infantiel beleid

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Topicstarter
[rml][ Info Netwerk / servers][/rml]

in mijn topic om het vervolgens dicht te gooien
enkele mensen helpen, en wil meneer koffie bepalen dat ik zelf niks onderneem
zonder dat hij het onderbouwen kan.
ik hoef geen voorgekauwde info zoals hij dat zegt.
daar vroeg ik ook niet om.
en vervolgens een url geven naar een sticky topic met een opsomming van feiten :S
beetje ubermensch gedachte :S
flauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Daar staat in dat je Koffie moet mailen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door pasta op 20-09-2004 15:29 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-09 14:40

André

Analytics dude

Laat dan merken wat jij allemaal al gedaan hebt en zet dat in je TS, zo kom je verschrikkelijk lui en helpdeskerig over :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Er wordt niet beweerd dat je niets gedaan hebt, maar jij geeft niet aan wat je zelf al geprobeerd hebt, en dat is op Gathering of Tweakers wel een vereiste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 13:34

Basszje

Reisvaap!]

Wat Koffie zegt lijkt mij meer dan duidelijk. Volgens mij ligt het meer aan jouw instelling dan aan het al-dan-niet ubermensch schap van Koffie ( wat voor lef heb je eigenlijk om gelijk daarmee te gaan schermen? ) .

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:54

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

ratsja schreef op 20 september 2004 @ 15:28:
[rml][ Info Netwerk / servers][/rml]

in mijn topic om het vervolgens dicht te gooien
enkele mensen helpen, en wil meneer koffie bepalen dat ik zelf niks onderneem
zonder dat hij het onderbouwen kan.
ik hoef geen voorgekauwde info zoals hij dat zegt.
daar vroeg ik ook niet om.
en vervolgens een url geven naar een sticky topic met een opsomming van feiten :S
beetje ubermensch gedachte :S
flauw
Om eerlijk te zijn, heb ik jou geholpen.
Alleen aan jouw posts te zien, doe jij er zelf helemaal niets mee.
Ik ben ook van mening, dat je zelf ook stappen kan ondernemen, en niet zomaar dingen klakkeloos gaat openen, met zo'n startpost.

Verder zijn er genoeg url's gegeven om er achter te komen hoe het werkt.
Als je hem een mailtje wilt sturen
koffie (at) tweakers (dot) net

//edit:
hier kan je het dus vinden:
outerspace schreef op 20 september 2004 @ 15:04:
Je wilt dus een ftp-server draaien onder Fedora Core 2.

Hier heb je een howto http://projects.tuxed.net/fedora/fc2.html#mozTocId776859

gevonden via fedora core 2 ftp server

offtopic:
misschien kan je het beste zelf even zoeken met google. het lijkt wel alsof ik er geen ruk van snap :?

[ Voor 23% gewijzigd door Outerspace op 20-09-2004 15:31 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ratsja schreef op 20 september 2004 @ 14:36:
hallo, ik ben op zoek naar...
Je bent op zoek? Door het hier te posten laat je ánderen vóór je zoeken.. Dat is dus héél wat anders dan zelf zoeken, iets wat "wij" verwachten van Tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:48

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Koffie geeft je een behulpzaam topic waarin meer wordt uitgelegd waarom een topic zoals door jij geplaatst niet helemaal gewenst is op GoT.

Je wil kennelijk een FTP-server opzetten onder Linux,
als je daarmee problemen krijgt kun je best hierover een topic opstarten in NT, en de gegeven link naar de regels hoe een topic op te starten kan dan handig zijn.
De links naar standaard zoekopdrachten via Google die outerspace gaf lijken je ook verder te kunnen brengen, enkel laten we zo'n topic niet verder openstaan.

Zonder een specifieke vraag aan anderen vragen of ze jou zomaar 'eventjes op gang willen krijgen', is iets dat op GoT niet zomaar wordt toegestaan.
Dat zijn nu eenmaal de regels.

Mocht je van mening zijn dat dat beleid anders moet, kun je dat misschien onderbouwen? waarom moet dat 'infantiele beleid' anders?

[ Voor 11% gewijzigd door RM-rf op 20-09-2004 15:36 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
RM-rf schreef op 20 september 2004 @ 15:34:
Je wil kennelijk een FTP-server opzetten onder Linux, en als je daarmee problemen krijgt kun je best hierover een topic opstarten in NT
offtopic:
Dat zou IMO eerder in NOS thuishoren, aangezien het over een softwareprodukt gaat. En misschien nog wel in SA, aangezien WOS/NOS over het OS zelf gaat en niet over software AFAIK. :) Na mijn weten is Netwerken er meer voor OSI layer 1, 2, 3 en 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Mjah daar wordt Koffie ook niet blij van, dat is gewoon een belabberd topic en al helemaal in Professional Networking & Servers :/

Ik zou eerder de globale FAQs eens gaan lezen:
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.
Tevens heeft PNS ook stickies, zoals sys:/tweakers/net/PNS/readme.txt, die erg nuttig kunnen zijn.

Dit topic is verder weinig anders dan ranten op Koffie zonder reden, open gewoon een goed topic en iedereen is blij :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:48

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Osiris schreef op 20 september 2004 @ 15:36:
[...]

offtopic:
Dat zou IMO eerder in NOS thuishoren, aangezien het over een softwareprodukt gaat. En misschien nog wel in SA, aangezien WOS/NOS over het OS zelf gaat en niet over software AFAIK. :) Na mijn weten is Netwerken er meer voor OSI layer 1, 2, 3 en 4.
Klopt, het ligt natuurlijk een beetje aan de vraag, waar het probleem optreedt, als dat eerder OS-matig is, zou dat in NOS horen.

Ik denk dat Koffie echter de verwijzing naar NT in zijn sluitmessage deed, omdat in NT ook veel vragen over FTP-servers en Howto's te vinden zijn:
en de FAQ daar kan je al snel een stukje verder helpen.
en als eventuele problemen vervolgens eerder netwerk-gerelateerd zijn, zouden ze daar behoren te worden gesteld.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.