-10-2004 09:25 ]

Verwijderd

Deze week op vooraad volgen ocw. :*)

http://www.ocworkbench.co...gi?newsid1096777565,76555,

Verwijderd

epox.nl heeft hem nu ook op zijn site staan.

Heb alleen wel al over enkele bugs gelezen :'(

the hangs occur when you enable USB KB/Mouse support in BIOS, during the next cold boot. Also, the board is incapable of using 1T timings at stock speeds with either Crucial PC3200 or Kingston HyperX PC4300.

Hopen op een snelle update

Verwijderd

Bij komplett is ie op voorraad :P

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
*kick*
Is er al wat meer bekend over dit bordje? Is deze beter dan de MSI Neo2 Platinum?
Ik vind niet veel :/

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-05 08:55
ik vind dit zekers een lief boardje.. voor deze ga ik denk ook zeker + een amd 64 3000+ s939 :D

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09-2025

L3TUC3

GoT vegetable?

Hey, dat is mooi. Ik zat al te kijken naar een mooi bordje voor mijn toekomstige upgrade en Epox heeft een streepje voor bij mij. (Zeer tevreden 8rda+ gebruiker).

Alleen nog geen PCI-E.

Ennuh, wat is "Support Cool¡¥n¡¦ Quiet" :P

[ Voor 13% gewijzigd door L3TUC3 op 24-10-2004 20:52 . Reden: Foutje in SP ]

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Verwijderd

Ik heb dit bord nu zo'n twee weken en gaat erg lekker. Ben niet zo'n overclocker dus daarover kan ik weinig vertellen. Maar tot nu toe weinig problemen.

• Dutchmega
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 10:06:
Ik heb dit bord nu zo'n twee weken en gaat erg lekker. Ben niet zo'n overclocker dus daarover kan ik weinig vertellen. Maar tot nu toe weinig problemen.
Misschien kan je wat meer over het bordje vertellen 8)

Verwijderd

Dit bord wordt zeer waarschijnlijk de basis voor mijn nieuwe systeem, ik zou daarom ook graag wat meer info willen hebben. Ik heb nog nooit een Epox bord gehad en € 149 is een flinke investering voor een bord waar je niks van weet.

Verwijderd

Hier nog een review van AnandTech:
http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2253

Ik vind het zelf er jammer dat die voltages niet hoger kunnen, 1.7V voor processor is toch erg weinig en 2.8V voor geheugen vind ik ook erg tegenvallen. Zelfde geldt voor de geheugen problemen, momenteel kan je nog geen 4 reepjes draaien op 400 Mhz; als deze problemen niet snel met een BIOS-update verholpen worden koop ik een ander moederbord zoals de MSI K8N Neo2 Platinum. :/
Wel vind ik de layout er zeer goed uit zien, alleen jammer van de floppy-connector.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 22:28 ]

Verwijderd

Tot vanochtend geen enkele problemen gehad maar nu kan ik geen enkel usd apparaat er meer op aansluiten ik krijg steeds de melding dat hij het app niet herkend. Ik weet niet of het aan het bord ligt of aan mijn os maar ik krijg er een aardig punthoofd van. Ik draai trouwens een nieuwe beta Bios die mogelijke problemen met een usb mouse/kb moet oplossen.

Verwijderd

Die review valt me vies tegen, na alles wat ik had gelezen over Epox had ik toch wel iets beters verwacht. Ik wil een 939 systeem bouwen maar naar mijn mening zijn er geen fatsoenlijke 939 moederborden te koop op dit moment. De MSI K8N Neo2 platinum schijnt ook niet je-van-het te zijn.

• Chris10
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09-2024
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 20:48:
Die review valt me vies tegen, na alles wat ik had gelezen over Epox had ik toch wel iets beters verwacht. Ik wil een 939 systeem bouwen maar naar mijn mening zijn er geen fatsoenlijke 939 moederborden te koop op dit moment. De MSI K8N Neo2 platinum schijnt ook niet je-van-het te zijn.
Ik twijfelde ook eerst tussen dit bord en de MSI K8N Neo2 platinum, maar nu weet ik zeker dat ik voor die laatste ga! :)

Waar basseer je het trouwens op dat de MSI niet je-van-het is? Ik hoor alleen maar positieve geluiden over dat bord. Alleen mensen met een brakke voeding of iets anders in de config wat niet lekker werkt hebben problemen, maar ik hoor er genoeg die dat bord super stabiel hebben draaien. Ook overgeklokt!
Dat kan je van dit Epox bord nog niet zeggen. Aangezien ik m'n Gskill geheugen op 2.85 V wil draaien heb ik al niets aan dit bord. Jammer van Epox...

Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO

Verwijderd

Chris10 schreef op 25 oktober 2004 @ 21:02:
[...]
Ik twijfelde ook eerst tussen dit bord en de MSI K8N Neo2 platinum, maar nu weet ik zeker dat ik voor die laatste ga! :)

Waar basseer je het trouwens op dat de MSI niet je-van-het is? Ik hoor alleen maar positieve geluiden over dat bord. Alleen mensen met een brakke voeding of iets anders in de config wat niet lekker werkt hebben problemen, maar ik hoor er genoeg die dat bord super stabiel hebben draaien. Ook overgeklokt!
Dat kan je van dit Epox bord nog niet zeggen. Aangezien ik m'n Gskill geheugen op 2.85 V wil draaien heb ik al niets aan dit bord. Jammer van Epox...
Ik ben al een tijdje bezig met reviews lezen en gebruikers ervaringen en kwam toch wel aan flink aantal klachten tegen. Al moet ik zeggen dat de meeste review sites dit bord de hemel in prijzen. Ik denk dat ik ook voor dit bord ga, lijkt me nu een betere keuze dan de Epox. Ik ben overigens pas mid volgende maand van plan mijn nieuwe systeem te kopen dus wie weet wat er van de 9NDA3+ wordt gemaakt door Epox. Maar nu gaat mijn eerste keus uit naar de MSI.

