Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Pricewatch]Prijs toevoegen betalende/gelockte leverancier

Pagina: 1
Acties:

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vraag/probleem. Kijk jullie verkopen de PCMCIA flash geheugen reader dus ook. Maar hoe kan je die nu toevoegen, zonder er gelijk een heel topic van te maken. De prijzen in Pricewatch bestaan voor een deel door alle input vd mensen hier, laatst had ik dit ook bij eenm artikel van Salland. Daar was het toen goedkoper.

http://www.shop.tweakers....eugen/?action=cat&CatID=6 B)

[ Voor 2% gewijzigd door PWA op 18-09-2004 00:31 . Reden: sorry, ja hij mag in Buyers Zone ]

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:19

ripexx

bibs

http://shop.tweakers.net/ is heel iets anders dan de pricewatch. Ik de pricewatch kan je verschillende aanbieders per product vergelijken, terwijl shop.tweakers.net juist een aanbieder is. Daarnaast zijn er mogelijkheden om voor een bepaalde leverancier een prijs aan te passen of dit door middel van een submit aan te geven aan de admins. Maar daar voor moet je wel in Buyers Zone zijn :)

[ Voor 4% gewijzigd door ripexx op 18-09-2004 00:53 . Reden: FA => BZ 8)7 ]

buit is binnen sukkel

• PWA
  • Niet online
Ik weet dat het totaal iets anders is. En ik weet dat hij fout staat: zie edit. En ik weet dat je kan editten maar niet bij betalende shop's. Zie bv dit

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat wil je nu precies? Met welk product in de PW is iets mis en wat is er dan mis?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 14:01
Dit is meer iets voor de Buyers Zone :)

LA => BZ

• PWA
  • Niet online
Ik wil een shop toevoegen bij bv dit artikel maar dat kan niet omdat de shop gelocked is.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dan kun je de shop mailen om te vragen of dat product toegevoegd kan worden aan de Pricewatch. Ook FP Admins kunnen namelijk geen prijzen toevoegen bij PWM-shops.

• PWA
  • Niet online
Helder! bedankt
Pagina: 1