Toon posts:

[ASP.NET, VB, Javascript] Dynamische url popup

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik wil de url van een dmv javascript opgeroepen ShowModelessDialog dynamisch uit een Database halen. Met de volgende code, opent er een nieuw venster waar de javascript verschijnt in adresbalk alsof de code niet is uitgevoerd. Hoe omzeil ik dit probleem?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
       <ASP:DataList id="gallery" runat="server" RepeatColumns="2">
            <ItemTemplate>
                <table height="180" cellpadding="2" style="font: 8pt verdana">
                    <tr>
                        <td valign="top" bgcolor="#660000" />
                        &nbsp;&nbsp;
                        <td valign="top">
                            <a target="_blank" href='javascript:window.showModelessDialog("<%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "foto", "popup.aspx?{0}.jpg") %>",
window, "dialogHeight:480px;dialogWidth:200px;center:yes;status:no"'>[img]"<%#[/img]">
                            </a>
                            <p>
                                <b>Titel: </b><%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "titel") %>
                                <br />
                                <b>Opmerking: </b><%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "opmerking") %>
                                <br />
                                <b>Artiest: </b><%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "artiest") %>
                                <br />
                            </p>
                        </td>
                    </tr>
                </table>
            </ItemTemplate>
        </ASP:DataList>

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 04:03 ]

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Zoals je topic nu is, komt het over op: "Help! Deze code doet het niet; dit moet het doen + lap code". Met dit topic kunnen we sowieso weinig, op deze manier; zonder exacte foutmelding en de relevante HTML-output.

Verder denk ik eigenlijk dat je een probleem hebt met de gegenereerde DHTML; deze lijky incorrect, en niet direct met de ASP.Net :) Probeer eerst de DHTML eens goed voor elkaar te krijgen; daarna is dit wel te vertalen naar ASP.Net / VB.Net

Voor de juiste DHTML-code kan je in Webdesign & Graphics zijn :) Ik verplaats dit topic echter niet, omdat ze ook voor daar informatie missen. Je kan daar een nieuw topic openen; wees in dat geval dan wel volledig een stukje relevante HTML-output en foutmelding is informatie die ook daar benodigd is. :)

[ Voor 5% gewijzigd door gorgi_19 op 19-09-2004 07:46 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.