Ik zou graag van jullie willen horen of de onderdelen hieronder wel gelijk van kwaliteit zijn. Dat niet iets overdone is.
Als eerste heb ik deze boxen uitgekozen:
2x jbl northridge e90 @ 520, 260 per stuk
Dan de Reciever ik heb deze speciaal gekozen om later nog uit te breiden naar meerdere speakers(6.1) maar daar heb ik nu het geld nog niet voor. en aangezien de bovenstaande speakers tot 225 watt kunnen is een reciever net 170 watt per kanaal geen overbodige luxe.
Yamaha RX-V1400RDS @ 690
En dan heb ik deze dvd speler in m'n hoofd omdat hij goede reviews krijgt op kieskeurig en hij bijna alle formaten afspeelt:
jvc xv-n55 @ 141
Graag zou ik ook nog van jullie willen weten waar ik goed op moet letten.
Ik vraag me ook af wat nou eigenlijk beter is Coax of Optisch, en welke kabels ik het beste kan gebruiken om m'n speakers mee aan te sluiten zodat de kwaliteit behouden blijft.
Ik weet dat ik niet hoef te groeten maar vin het wel beleefd
Alvast bedankt
Als eerste heb ik deze boxen uitgekozen:
2x jbl northridge e90 @ 520, 260 per stuk
Dan de Reciever ik heb deze speciaal gekozen om later nog uit te breiden naar meerdere speakers(6.1) maar daar heb ik nu het geld nog niet voor. en aangezien de bovenstaande speakers tot 225 watt kunnen is een reciever net 170 watt per kanaal geen overbodige luxe.
Yamaha RX-V1400RDS @ 690
En dan heb ik deze dvd speler in m'n hoofd omdat hij goede reviews krijgt op kieskeurig en hij bijna alle formaten afspeelt:
jvc xv-n55 @ 141
Graag zou ik ook nog van jullie willen weten waar ik goed op moet letten.
Ik vraag me ook af wat nou eigenlijk beter is Coax of Optisch, en welke kabels ik het beste kan gebruiken om m'n speakers mee aan te sluiten zodat de kwaliteit behouden blijft.
Ik weet dat ik niet hoef te groeten maar vin het wel beleefd
Alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Mastasidaz op 21-09-2004 08:57 ]