• sjorremans
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 20:48:
dit boardje lijkt me toch redelijk leuk om mee te spelen :)

ik denk dat deze epox gewoon men mobotje word met een amd 64 3000+ :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Verwijderd

sjorremans schreef op 25 oktober 2004 @ 21:22:
[...]

dit boardje lijkt me toch redelijk leuk om mee te spelen :)

ik denk dat deze epox gewoon men mobotje word met een amd 64 3000+ :)
Ik vindt het toch erg zonde en een erg groot risico voor een bord van € 149 (komplett.nl) het lijkt me dat de goedkopere MSI een beter keuze is, vooral omdat je op safe speelt. Ik wil graag een goed lopend stabiel systeem als ik alles nieuw koop.

• sjorremans
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 21:42:
[...]

Ik vindt het toch erg zonde en een erg groot risico voor een bord van € 149 (komplett.nl) het lijkt me dat de goedkopere MSI een beter keuze is, vooral omdat je op safe speelt. Ik wil graag een goed lopend stabiel systeem als ik alles nieuw koop.
jah dat is wel zo.. maar ik koop pas men shit met hcc dagen ;)

ik wil toch vooral wel gaan océn.. en kweet dat msi niet de naam daarvoor heeft, alhoewel ik wel positieve reacties lees over deze MSI ..

ik heb nog 2 en halve week de tijd.. om te beslissen wat voor mobotje ik wel

komt ongetwijfeld wel goed :P

Verwijderd

Voor de liefhebbers: http://www.benchmark.co.y....php?sid=6688&oliver=2011 Hele mooie foto's van het bord. Ik kan er geen reet van lezen, maar de plaatjes zijn erg mooi gedaan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 20:01:
Tot vanochtend geen enkele problemen gehad maar nu kan ik geen enkel usd apparaat er meer op aansluiten ik krijg steeds de melding dat hij het app niet herkend. Ik weet niet of het aan het bord ligt of aan mijn os maar ik krijg er een aardig punthoofd van. Ik draai trouwens een nieuwe beta Bios die mogelijke problemen met een usb mouse/kb moet oplossen.
Heb je service pack2 geinstaleerd? dit zorgt voor een hoop problemen bij ieder merk mobo fabriekant. Service pack 2 verwijderen doet wonderen. ;)
Zo niet dan even USB in hardware manager verwijderen en opnieuw opsstarten.

Welke datum bios heb je?? mail maar even naar tom@epox.nl , kan ik kijken of ik een nieuwere bios voor je heb.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 21:42:
[...]

als je de review helemaal leest zie je dat dit EPoX bord juist super stabiel is en juist helemaal als hij max overclocked is. Dit is met een zeer oude bios getest, de nieuwe bios is veel sneller en overclocked nog beter.
Het EPoX mobo overclockte het hoogst met hun test AMD64 van alle mobo`s die ze tot nu toe hadden getest.
Qwa keus van geheugen kan ik alleen maar zeggen dat van alle samples die wij krijgen toe gestuurd van OCZ er maar zeer weinig het goed en probleemloos doen.
Corsair en Kingston doen het toch aanmerkenlijk beter.
Bij een mobo als DFI worden de timings in de bios naarmate verder overclocked steeds langzamer, dus makkenlijker overclocken maar niet een liniaire oploop van prestatie/overclock. Dit doet EPoX dus echt niet, de controler in de CPU van AMD moet het doen op de snelheid waarvoor hij is gemaakt met de timings die daar bij horen. Dus niet cheaten zoals een aantal andere merken doen. Kijk maar naar de 3D performance, EPoX het hier goed.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 09:53:
[...]

als je de review helemaal leest zie je dat dit EPoX bord juist super stabiel is en juist helemaal als hij max overclocked is. Dit is met een zeer oude bios getest, de nieuwe bios is veel sneller en overclocked nog beter.
Het EPoX mobo overclockte het hoogst met hun test AMD64 van alle mobo`s die ze tot nu toe hadden getest.
Qwa keus van geheugen kan ik alleen maar zeggen dat van alle samples die wij krijgen toe gestuurd van OCZ er maar zeer weinig het goed en probleemloos doen.
Corsair en Kingston doen het toch aanmerkenlijk beter.
Bij een mobo als DFI worden de timings in de bios naarmate verder overclocked steeds langzamer, dus makkenlijker overclocken maar niet een liniaire oploop van prestatie/overclock. Dit doet EPoX dus echt niet, de controler in de CPU van AMD moet het doen op de snelheid waarvoor hij is gemaakt met de timings die daar bij horen. Dus niet cheaten zoals een aantal andere merken doen. Kijk maar naar de 3D performance, EPoX het hier goed.
Kan Epox garanderen dat alle problemen die nog in het bord zitten (4 geheugen repen die niet werken en de tegenvallende prestaties enzo) op kan lossen met BIOS updates, als dit zo is dan ben ik verkocht en ga ik waarschijnlijk voor dit bord. Ik heb altijd al een Epox bord willen proberen door alles wat ik erover hoor/lees.

Ik kan overigens geen nieuw BIOS vinden op de site. Trouwens, hoe doet Crucial Ballistix ( PC4000 en PC3200 ) geheugen het met dit bord ?

• Dutchmega
  • Niet online
Ik ben ook geinteresseerd hoe goed dit bordje samen met het G.Skill geheugen doet.
Als Epox alle problemen kan oplossen die momenteel in de BIOS zit, ga ik voor de Epox.. MSI schijnt nogal krapjes te zijn met GPU Silencers en grote CPU coolers :)

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-03 09:15
Als ik mijn fx55 binnen heb, zou ik de results wel ff posten. Mits iemand me de epox ff kan lenen ;) tommie ??? :)

maar ik mijn main rig wordt toch echt straks een nforce4 SLI natuurlijk :)

[ Voor 26% gewijzigd door petervandamned op 27-10-2004 22:08 ]

Verwijderd

Er is een nieuwe BIOS uit voor dit bord.

http://www.epox.com.tw/eng/support.php?ps=322&type=1

Ik ben benieuwd of anandtech hun review up gaan daten met deze nieuwe BIOS, ik ben zeer benieuwd wat het doet voor de kleine probleempjes die erin zitten.

