speedtouch 510 knippert rood

Pagina: 1
Acties:

• hutmannetje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-01 11:22
ik kwam vanochtend thuis en mijn modem stond uit na een stroomstoring. Dus ik zet mijn ethernetmodem weer aan, en deze knippert ontzettend snel rood. Het ledje van de stroom knippert rood.
Keb al proberen te resetten maar dat wil niet.
Bovendien zoemt mun modem, dit doet ie al een tijdje, maar nu wel erg.
Is ie nu echt stuk of is ie nog te maken?

mvg

Verwijderd

hutmannetje schreef op 18 september 2004 @ 15:13:
ik kwam vanochtend thuis en mijn modem stond uit na een stroomstoring. Dus ik zet mijn ethernetmodem weer aan, en deze knippert ontzettend snel rood. Het ledje van de stroom knippert rood.
Keb al proberen te resetten maar dat wil niet.
Bovendien zoemt mun modem, dit doet ie al een tijdje, maar nu wel erg.
Is ie nu echt stuk of is ie nog te maken?

mvg
Failed POST > weggooien of garantie

• hutmannetje
zoiets had ik al gelezen.
das dan jammer, moet ik kijken om een nieuwe

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:36
Jammer dat hij stuk is maar er zijn heel erg veel routers met ingebouwd modempje op de markt voor weinig geld

ps gecondoleerd :+

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Inderdaad :D

Maar om je een klein beetje hoop in te spreken :

De "zoem" 510 serie kan je nog heeel misschien op garantie laten vervangen !!! Dit is een fout die Alcatel/Thompson heeft toegegeven als het goed is...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Die van mij had het vorige week ook, na 1 jaar en 2 maanden en dus mooi geen garantie :'( Heb dus een nieuwe moeten kopen en 5 dagen zonder internet gezeten... wat is het leven dan zwaar zeg :O

De speedtouch was eerst al een keer uitgevallen, daarna werkte hij gewoon weer. Toen volgende dag ging de power ook niet meer aan en na nog eens proberen knippert ie nu rood.

En het is helemaal balen omdat ze een maand nadat ik mijn adsl abbo afsloot ze de 510i er gratis bij deden :(

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

Verwijderd

Volgens mij is het inmiddels wettelijk geregeld dat consumenten 2 jaar garantie op dit soort apparaten hebben.....

Verwijderd

dit al eens geprobeert?

Alcatel series 5.xx resetten naar default

??

• hutmannetje
zo gauw ik de modem al aanzet dan knippert ie al, dus resetten is al niet eens mogelijk, keb het al wel probeerd.

Gelukkig heb ik hier nog een usb modempje liggen, dus zit ik nu niet zonder internet >:)
alleen mun broertje loopt nu te balen :P

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Gisteren per ongeluk gedaan :X Wist niet eens hoe het ging :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 16:10:
Volgens mij is het inmiddels wettelijk geregeld dat consumenten 2 jaar garantie op dit soort apparaten hebben.....
Ja daar was ik ook van op de hoogte, maar kom daar maar eens mee aan bij de kpn. Toen ik daarover begon gooiden ze gewoon de hoorn erop :(

Ik toen naar xs4all gebeld en hun konden er natuurlijk ook niets aan doen, ze hadden nog wel een advies: Koop geen nieuw modem bij primafoon maar bij routershop.nl ;)

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

Verwijderd

Speedfight schreef op 19 september 2004 @ 09:28:
[...]

Ja daar was ik ook van op de hoogte, maar kom daar maar eens mee aan bij de kpn. Toen ik daarover begon gooiden ze gewoon de hoorn erop :(

Ik toen naar xs4all gebeld en hun konden er natuurlijk ook niets aan doen, ze hadden nog wel een advies: Koop geen nieuw modem bij primafoon maar bij routershop.nl ;)
Heb hetzelfde probleem gehad heb hem toen hier laten maken
http://www.bruring.com/vb...read.php3?s=&threadid=286

Verwijderd

Speedfight schreef op 19 september 2004 @ 09:28:
[...]Ja daar was ik ook van op de hoogte, maar kom daar maar eens mee aan bij de kpn. Toen ik daarover begon gooiden ze gewoon de hoorn erop :(
Door een afgebroken telefoongesprek laat ik mij niet stoppen! Verzamel meerdere klachten op dit soort forums en schrijf instanties als Kassa-Radar-Consumentenbond-HCC aan.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:00

Korakal

Up up up!

vermeld dat dan in je topicstart! hoe meer info; hoe duidelijker en dan weten we tenminste ook dat je je best hebt gedaan op het zoeken; nu krijg ik meer het idee dat je hier iets komt vragen wat ook in de handleiding te vinden is....
Pagina: 1