Wie heeft een paar tips voor goede boeken om te werken met Access...zowel voor basis als gevorderden? alvast thnx
Welke heb jij al gevonden en voldeden niet aan je eisen 
[google=MS Access boeken]
[google=MS Access boeken]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
ECDL boeken, maar is te standaard. Ik zou wel van een kenner willen horen welke boeken zij gebruiken en of ze ook geschikt zijn voor basiskenners.
Zelf gebruik ik voornamelijk de reference / help files van MS Access zelfBellsofwar schreef op 21 september 2004 @ 15:31:
ECDL boeken, maar is te standaard. Ik zou wel van een kenner willen horen welke boeken zij gebruiken en of ze ook geschikt zijn voor basiskenners.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
* nero355 heeft wel een boek teveel erover 
En als je die vanaf Hoofdstuk 5 ofzo doorneemt dan kan je heel wat als je uiteindelijk klaar bent !!! Zelfs SQL dingetjes maken enzo !!!
En als je die vanaf Hoofdstuk 5 ofzo doorneemt dan kan je heel wat als je uiteindelijk klaar bent !!! Zelfs SQL dingetjes maken enzo !!!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Databese & Access : Van ontwerp tot professioneel gebruik
ISBN : 90-395-0948-4
Gloednieuw/Niet gebruikt omdat ik al een soortgelijk boek had die zelfs dezelfde tekst heeft/had
CD-ROM zit erbij en is dus ook gloednieuw !!!
Meer V&A dit maar goed.... hopelijk mag het.
ISBN : 90-395-0948-4
Gloednieuw/Niet gebruikt omdat ik al een soortgelijk boek had die zelfs dezelfde tekst heeft/had
CD-ROM zit erbij en is dus ook gloednieuw !!!
Meer V&A dit maar goed.... hopelijk mag het.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Ik heb ook nog een goede website waar ik zelf ook erg veel aan gehad heb tijdens mijn stage. Ik heb daar ook een access programma moeten maken.
Ik heb op de volgende site heel veel tips en trucs gevonden en geleerd.
http://office.webforums.nl
(Dit is niet mijn eigen site die ik aan het promoten ben ofzo.)
Suc6 verder!
Remco
Ik heb op de volgende site heel veel tips en trucs gevonden en geleerd.
http://office.webforums.nl
(Dit is niet mijn eigen site die ik aan het promoten ben ofzo.)
Suc6 verder!
Remco
Pagina: 1