EDIT: Ik las net op anandtech dat de revieuwer zijn review gaat updates met nieuwe tests met de nieuwe BIOS erop. Hij zegt dat volgens EPOX deze BIOS het 4 DIMM probleem en de reboots opgelost zouden moeten zijn. Ik ben zeer benieuwd !

EDIT2: Ik las op anandtech dat de nieuwe BIOS de problemen niet heeft verholpen :(

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 20:45 ]

Verwijderd

ik zit ook op een goed OC mobo te wachten voor s939, maar lijkt wel of de meeste mobobakkers wachten op nforce4 voordat ze weer eens met een goed bord komen.

Epox is eigenlijk enige merk wat me aanspreekt als goed OC merk op S939 op dit moment ( Abit komt met opvolger NF7S binnenkort, voor S939, misschien dat die nog beter wordt)

denk wel dat ik eerst voor de epox ga, maar ga nog wel ff wat reviews lezen, want de meningen zijn overal nog wel wat verdeeld...

Verwijderd

Oke zit nog steeds te kl*ten :( met de usb poorten bij alles wat ik erin stop geeft xp de melding dat het app niet wordt herkend. als ik dan de drivers opnieuw probeer te installeren geeft hij aan de er geen betere stuurprogramma zijn en kan dan alleen afsluiten. Kan ik de drivers niet geforceerd installeren ?? Ben echt aardig radeloos 8)7 ik heb zelfs al mijn complete harde schijf geformateerd en xp opnieuw geinstalleerd. Het is xp met sp2 (zit ingebakken in de versie) kan ik deze ook verwijderen misschien helpt dit. Iedere hulp is er welkom. alvast bedankt _/-\o_

Verwijderd

Alles al geprobeerd zie:

USB --> niet 1 apparaat wordt herkend

Maar mijn mobo gaat voor een RMA en hopelijk meer geluk bij de volgende.

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 00:01
Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 15:53:
Alles al geprobeerd zie:

USB --> niet 1 apparaat wordt herkend

Maar mijn mobo gaat voor een RMA en hopelijk meer geluk bij de volgende.
Je gaat een bord toch niet RMA'en omdat je een WinXP cd hebt die alleen maar met de gare ingebakken SP2 zit en dus door een rotte softwarefout geen goed gebruik kan maken van je USB.
Dat de USB apparaten uberhaupt een aparaat detecteren wil al zeggen dat het bord niet defect is!
Leen van iemand even een WinXp cdtje ofzo met alleen SP1

Verwijderd

Hmmm even de hele topic lezen geeft misschien meer duidelijkheid.

Maar als je het wil horen zowel:
win xp pro, win 2000, als ook win xp home (zonder servicepacks) op een geformateerde harde schijf geinstalleerd en bij allen geef windows dezelfde fout.

ook nog;
- bios geupdate
- nieuwste drivers (zowel usb als chipset) gedownload.
- Alle usb controllers verwijderd en opnieuw geinstalleerd (stuk of tien keer).

Bij al mijn usb apparaten (5 stuks) geeft hij dezelfde foutmelding voor al deze apparaten de nieuwste drivers gedownload. Zelfs een simpele usb memory stick wordt niet herkend.

Zelfs epox raadde mij aan om het bord terug te sturen(na een paar adviezen die ik al had geprobeerd), dus ik denk dat ik wel voldoende heb geprobeerd om de poorten aan de gang te krijgen.
B)

Verwijderd

mooi terugsturen

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-05 15:07

Jack

MHz Matters

Op XS zijn ze niet zo positief over het bord :o

[ Voor 13% gewijzigd door Jack op 03-11-2004 00:37 ]

[Specs]

Verwijderd

Als je verder leest zie je waarom en dat valt nog wel mee allemaal zeker als de je andere reakties er tegenover zet

kijk hier maar eens

http://discuss.futuremark...ollapsed&sb=5&o=0&fpart=1

plaatjes doen het niet maar de tekst zegt genoeg.

Verwijderd

Oke een nieuw bord gekregen en na installatie van xp prof met sp2 werkte de usb poorten perfect. _/-\o_ Dus het was echt een hardware matig probleem. Ik ben blij dat ik het probleem heb gevonden (het duurde alleen wel een tijd). Ik hoop nu snel een beetje te kunnen gaan spelen met dit bord.

Verwijderd

Ik heb besloten op de nforce 4 te wachten, ik vindt de borden die nu te koop zijn gewoonweg te min zijn. Ik ben in ieder geval blij dat het nu werkt !

Verwijderd

Er is een nieuwe bios sinds 19-11 hopelijk kan ik dan wat beter oc en want tot nu toe wil die niet erg hard gaan. :(

ps alles werkt verder prima hoor alleen een beetje overclocken wil niet echt.

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-05 11:06

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Wees er niet te zeker van dat dat aan je plank ligt. Ik heb eerst een MSI Neo2 plat. gehad en sinds gisteren de Epox 9NDA3+.
Ik kan je wel zeggen dat de mij cpu gewoon niet lekker wil overklokken maar dat hij bij 220 MHZ HTT veeeeeel stabieler loopt dan op die gare MSI plank.
Ik had al twijfels over de MSI vanwege vroegere ervaringen en helaas zijn die wederom bevestigd. C&Q loopt op de Epox ook veel betrouwbaarder dan op de MSI.

Leuke lamp, overigens !!

