Toon posts:

[XP-SP2] Hangt bij 'start' & OE onthoud geen accounts*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort service pack 2 geinstallerd op mijn pc ( athlon 64 3000+, 1024 ddr sdram 400 mhz) maar als ik op deze computer druk zie ik niks en loopt hij vast!

Met outlook express onthoudt hij mijn accountgegevens niet en kan ik continue weer instellen! Hebben hier meerdere mensen problemen mee?

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-05 11:44

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

nee,

heb je op een nieuwe schone install geinstalleerd?

of over een 'oude' install

probeer eens een format.. en installeer dan met een geslipstreamde winxp + sp2

Bedankt alvast

Verwijderd

Topicstarter
Welleweerd schreef op 21 september 2004 @ 00:22:
nee,

heb je op een nieuwe schone install geinstalleerd?

of over een 'oude' install

probeer eens een format.. en installeer dan met een geslipstreamde winxp + sp2
Ik heb een schone install gehad van win xp en daarna via de windows update sp2 en dus nog nooit sp1 maar ja die sp's zijn cumulatief neem ik aan

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-05 11:44

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

slipstream hem eens..

Bedankt alvast

Verwijderd

Topicstarter
hoe doe ik dat ik weet niet wat slipstreamen is?

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-05 03:47
Dan zoek je even op wat slipstreamen is...

^ Wat hij zegt.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
fantic78, welkom op GoT! Als je problemen met SP2 hebt raad ik je aan de topiclist van Windows Operating Systems eens voor de laatste 31 dagen door te kijken en een kijkje te nemen in [rml][ SP2] Windows XP ervaringen met NLse SP2 :)[/rml], want er is kans dat je probleem al voorbij is gekomen.

Verder zien we op GoT graag dat mensen wat vooronderzoek en eigen initiatief tonen voor ze hun topic openen, zie ook de FAQ (met name het beleid en de huisregels). Ook hebben zo ongeveer alle subfora een eigen policy die het doorlezen waard is. Als je de WOS policy had gelezen, had je gezien dat we graag zien dat mensen hun [OS] tussen blokhaken zetten. Ik pas je titel daarom aan, want het is fijn als er ook echte informatie en niet 'probleem' in een titel staat.

Let in het vervolg op bovenstaande punten, en het komt helemaal goed :)

Problemen met sp2 op windows xp ==> [XP-SP2] Hangt bij 'start' & OE onthoud geen accounts*
Pagina: 1