Toon posts:

[ASP.NET, VB, Javascript +?dhtml?] Dynamische url popup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik wil in ASP.NET de url van een dmv javascript opgeroepen ShowModelessDialog dynamisch uit een Database halen. Met de volgende code, opent er een nieuw venster (het target gedeelte van de tag werkt dus wel) waar de javascript verschijnt in adresbalk alsof de code niet is uitgevoerd.

Hoe zorg ik ervoor dat die javascript code wel wordt uitgevoerd?

Gegenereerde HTML:
code:
1
<a target="_blank" href='javascript:window.showModelessDialog("popup.aspx?9.jpg",window, "dialogHeight:480px;dialogWidth:200px;center:yes;status:no"'>[img]'../gallery/9-s.jpg'>[/img]

ASP.NET + Javascript:
code:
1
 <a target="_blank" href='javascript:window.showModelessDialog("<%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "foto", "popup.aspx?{0}.jpg") %>",window, "dialogHeight:480px;dialogWidth:200px;center:yes;status:no"'>[img]'<%#[/img]'> </a>

Ik hoop hier genoeg info te hebben gegeven in tegenstelling tot vorig topic
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/957028

Verwijderd

Je mist in elk geval een haakje, namelijk )

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad....

een ) en een ; nu ben ik iig al verder :) Ik krijg nu een nieuw venster en omdat ik sp2 van xp home net heb geinstalleerd blokt ie de popup, als ik dan op popup toestaan klik, wordt deze in weer een nieuw venster geopend... Maar iig wel met de meegegeven parameters.

Tot zover bedankt :)

Verwijderd

Ik had het je ook al gemaild, omdat je vorige topic was gesloten:
op het einde van de href moet je 'return false' zetten, dit voorkomt dat je browser denkt dat het echt een link is.

Zo dus:

code:
1
  <a target="_blank" href='javascript:window.showModelessDialog("popup.aspx?9.jpg",window, "dialogHeight:480px;dialogWidth:200px;center:yes;status:no");return false;'>[img]'../gallery/9-s.jpg'>[/img]

Of wat je ook kan doen is het niet in de href zetten, maar in de onclick