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-05 19:00
Smallblock schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:33:
Wees er niet te zeker van dat dat aan je plank ligt. Ik heb eerst een MSI Neo2 plat. gehad en sinds gisteren de Epox 9NDA3+.
Ik kan je wel zeggen dat de mij cpu gewoon niet lekker wil overklokken maar dat hij bij 220 MHZ HTT veeeeeel stabieler loopt dan op die gare MSI plank.
Ik had al twijfels over de MSI vanwege vroegere ervaringen en helaas zijn die wederom bevestigd. C&Q loopt op de Epox ook veel betrouwbaarder dan op de MSI.
Wat werkt er nu precies beter aan C&Q? en wat werkte er niet?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• smallblock

smallblock

Bij de MSI ging het nog wel eens fout zodra de cpu uit rust naar full speed moest.
Geen blauwe schermen of zo, maar gewoon kompleet of gedeeltelijk vastlopen.
Ook de fansturing ging wel eens de fout in en bleef dan op lage snelheid lopen of juist op volle snelheid. Die hele corecell meuk is gewoon zo buggy als de pest.

Leuke lamp, overigens !!

Verwijderd

ok,
morgen hoop ik mijn ep-9nda3+ binnen te krijgen met een 3500+
tot deze week had in de MSI variant (k8n neo2) maar die klokte minimaal over,
we gaan het maar weer met epox proberen! :)

mijn vorige epoxje was een groot succes, eens kijken of dat weer gaat lukken met deze setup:
- Epox EP-9NDA3+
- Kingston pc4000 (2 x 512)
- MSI NX6800GT TD
- Antec performance plus met antec truepower 430
- 120 gb maxtor DM9 x2 raid 0
- PARWNUM (plus andere rommel wat niet uitmaakt)

het record staat met die MSI en een POV6800GT op 5130 3dmark05,
eens kijken of we verder komen hiermee!

:9

Verwijderd

[url]http://http://www.neoseeker.com/resourcelink.html?rlid=91047[/url]

nieuwe review

Verwijderd

Ok, mijn ervaring:
Het bordje zit alweer in de doos. Ik heb de afgelopen 2 dagen heel wat uurtjes achter mijn pctje gezeten maar geen succes. De gf6800 was een DOA en de plank was buggy. Ik kreeg het geheugen niet op 1T en dus kwam ik niet hoger dan 4,8GB/sec, treurig dus. Ook met de sticks in 3&4 bleef ik BSOD houden op 1T.
(iets waar die MSI K8N geen problemen mee had)
OC'en gaat wel lekker, ik kreeg 'm stabiel op 240 synchroon met X10 en X4.
Maar de hoeveelheid BSOD's die ik dit weekend gezien heb doen mijn KT7 ervaringen verbleken.
Iets wat ik *helemaal* niet ken van Epox..
Soms moet ik na een cmos clear zowat de plank weer losschroeven om hem weer aan de praat te krijgen…
En na wat speurwerk las ik dat er wel degelijk geheugen issues zijn met die bordje en dat men nou niet op en neer aan het springen is van blijdschap hierover...

Ik kan het met een andere 9NDA3+ proberen, misschien was deze gewoon gaar, maar ik ben die MSI nu wel wat meer gaan waarderen..

• smallblock

smallblock

Het kan best zijn dat je Antec voeding dit niet kan trekken.
Ik had de Truepower 480 en die was niet al te stabiel op de 12V lijn
De Antecs zijn vrij zwak op de 12V ( waar de Atlon64 z'n voeding van trekt) en jij hebt er ook nog eens een 6800GT aan hangen.
De tagan480 is dan het overwegen waard.

Leuke lamp, overigens !!

Verwijderd

ja daar was ik ook bang voor, dus ik met een multimeter de 12 V lijn in de gaten gehouden en die kwam niet onder de 11.82, bijna gelijk aan mijn vorige zalman 400. Dat moet toch voldoende zijn?

Verwijderd

een nieuwe 6800GT en een nieuwe 9nda3+ en ook maar van kingston naat twinmos (pc3700) gestapt en alle loopt lekker! nog geen BSOD gezien tot nu toe..
:) ik haal 6,3 GB/sec op FSB 215 met alleen een beetje meer voltage op de CPU en de MSI loopt op ultra met 5200 3dmark05 puntjes!
(helemaal stabiel volgens mister prime95)
Natuurlijk kan ik nog wel hoger, mijn max meld ik nog wel..

tip: geen Kingston HyperX met dit moederbord.

• smallblock

smallblock

Ja dat kan ook een oorzaak zijn. Ik heb geloof ik al eerder iets gezien met Kingston mem en problemen. Mijn oude trouwe Twinmos/Winbond BH5 plankjes vielen ook niet erg in de pul bij de Nforce 3 mobo's. Gelukkig lusten ze mijn nieuwe Crucial reepjes wel.

Leuke lamp, overigens !!

Verwijderd

en het smerige is dat je op de site van Kingston doodleuk verteld wordt dat dit geheugen geen enkel probleem is! :(

ik denk dat ik mijn hyperx pc4000 maar op marktplaats zet... ze smaken niet meer...

• Boogieman82
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-11-2025
Ik ga dit bordje ook halen, maar zal mijn 1Gb Corsair TWINX XXL PC3200 matched pair (2-2-2-5, 446mhz) geen probleem zijn? Anders zal ik toch verder moeten zoeken

[ Voor 3% gewijzigd door Boogieman82 op 08-12-2004 13:12 ]

specs

Verwijderd

ik kwam ergens op een forum een lijstje met alle huidige S939 bordjes met alle con's en pro's..
daar stond ook een 'runs great with .... memory' met een paar smaken..

google ff

• FraGManiA
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-05 21:05
Boogieman82 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 13:11:
Ik ga dit bordje ook halen, maar zal mijn 1Gb Corsair TWINX XXL PC3200 matched pair (2-2-2-5, 446mhz) geen probleem zijn? Anders zal ik toch verder moeten zoeken
is geen probleem nee, kingston + twinmos zijn echte afraders

succes! :)

FraGManiA

Verwijderd

Ik beging *helemaal* door te draaien van deze plank.

