Ik heb het volgende probleem.
Over de hele site werk ik met de volgende login script.
<?php if ( isset($_COOKIE['login'])){ ?>
Alleen nu heb ik een probleem. Ik heb sinds 2 dagen terug een phpbb forum geinstalleerd, alles aangepast alleen kom de volgende probleem tegen. Als je ingelogd ben op de site kan je dus niet posten op de forum, want hij pakt de $login niet.
Dus dit betekend dat je dan apart moet inloggen op de forum om alsnog te kunnen posten.
Ik heb gedacht om de sessies van de phpbbforum in de site integreren alleen weet dus niet of dit gaat helpen. Om zo ervoor te zorgen dat je dan niet extra moet inloggen.De volgende inlogscript gebruikt de phpbb forum.
<?php
define('IN_PHPBB',true);
$phpbb_root_path = "./"; // set path to phpBB files
include($phpbb_root_path . 'extension.inc');
include($phpbb_root_path . 'common.'.$phpEx);
//
// Start session management
//
$userdata = session_pagestart($user_ip, PAGE_LOGIN); // initiate session
init_userprefs($userdata); // load user prefs
//
// End session management
//
$page_title = "Title of Page
Weet iemand misschien een andere oplossing, hoe ik dit zou kunnen aanpakken? Of zou eventueel een extra sessie werken als ik die aanmaak voor de forum?
Over de hele site werk ik met de volgende login script.
<?php if ( isset($_COOKIE['login'])){ ?>
Alleen nu heb ik een probleem. Ik heb sinds 2 dagen terug een phpbb forum geinstalleerd, alles aangepast alleen kom de volgende probleem tegen. Als je ingelogd ben op de site kan je dus niet posten op de forum, want hij pakt de $login niet.
Dus dit betekend dat je dan apart moet inloggen op de forum om alsnog te kunnen posten.
Ik heb gedacht om de sessies van de phpbbforum in de site integreren alleen weet dus niet of dit gaat helpen. Om zo ervoor te zorgen dat je dan niet extra moet inloggen.De volgende inlogscript gebruikt de phpbb forum.
<?php
define('IN_PHPBB',true);
$phpbb_root_path = "./"; // set path to phpBB files
include($phpbb_root_path . 'extension.inc');
include($phpbb_root_path . 'common.'.$phpEx);
//
// Start session management
//
$userdata = session_pagestart($user_ip, PAGE_LOGIN); // initiate session
init_userprefs($userdata); // load user prefs
//
// End session management
//
$page_title = "Title of Page
Weet iemand misschien een andere oplossing, hoe ik dit zou kunnen aanpakken? Of zou eventueel een extra sessie werken als ik die aanmaak voor de forum?