Toon posts:

Garantie regels

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Zoals jullie misschien gezien hebben is mijn mobo naar de kl*te :(
Ik had toen contact opgenomen met het bedrijf waar hij vandaan kwam, hun vonden het ok dat ik hem terugstuurde en ze zouden een nieuwe terugsturen zodra werd vastgesteld dat het product defect was.
Nu 2 dagen later kijk ik op de site en zie ik dat de K8V niet meer leverbaar is bij die online zaak, dus toch maar even mailen om te vertellen dat hij er helemaal niet meer is.
Volgende dag een bericht terug: owja dat zien we nu ook, dan moet hij waarschijnlijk terug naar de fabrikant en dit gaat zo'n 4 TOT 8 WEKEN DUREN :|
Nu dacht ik nou dan betaal ik wel een paar euries bij en neem ik een ander moederbord zou dit volgens een wet of regel mogelijk zijn? Ik heb 4 weken omruilgarantie maar dit geld alleen op dezelfde producten, maar omdat ik het product al kapot aangeboden heb gekregen vindt ik dit een beetje onzin.
Ik heb tot zo ver geen mailtje meer van hun vernomen.

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik denk dat er met die omruilgarantie en bijbetaling wel wat te regelen valt. Bel ze even op?

Er is naar mijn weten geen wet die verplicht het bedrijf jou een duurder mobo te laten kopen

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 19:02
==> PMG

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Volgens mij zou je ook het geld terug moeten kunnen krijgen (afhankelijk van hoelang je het mobo al had). De winkel moet het ding binnen een redelijke termijn repareren, en 8 weken is geen redelijke termijn meer. Een andere mobo met wat bijbetaling moet dan denk ik ook geen probleem zijn.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

PMG FAQ » Welkom op Processors, Mobo's & Geheugen!
Tenslotte is SG de meest geschikte plaats om over garantieperikelen te discussiëren. Wat dat betreft kun je ook in www.staiksterk.nl terecht.
Aangezien je nog geen SG toegang hebt (check de sticky in LA voor details), doe ik dit topic dicht in plaats van om het te verplaatsen naar SG. Waarom eigenlijk SG? Garantieperikelen zijn niet hardware-related ;)

[ Voor 8% gewijzigd door BalusC op 24-09-2004 12:29 ]

Dit topic is gesloten.