De eerste die ik had was King Of BSOD en ging rap terug, maar het gevoel zat er al in dat deze Epox 'het niet was'. de volgende bleef in safe BIOS mode opkomen ALS hij opkwam. nieuwste bios hielp ook niet.. ik denken dat twee slechte planken wel erg bont is en dus ik zoeken.. van kingston naar twinmos gestapt maar zoals je hierboven kan lezen is ook twinmos (pc3700 cas2,5) ook meuk.
Ik dus maar eens ballistix 2-2-2-5 reepjes bestelt en die kreeg ik vandaag binnen.
Spul er in, boot, bios saven, XP in, testen (ja loopt echt op 2-2-2-5 1T :)) en de pc afsluiten, even wachten en weer aanzetten...

En ja hoor, weer in de safe mode van de BIOS.
(Warning! Now system is in safemode, please re-setting CPU frequency in CMOS setup)

Ach, we zetten XP er maar weer een keer op, wellicht was de OS niet helemaal happy..
Boot van CD, F6, floppy, starten, eerste keer booten en een zwart scherm... geen vervolg..

Ik de bios nalopen en ja, RAID stond uit. Raid aan, reboot, f10... werkt niet, geen NVIDIA raid scherm. Ik ander toetsenbord, reboot, F10, weer niet. ik alle PCI kaarten er uit, PC aan, F10... en nog steeds niet..
Bios nog maar een keer geflashed, weer F10, ook niet.. Ondertussen pijn aan mijn vingers van het F10 rammen!

Dus EN ik heb een bios die ALS hij boot in safe mode komt EN de F10 werkt niet meer dus ik kan geen RAID opzetten..

Ik begin nu toch echt deze plank te vervloeken...
Wie kan me helpen??
(Voordat ik een rituele plank verbranding begin #%^$#^%$#^%$#^$#@)

• smallblock

smallblock

Hmm, jij hebt wel erg veel gekloot met dit mobo. Het enige wat bij mij een probleem is dat 50% van de warme reboots niet goed gaat sinds ik noodgedwongen mijn sata schijven (non-raid) op poort 1 en 2 heb staan. Toen ze nog op 3 en 4 stonden was dit probleem er niet.
Helaas zit de Arctic NV5 nu in de weg. 3 en 4 zitten bij meer mobo's op een rotplek btw.

Heb jij al eens geprobeerd, of dat bij jou uitmaakt ?

Leuke lamp, overigens !!

• Boogieman82
jij hebt t net andersom denk ik, sata 1+2zitten bij de agp... 3 en 4 zitten bij de chipset fan. Ik heb dat probleem namelijk ook,met mijn artic silencer. Heb nu sata kabel besteld die 90 graden gedraaid zit,dan moet t net kunnen naar zeggen

specs

Verwijderd

Smallblock schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:31:
Hmm, jij hebt wel erg veel gekloot met dit mobo. Het enige wat bij mij een probleem is dat 50% van de warme reboots niet goed gaat sinds ik noodgedwongen mijn sata schijven (non-raid) op poort 1 en 2 heb staan. Toen ze nog op 3 en 4 stonden was dit probleem er niet.
Helaas zit de Arctic NV5 nu in de weg. 3 en 4 zitten bij meer mobo's op een rotplek btw.

Heb jij al eens geprobeerd, of dat bij jou uitmaakt ?
ook op sata 3&4 geen F10.. en ook boot in BIOS safe mode.. (batterijtje gaf 3,18 volt)

het bordje is alweer onderweg naar de shop en ik ga (ik denk maandag) aan m'n 3e EP-9NDA3+ beginnen.. als die weer rot is dan jank ik 'm met een circlezaag doormidden! ik ben nu denk ik al 3 weken bezig hiermee... ik ga dan op zeker naar VIA.

• smallblock

smallblock

Boogieman82 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:06:
jij hebt t net andersom denk ik, sata 1+2zitten bij de agp... 3 en 4 zitten bij de chipset fan. Ik heb dat probleem namelijk ook,met mijn artic silencer. Heb nu sata kabel besteld die 90 graden gedraaid zit,dan moet t net kunnen naar zeggen
Ja klopt, ik was in de war met de MSI Neo2, daar is de nummering andersom.

Ik heb wel van die gehoekte sata kabels geprobeerd maar dat gaat nog steeds niet zo jofel.

Leuke lamp, overigens !!

• papichulo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-04 21:43
Even tussendoor een vraagje. Namelijk, ik moet dit moederbord RMA'en omdat die volledig dood is na een uurtje te hebben gecomputerd. Ik wil deze in originele staat in de verpakking binnenbrengen en daarom de vraag of de coolerbracket apart is verpakt of er reeds op zit.
Ben het namelijk vergeten. :+

Verwijderd

jeee wat een verassing.. nog eentje.. :+
maar dat zwartje ding zat er op ja.. gewoon weer vastschroeven.

Verwijderd

en daar issie weer dan..

gisteren de nieuwe plank gekregen en geïnstalleerd.
nieuwe bios er op, XP er op, alle nieuwste drivers en software en de boel loopt weer.

tot nu toe geen BSOD's en de boot gaat ook goed.

zou ik dan gewoon domme pech hebben gehad en 3 keer is scheepsrecht enzo?
ik hoop het echt, ik gebruik deze pc uren per dag en onderhand wil ik dat wel eens gaan doen!
je wilt niet weten hoeveel tijd ik met deze plank heb verloren.. :(

• ph3n1x
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-11-2025
Ik heb ook dat probleem met warme reboots. bijna elke keer moet ik in de bios terug de clcokspeed instellen.
Ik heb nu alles op handmatig staan, maar nog niet geprobeert met een niewe reboot.
Ik heb 2 sata schijven op sata 1& 2 staan. Volgende maand ga ik ook kijken voor een 160 GB nqc. die moet ik dan helaas wel op poort 3 zetten. Heeft iemand al zn poorten vol gezet ism een overclock of is dat gewoon af te raden? Voorlopig draait alles nog standaart.

