Tja, als ik voor hetzelfde geld een 20mbit lijn kan nemen bij Wanadoo is de keuze snel gemaakt. Ik koos voor Quicknet toendertijd vooral omdat je bij hun maandelijks kan opzeggen, en ik denk dat die tijd nu gekomen is om daar gebruik van te maken.
@fb_slim: bij jou is de telco-telco overstap (van quicknet naar wanadoo) dus goed verlopen neem ik aan? Dat stelt me enigzins gerust, want ik was vorig jaar 1 van de "testers" voor het ADSL2+ netwerk, uiteindelijk heb ik niks getest, omdat ze het technisch niet konden realiseren. Ik heb toen bijna 2 maanden zonder internet gezeten wil dat nooit meer meemaken. (elke dag de helpdesk bellen
en vingertjes wijzen naar KPN heen en weer)
@fb_slim: bij jou is de telco-telco overstap (van quicknet naar wanadoo) dus goed verlopen neem ik aan? Dat stelt me enigzins gerust, want ik was vorig jaar 1 van de "testers" voor het ADSL2+ netwerk, uiteindelijk heb ik niks getest, omdat ze het technisch niet konden realiseren. Ik heb toen bijna 2 maanden zonder internet gezeten wil dat nooit meer meemaken. (elke dag de helpdesk bellen

[ Voor 9% gewijzigd door Terryb47 op 25-05-2006 01:25 ]
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade