Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Win98 of zelfs Win ME kan niet draaien op NTFS.
Dat wordt dus converteren.
Aannames zijn fataal.
zie dus mijn probleem met de IDE poorten, maar weet nu dat ghet een bug is in de bios.Op vrijdag 29 december 2000 14:45 schreef RobiNET Online het volgende:
Met win2k niet tevreden ?![]()
Maar wat wel opviel, is dat windows 200 TRAAAAAAGGGG is :(:(:(:(
M'n AMD K6 200, met 5400RPM schijf, is 3 keer sneller(en dit is niet overdreven:() dan m'n thunderbird 900 met 7200RPM :(:(
Zou ik wat opties kunnen veranderen in windows om dat wat te versnellen(boot).
Russian Blue Neji
Kate Bush
mijn broer (die er meer van af weet) wist mij te vertellen, dat als je HD NTFS is je niet terug kanOp vrijdag 29 december 2000 14:43 schreef GaMeOvEr het volgende:
Euh, neuj.
Win98 of zelfs Win ME kan niet draaien op NTFS.
Dat wordt dus converteren.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Money for nothin' and your chicks for free
heb met partition magic 6 weer teruggezet naar fat32.
kreeg wel eerst een error toen ik het de eerste keer probeerde. die opgezocht op de site en ik moest in w2k een bepaald soort compressie uitzetten, stond keurig uitgelegd hoe. daarna werkt pm6 perfect
Denk dat het ook lukt met fdisk. Maar ga eerst een biosupgrade doen als het kan, krijg namelijk een VSB errorOp vrijdag 29 december 2000 14:58 schreef DeeJee het volgende:
Kan Partition Magic 5 er nix mee?
windows krijgt nog een 2de kans.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
die haalt dus je hele hd leeg ook je andere partitie gaan er dan aan
weet alleen ff niet een urltje voor je
Draai je nu windows 2000 op FAT 32?Op vrijdag 29 december 2000 15:02 schreef Jaspov het volgende:
hehehe. ik had hetzelfde. w2k traag als dikke str$nt.
kreeg wel eerst een error toen ik het de eerste keer probeerde. die opgezocht op de site en ik moest in w2k een bepaald soort compressie uitzetten, stond keurig uitgelegd hoe. daarna werkt pm6 perfect
Russian Blue Neji
Kate Bush
Draai je nu windows 2000 op FAT 32?Op vrijdag 29 december 2000 15:02 schreef Jaspov het volgende:
hehehe. ik had hetzelfde. w2k traag als dikke str$nt.
Is dat stabiel?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Hehehehe, dat is een laatste optie, klinkt niet echt frisOp vrijdag 29 december 2000 15:03 schreef SilverSurfer het volgende:
je kan evenetueel het bestandje killhdd zoeken
die haalt dus je hele hd leeg ook je andere partitie gaan er dan aan
weet alleen ff niet een urltje voor je
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Maaruh naar mijn weten kan je niet terug.
Ik moest van W2k AS naar NTFS om active dir etc. aan de gang te krijgen..
wou terug naar 98se en tja.. dat is nou jammer..
Gewoon VMware installeren en dan draai je beide..als je het beu bent knal je het er als nog af
www.vmware.com
Wat was de redenene voor jou op weer naar windows 98SE te gaan?Op vrijdag 29 december 2000 15:13 schreef Capoeiristas het volgende:
wou terug naar 98se en tja.. dat is nou jammer..
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
volgens mij kan je ntfs trouwens niet terug zetten naar fat32. waarom heb je daar eigenlijk in het begin voor gekozen?
Verwijderd
Same hereOp vrijdag 29 december 2000 18:21 schreef RobiNET Online het volgende:
Win2k draait bij mij supersnel hoor met FAT32! Ik wil niet meer terug en ben een tevreden man
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.