De draad in DOC is dood over dit bord...

cpu koeler info:
de zallman 7700alcu/cu past op dit mobo
Afbeeldingslocatie: http://www.quietpc.com/uk/images/7700.jpg
Deze koeler staat er bij mij op. Heel nipt langs mn vidkaart.
Ik heb ram in bank #1 gehad en dat paste, bank #0 heb k niet geprobeert.

[ Voor 21% gewijzigd door ph3n1x op 03-01-2005 15:52 ]

regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-05 08:40
Zooo denk dat ik toch maar niet voor de Epox ga als ik dit zo allemaal lees :X

Mede omdat ik HyperX heb ;)

• Boogieman82
Ik heb geen enkel probleem met mij bordje, draait stabiel 9x262mhz met ddr 1:1, max om te benchen is 9x270mhz ddr 1:1. Heb overigens Corsair TWINX XXL Pc3200 matched pair (2X 512Mb).

[ Voor 5% gewijzigd door Boogieman82 op 03-01-2005 16:56 ]

specs

Verwijderd

tja, ik denk dat Epox een lading rotte planken de markt opgestuurd heeft.. ik lees ook in reviews over opstart problemen/ geheugen problemen.

deze laatste plank is overigens gewoon stabiel en loopt als een zonnetje.
specs:
3500+@stock met Cool 'n Quiet enabled
(ben nog op zoek naar een mooie winchester op ebay.de)
2 x 512 Crucial ballistix 2-2-2-5 @ 1T 2-2-2-10
zalman 7000CU
antec truepower 420
MSI 6800GT (komt nog een stille cooler op)
2 x maxtor 120GB DM9 RAID 0
Audigy 2 op midiland S7

gisteren een paar uur Escape From Butcher Bay gespeeld en :) wow.. als een zonnetje!

maar wat ziet mijn oog? een nieuwe bios???
http://www.epox.org/cms/i...man&task=cat_view&gid=107

• Boogieman82
Dat ziet eruit dat er sata lock op 3+4 komt? ga m vanavond ff downen :*)

@ BWE hoe hoog kom jij met overclocken?? ook 9x270 of hoger? heb zelf ook een 3500+ :)

[ Voor 39% gewijzigd door Boogieman82 op 04-01-2005 11:12 ]

specs

Verwijderd

met deze nieuwe plank en mijn ballistix nog niets gepoogd... ik ga vanavond ff die nieuwe bios er op zetten en ik laat het weten..
vraagje: ik krijg het niet voor elkaar om the ghosten... op een of andere manier ziet (geen enkele versie) van norton ghost de partitie. hoe doen jullie dit?
en voor mij begingt overklokken pas met een goede image beschikbaar.. het zal niet de eerste keer zijn dat ik mijn registry verneuk met een net te hoge poging..

• ph3n1x
k heb volgens de shop een winschester 3500+
maar ik ben er niet zeker van. Hoe kan ik dat zien zonder mn peecee open te schroeven?

Verwijderd

ph3n1x schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 19:10:
k heb volgens de shop een winschester 3500+
maar ik ben er niet zeker van. Hoe kan ik dat zien zonder mn peecee open te schroeven?
Even Cpu-z downloaden?

• smallblock

smallblock

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:09:
met deze nieuwe plank en mijn ballistix nog niets gepoogd... ik ga vanavond ff die nieuwe bios er op zetten en ik laat het weten..
vraagje: ik krijg het niet voor elkaar om the ghosten... op een of andere manier ziet (geen enkele versie) van norton ghost de partitie. hoe doen jullie dit?
en voor mij begingt overklokken pas met een goede image beschikbaar.. het zal niet de eerste keer zijn dat ik mijn registry verneuk met een net te hoge poging..
Met versie 9 gaat het probleemloos. Maar volgens mij heb ik versie 8 ook succesvol gebruikt.

Leuke lamp, overigens !!

Verwijderd

Smallblock schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:30:
[...]

Met versie 9 gaat het probleemloos. Maar volgens mij heb ik versie 8 ook succesvol gebruikt.
ook met mijn configuratie? RAID 0 op SATA 1& 2?
en dan heb ik 2 partities zodat ik een image kan maken van C: op D:

• smallblock

smallblock

Ik gebruik geen RAID, daar kan het verschil zitten.

Leuke lamp, overigens !!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:12:
[...]

ook op sata 3&4 geen F10.. en ook boot in BIOS safe mode.. (batterijtje gaf 3,18 volt)

het bordje is alweer onderweg naar de shop en ik ga (ik denk maandag) aan m'n 3e EP-9NDA3+ beginnen.. als die weer rot is dan jank ik 'm met een circlezaag doormidden! ik ben nu denk ik al 3 weken bezig hiermee... ik ga dan op zeker naar VIA.
na drie planken 8)7 en dan maar zeggen dat het aan die borden ligt, gelukkig snap jij het. :?

• ph3n1x
a.p. versteeg, weet jij mss ook al als de niewe bios iets veranderd aan het "safe mode" opstarten?

dat zouden een hoop mensen al iets fijner vinden als dat niet meer gebeurt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:02:
[...]

na drie planken 8)7 en dan maar zeggen dat het aan die borden ligt, gelukkig snap jij het. :?
ik kan je niet helemaal volgen..

