Toon posts:

runtime fouten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik internet opstart krijg ik de meldingen dat er een runtime fout is opgetreden in regel 9 en regel 38. Ik weet niet wat dit inhoudt en hoe ik dit wegkrijg. Als ik begin met foutopsporing krijg ik allemaal codes waar ik verder ook niks mee kan, bovendien wordt er dan iets gevraagd over een debugger.
Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

type bij Start -> Uitvoeren het volgende eens in :

code:
1
SFC /scannow

Dit repareerd je explorer en misschien ook die fouten die jij hebt.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit gedaan, maar het probleem is er nog steeds.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een andere oplossing?

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 23:54

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Maak eens een schermprint van deze fout. Wat geeft die foutmelding? internet (dacht het niet). Internet explorer? je startpagina? Een programma dat opgestart wordt als je met internet verbinding maakt (visual basic ) ? hier kunnen wij ook niets mee.

enne: lees de faq van BV (virus of adware spul) Beveiliging en Virussen - FAQ

en de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) over het starten van een topic en kicken van een topic. :7

[ Voor 33% gewijzigd door leuk_he op 17-09-2004 17:27 . Reden: nie kick nie. ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Wat is er mis met het starten vandeze topic? Dit forum is er toch voor vragen. Ik heb nog steeds geen goed antwoord. Ik krijg dit probleem als ik internet opstart, dus ook bij de startpagina.

• Plecky
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
offtopic:
Je hebt inderdaad nog geen antwoord, maar wij hebben ook nog weinig informatie.

Ik vind dit overigens klinken als fouten in JavaScript in je startpagina. Wat gebeurt er als je een andere startpagina of geen startpagina instelt?
Verandert er iets als je (tijdelijk) je firewall uitzet of de beveilingingsopties voor de internet zone verlaagd?

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 16:09
Het probleem is dat je internet niet start... Internet is er ook als jij het niet gebruikt hoor. Je start Internet Explorer, een programma op je PC. De vraag is dus heb je een startpagina ingesteld? Zo ja, gebruik eens 'blank page' als startpagina.

Doe ook een scan op spyware etc.

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
geef eens de log van hijackthis, wat je hier kan downloaden: http://mjc1.com/mirror/hjt/

(in het programma op "scan" drukken en daarna op "save log" daar na de inhoud ff hier plaatsen, tussen [ code] ... [/code] (bij de eerste ff die spatie weghalen :) )

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• Mushjkin
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-02 16:50
Kijk even bovenin je taakbalk bij extra / internetopties / geavanceerd / dan ff het tapje surfen opzoeken. en foutopsporing in scripts uitschakelen ff aanvinken.

good luck!

(\__/)

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 23:54

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 17:39:
Wat is er mis met het starten vandeze topic? Dit forum is er toch voor vragen.
hmm, nee. lees: GOT is geen helpdesk (klikbare link)

Met andere woorden, als je wat nauwkeuriger vertelt wat je probleem is, wat je al geprobeerd hebt, en waarop je gezocht hebt dan kunnen wij wellicht iets leren van jouw problemen. Nu schieten jij en wij er niets mee op.

Daarom vroeg ik eens een schermdump van je foutmelding te maken. dan kunnen we on misschien er iets bij voorstellen.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Pagina: 1