Force feedback stuur schema

Pagina: 1
Acties:

• Addict
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-02 16:51

Addict

Het leven is een plak kaas.

Topicstarter
Ik heb een force feedback stuur maar daarvan zijn de kabels van het voetenpedaal kapot.

Ik heb (vanaf het voetenpedaal een uitstekende kabel met daaraan 4 draden (Rood, Zwart, Groen, Blauw)

In het stuur moet hij normaal worden aangesloten, maar ik mis dus de stekker(die is eraf geknipt).
Normaal was het een s-video aansluiting.

Mijn vraag is hoe moet ik de kabels aansluiten (heb nog wel een s-video stekker)?

Afbeeldingslocatie: http://www.dwcclan.nl/images/svideo_connector.gif

Microsoft sidewinder force feedback wheel

Afbeeldingslocatie: http://image.compusa.com/prodimages/13/ed4b14c7-b7d8-11d6-a104-00805fbbb715.gif

[ Voor 18% gewijzigd door Addict op 22-09-2004 20:03 . Reden: Type stuur specificeren. ]

Addict

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:24
Welk stuur is het precies?

Enne, html werkt hier niet. Hoe het wel moet is hier te lezen.

_@/'

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik kan alleen een pinout voor een gewone s-video kabel vinden, maar ik ik denk niet dat je daar wat aan hebt. Kan je het stuur niet openmaken en kijken hoe de draden daar lopen?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Addict

Addict

Topicstarter
breinonline schreef op 22 september 2004 @ 22:22:
Ik kan alleen een pinout voor een gewone s-video kabel vinden, maar ik ik denk niet dat je daar wat aan hebt. Kan je het stuur niet openmaken en kijken hoe de draden daar lopen?
Dat heb ik al geprobeerd , en dat ding zit echt met een miljoen bouten vast:( het lukt gewoon niet.

Addict

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:24
Ik zou zeggen probeer gewoon uit. De kans dat je iets opblaast is denk ik niet zo groot aangezien er geen 220 op staat.

_@/'

Verwijderd

Gewoon proberen, je kan er niks mee opblazen doordat er alleen twee ptometers in de pendalen zitten.

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:39
Ik heb precies hetzelfde stuurtje thuis staan. :) Wil vanavond wel even kijken hoe die stekker bij mij zit...

offtopic:
Heb jij er trouwens wel software voor WinXP?

-

• Addict

Addict

Topicstarter
SysRq schreef op 23 september 2004 @ 09:16:
Ik heb precies hetzelfde stuurtje thuis staan. :) Wil vanavond wel even kijken hoe die stekker bij mij zit...

offtopic:
Heb jij er trouwens wel software voor WinXP?
Waar woon je ;)

Ja ik kan hem simpelweg installeren in xp (heeft het altijd gedaan, foto is miet mijn pc ;))

Zo kom ik aan mijn drivers.
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rih.klomp/sidewinder.JPG

[ Voor 6% gewijzigd door Addict op 24-09-2004 23:04 ]

Addict

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:39
^^ In Papendrecht (staat in profiel ;) )

Opp die manier kan ik hem inderdaad installeren, maar dan heb ik geen aparte Y en Z-as (Dus dat je kunt remmen en gas geven tegelijk)...

-

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem :( ...ik heb een ferrari force feedback stuur van guillemot :r ook bekend als thustmaster :r ...
WAAROM MAKEN ZE DIE DINGEN NIET DRAADLOOS!!!?
wante een beetje fanatiekeling sloopt binnen de kortste keren zo'n stuur:

ik had na 1 maand losse stukken rubber

na half jaar brak m'n veer in voetpedaal> (inmiddels 4 veren gebroken) dussuh nu maar met een elastiekje die de boel bijelkaar moet houden

inmiddels zijn m'n kabels van de voetpedalen versleten.

!!!maak die dingen draadloos en van leer!!!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 20:00 ]

• wboard
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-04-2022

wboard

-=<wboard>=-

Ja das niet fijn :) en wise_hypermobile WELKOM @ GOT

A smooth sea never made a skilled sailor

Pagina: 1