Verwijderd

goed, een week verder.
als TS ben je net zo waardeloos als deze plank waar het over gaat.
een beetje insinueren dat het probleen bij mij ligt (zeker tussen de oren he?)
je hoeft maar een search te doen op deze plank en je krijgt steeds hetzelfde, bugs.
en ook niet reageren op vragen. bah.

van mij mag er een slotje op dit draadje, geen enkele toegevoegde waarde meer.

ik heb na werkelijk bloed zweet en tranen en weken wachten deze plank goed lopen maar dan zonder OC. iets wat je met elk s939 bordje kan. :O
deze gaat er uit en epox is exit bij mij.

tip: neem een andere; MSI, ASUS, Abit, etc

• Boogieman82
Ik weet nie twat voor problemen jij nu ondervind met je bord, maar mijne draait stabiel 9x270mhz DDR 1:1 voor bench en voor dagelijks gebruik stabiel op 9x260mhz ook DDR 1:1. Bord is echt helemaal stabiel en geen enkel probleem 8)7

specs

Verwijderd

je hebt mazzel..

Verwijderd

http://www.epox.com.tw/en...wcGNEMDlQVGx1WkRNMU1URXhD

Nieuwste bios:

** Add nVidia LAN BOOTTOM control item.
** Set nVidia LAN PME# wakeup by BIOS control item.
** Solve Smart Fan work fail after S3 resume.
** Add support CPU adjust ratio X 5.

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:20
en jij hebt pech? :+

M'n huidige mobo is een 8RDA+, ben er (netals iedereen die em ook heeft) super tevreden mee en wilde voor m'n volgende systeem eigenlijk ook weer een Epox, helaas kiest vrijwel iedereen voor een MSI of ASUS nu, daarom is er bar weinig informatie over OC'en en dergelijke met de 9NDA3+, kan toch niet zo zijn dat het een zo slechte bord is? de enigste die er flink mee klokt is die ene 'windwithme' die op verschillende fora zijn plaatjes zet.

[ Voor 4% gewijzigd door Terryb47 op 23-01-2005 04:19 ]

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Verwijderd

Ik weet alleen dat ik sinds ik pctjes bouw (dat doe ik zoals velen hier al vanaf de periode 286/386) ik nog nooit pas bij de derde plank een stabiel systeem heb. En de wet van de grote getallen zal je vervolgens leren dat ik nooit de enige ben. Dat bevestigen de recensies over dit bord ook, geheugen problemen (klopt, kingston en twinmos krijg je niet op T1) bios en boot problemen (mijn tweede plank had precies dat plus ik kon niet op raid 0 installeren). Ik weet niet of de laatste bios dit opgelost heeft, zou zomaar kunnen.. (al lees ik daar hier http://www.epox.com/USA/article.asp?ID=1861 niets over)

En laat ik nou net van een ander s939 bordje komen dat wel perfect liep. (de MSI nforse 3 ultra) met kingston geheugen op T1. Dus het zit 'm niet in de chipset.

Verwijderd

Nieuweste bios is uit, geeft meer voltage opties, dus kunnen we weer verdr océn

http://www.epox.com.tw/eng/support.php?ps=322&type=1

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07-2025
Ben nu ook de trotse bezitter van een epox 9nda3+ en ik moet zeggen echt een monsterlijk bord,na problemen gehad te hebben met mijn msi neo 2 platinum en een gigabyte GA-K8NSNXP eindelijk een bord dat super werkt _/-\o_
Heb er een amd 3500+ winchester opzitten icm corsair twinx xms pro pc3200 draaiende op 9x260 (pc4200,woot!) htt 1040mhz en nog steeds geen problemen ondervonden.

• papichulo
Hallo
Heb intussen ook het Epox mobootje aangeschaft. De 9NDA3j.
Schitterend OC bordje. Daar kom ik later op terug.
Had er eerst een vraagje. Ik heb twee HDs IDE maxtor op aangesloten, één daarvan is de OS boot disk.
Alles werkt perfect. Maar ik heb nog twee Sata HDs toegestuurd gekregen van een herstelling (6 maanden geleden binnengebracht). Ik had deze graag als extra HD's willen installeren.
Heb deze op sata 1 en 2 aangesloten, sata 3 en 4 is op dit bordje optioneel.
Als ik in de bios de sata poorten en sata 1 en 2 enable en de PC terug boot dan worden de HDs
erkend.
Maar ik vind ze niet in Mijn Computer.

Kan ik deze Sata HDs gebruiken als extra HDs. Of moet ik ze gebruik als bootable disks.
Hoe kan ik deze installeren als extra?

Dank bij voorbaat

• papichulo
Na toch lang zoeken. Heb de oplossing gevonden. Bij opstart moest ik op f10 drukken en raid bios instellen. Daarna in schijfbeheer de schijven formatteren. :)

Verwijderd

Als het goed is krijg ik morgen mij derde !! 8)7 9nda3+ binnen.
Na eerst problemen te hebben gehad met niet werkende usb poorten was het afgelopen weekend weer raak. Zaterdagavond gewoon mijn pc uitgezet niks aan het handje, zondagochtend doet ie helemaal niks meer weer de mobo naar zijn grootje. Dus ik hoop dat de derde het gewoon blijft doen anders maar wat anders kopen.

Verwijderd

Levert Dane Elec geheugen in combinatie met dit moederbord problemen op? Ik lees dat Twinmos en kingston problemen kunnen geven, maar geldt dit ook voor Dane Elec? Ik heb nergens anders hier wat over kunnen vinden.

• papichulo
Ik heb voor een kennis de 9NDA3J mobo aangeschaft, omdat ikzelf er zeer tevreden over ben.
En ook een Athlon64 3000 Venice CPU. Deze combinatie lijkt niet te willen opstarten.
In mijne PC zit een 3500 Newcastle met dezelfde type mobo en werkt nog steeds perfect.
Ik heb mijn Newcastle in de nieuwe 9NDA3J gestoken en deze start dan wel op.
Kan het zijn dat deze mobo's geen Venice core ondersteunen? Of moeten ze met de laatste nieuwe bios geflasht worden?
Heeft er iemand ook dit ervaren? Of weet iemand een oplossing?

