Toon posts:

Flash tekst + scroll

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben een beginner in flash, en wou een tekst field met scrollbar maken zodat ik er meer tekst inkan zetten dan de layour toe laat zeg maar. maar ik snap niet helemaal hoe ik dit moet doen. ik heb de help geraadpleeg en snap der niet zo veel van.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Ric.
(ik zou het fijn vinden als 1 van jullie dit wou maken zodat ik het kan kopieren en met comments erbij ofzo ook kan leren hoe dit in het vervolg moet ^^,)

• bverwijs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 07:37

• KillR-B
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-01 20:49
Welke versie van Flash heb je?

Flash MX 2004 heeft namelijk een TextArea component die er gewoon in je movieclip kunt inslepen.

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 12:23

cool0

waarom gebruik je geen SWISH daar is het heel makelijk om mee te maken aangezien het heel visueel is

[ Voor 5% gewijzigd door cool0 op 22-09-2004 00:14 ]

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

cool0 schreef op 22 september 2004 @ 00:14:
waarom gebruik je geen SWISH daar is het heel makelijk om mee te maken aangezien het heel visueel is
Hij zegt toch dat ie het in Flash wil maken? :? Waarom moet iemand die Flash wil leren zonodig een andere tool pakken omdat dat toevallig voor dit ene doel beter uitkomt?

En voor topicstarter: het is niet de bedoeling dat je op GoT kant-en-klare code vraagt :) De devfora hier zijn geen 'code-fabrieken', maar meer denktanks die je kunt inzetten om een probleem gezamenlijk op te lossen. Oftewel: toon aan dat je zelf al wat gedaan hebt, geef aan waarop je pogingen spaak liepen, en men zal sneller bereid zijn tot helpen :)

Zie ook de registratie-FAQ:
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt.
Op deze manier heb je natuurlijk een redelijk kansloos topic, als men je de code geeft heb jij nog immer niets geleerd en de omstanders evenmin. Het motto is hier altijd "Give a man a fish and he can eat a day, teach him how to fish and he can eat a lifetime" :Y)

Professionele website nodig?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:31

Pelle

🚴‍♂️

Wat curry684 zegt :)
Staat duidelijk in de W&G FAQ, dat we hier niet aan doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.