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Krijg je piepjes ofzo te horen als je de venice erin stopt? Venice cpu kapot?
Heb je die venice al in jouw werkend moederbord geprobeerd?

• papichulo
pisart schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:47:
Krijg je piepjes ofzo te horen als je de venice erin stopt? Venice cpu kapot?
Heb je die venice al in jouw werkend moederbord geprobeerd?
Neen geen piepjes, maar wel dat het opstart en na 1 seconde weer uitschakelt.
Ja heb het geprobeerd op mijn werkende mobo(ook een 9NDA3J), maar doet net hetzelfde.
Mijn broer heeft op een of andere hardwaresite gelezen over dit mobo en blijkbaar heeft deze problemen met de Venice Core. En daarom mijn vraag.

• papichulo
De CPU is niet stuk, vandaag op een andere type mobo getest en is opgestart.
Heb raad gevraagd aan een PC technicus en die wist mij te vertellen dat waarschijnlijk De 9NDA3J moet geflasht worden, omdat de geheugencontrollers van de Venice core zijn veranderd.
Weet iemand hoe ik dit bordje moet flashen, dikwijls verschilt dit van mobo tot mobo.
En waar haal ik de beste bios voor dit mobo?

• papichulo
Intussen is de bios geflasht met bios 5401. Maar systeem start nog steeds niet op.
Heb intussen CPU in mijn systeem(dezelfde type mobo) gestoken. En ook hetzelfde probleem.
Opstarten en 1 seconde nadien terug uitvallen. :X
Begin het stilaan beu te worden.Ik zit er sinds zaterdag mee te sukkelen om het systeem aan de praat te krijgen.
Weet niemand geen raad. |:(

• papichulo
Het flashen van de mobo is mij intussen gelukt, bios 5401. Bios 5810 beta lukt niet.
Maar het wil nog niet opstarten met de 3000 Venice core.
Heb intussen ook de CPU in mijn eigen systeem(met dezelfde type mobo) gestoken.
Deze start dus ook niet op.
Ik ben al sinds zaterdag een oplossing aan't zoeken en eigenlijk een beetje ten einde raad. |:(
Heeft er iemand nog een tip? ;(

• papichulo
Mijn broer heeft zich intussen verdiept op andere forums omtrend dit probleem.
En er zijn dus meerdere mensen met dit Epox-Venice probleem. En tot hier toe geen oplossing.
Ik heb voor die kennis dan maar een ander mobo aangeschaft. En nu werkt het wel.
Moest er iemand toch een oplossing weten, dan blijf ik steeds nieuwsgierig.

Verwijderd

Hier ook een probleem met de epox 9nda3+ en een 3000+ venice. Bij mij start de pc ook niet op, ik druk hem dan uit en vervolgens meteen weer aan. Dan boot hij wel gewoon normaal en is hij gewoon stabiel, ook in games. Bios flashen en dergelijke heb ik allemaal al geprobeerd, maar dit levert geen resultaat op. Ik heb dit probleem al sinds de aanschaf ervan, het is nooit anders geweest. Ben ik nou genoodzaakt om een andere processor te kopen of is er nog een andere optie?

• papichulo
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 21:08:
Hier ook een probleem met de epox 9nda3+ en een 3000+ venice. Bij mij start de pc ook niet op, ik druk hem dan uit en vervolgens meteen weer aan. Dan boot hij wel gewoon normaal en is hij gewoon stabiel, ook in games. Bios flashen en dergelijke heb ik allemaal al geprobeerd, maar dit levert geen resultaat op. Ik heb dit probleem al sinds de aanschaf ervan, het is nooit anders geweest. Ben ik nou genoodzaakt om een andere processor te kopen of is er nog een andere optie?
Zolang het een Venice processor is die je wil gebruiken zal het probleem blijven, er zijn mensen die zelfs verschillende procs met Venice core op het hun 9NDA3J mobo getest hebben, maar zonder resultaten.
Dat wil zeggen dat je best een andere type mobo aanschaft i.p.v. een andere processor. Je kan ook een occasie processor met Winchester core zoeken, want die ondersteund de 9NDA3J wel.
Heb zelf een 9NDA3J mobo met een 3500 Winchester core @ 2570mhz en dit werkt perfect.

Verwijderd

Er is een nieuwe bios beschikbaar:

http://www.epox.nl/downloads/bios/?obj_product_id=274

Changelog:

- Added: Support AMD Athlon X2 (BETA Bios)

• fragcompany
http://www.epox.com.tw/en...wcGNEMDlQVGx1WkRNMU9URTFD

laatste nieuwe official bios:
** Support K8 939 dual core CPU.
** Fixed winbond W39V040AP flash fail if S3 supoort define.
** Show Epox MB information.
** Show Sempron 64 bit.
** Show DDR433,466 and 500.
** Solve K8 engineer sample CPU hang in 29h.
** Show SATA1 or SATA2 string.
** Support F75121 and Atxp9 negative Vcore voltage adjust.

• fragcompany
Hier leuk v-dimm en v-core mod.....

http://www.rhcf.com/sisubb/ultimatebb.php/topic/38/19.html (v-dimm mod)

http://www.rhcf.com/sisubb/ultimatebb.php/topic/38/11.html (v-core mod)

Zelf allebij toegepast en moet zeggen gaat hard,2x corsair xms pro xll op 520mhz cas 2-3-3-6 hier nu _/-\o_

• w0w
  • Laatst online: 27-05 22:32

w0w

Ik ben van plan dit moederbordje ook aan te schaffen, wegens goede ervaringen met epox en omdat t wel een mooi nforce3 bordje is voor S939, maar der ontstaan nu wel wat twijfels na het lezen van dit topic. Heeft dit bordje nog steeds zoveel problemen met Venice's processors? of zijn er al bios updates die dit hebben verholpen? Er moet een amd64 3200 venice op komen...

alvast bedankt en sorry voor de kick :x
Pagina: 1 2 Laatste