Start Lobby OGR

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het moment dat DPC TA inhaalt. Ik ben namelijk bijzonder geintereseerd eigenlijk in OGR en kan daar wel een redelijke kudde aan toevoegen (4 pIII-700 en nog wat andere pIII'tjes).
Het enige argument wat mij nu zou kunnen overhalen is dat de Daily-stats ook op de Tnet frontpage komt. In prinipe moet het mogelijk zijn.
Kunnen we dat niet mogelijk maken?

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
GRRRRRRRRRRR :(

Begint me nu wel de strot uit te hangen, van elke 10 nieuwe topics gaan er 8 over ogr :'(

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
Op vrijdag 29 december 2000 12:28 schreef DSmarty het volgende:
GRRRRRRRRRRR :(

Begint me nu wel de strot uit te hangen, van elke 10 nieuwe topics gaan er 8 over ogr :'(
ghehehe, lekker puuh :P
dit deden jullie toch ook? :)
ach.. bekijk het van de positieve kant smartie.. 't is geen SETI ;)

edit: ik ben voor verspreiding van onze krachten, maar dan wel NA dat we TA hebben ingehaald bij RC5

• B-Force
  • Laatst online: 25-05 18:07
* B-Force is voor OGR-stats op de frontpage. Als jij je daar nu eens mee bezig ging houden, Wildhagen? Jij bent tenslotte crew-lid en jij kunt bij het statsproggie van Onno, toch?

• DSmarty
  • Niet online
Poohbeer --> LOL :P (kon het verwachten natuurlijk)

B-Force --> Wat maak je me nou, heb je ik je net vriendelijk geunbanned op ons IRC kanaal, doe je me dit aan :? het wordt maar weereens tijd voor een "OGR" autokickban ;)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 29 december 2000 12:45 schreef B-Force het volgende:
* B-Force is voor OGR-stats op de frontpage. Als jij je daar nu eens mee bezig ging houden, Wildhagen? Jij bent tenslotte crew-lid en jij kunt bij het statsproggie van Onno, toch?
Daar kan ik idd bij ja, maar ik kan ze helaas niet op de Frontpage posten, voor zover ik weet kunnen alleen Onno en Chakotay dat. DSmarty kan het volgens mij ook, maar denk niet dat ik het aan hem hoef te vragen...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5 RC5
:+

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

s/RC5/OGR >:)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

RC5 en een beetje OGR :)

ik vind wel dat we eerst AT voorbij moeten zijn voor we wat meer aan OGR gaan doen!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Als eerste: Ik ben niet tegen OGR..... maar
Als ik het allemaal goed gevolgd heb is de naam Dutch Power Cows ontstaan naar aanleiding van het icoontje wat dnet voor deze challenge gebruikt : de koe!
Voor OGR gebruiken ze een kangoeroe dus dan slaat heel Dutch Power Cows toch nergens meer op of ligt dat nu aan mij? Zouden we als we ons meer en meer gaan spreiden over verschillende projecten niet tweakers.net moeten gaan noemen ofzo..... Just my 2 cents
Denk er eens over na.... het klinkt logisch toch :?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 29 december 2000 13:51 schreef Mobster het volgende:
Als eerste: Ik ben niet tegen OGR..... maar
Als ik het allemaal goed gevolgd heb is de naam Dutch Power Cows ontstaan naar aanleiding van het icoontje wat dnet voor deze challenge gebruikt : de koe!
Voor OGR gebruiken ze een kangoeroe dus dan slaat heel Dutch Power Cows toch nergens meer op of ligt dat nu aan mij? Zouden we als we ons meer en meer gaan spreiden over verschillende projecten niet tweakers.net moeten gaan noemen ofzo..... Just my 2 cents
Denk er eens over na.... het klinkt logisch toch :?
OGR heeft dezelfde client en dus hetzelfde icoontje.

De koe is namelijk het logo van distributed.net als geheel, niet specifiek voor het RC5-project.

Virussen? Scan ze hier!

• B-Force
Op vrijdag 29 december 2000 13:52 schreef wildhagen het volgende:

[..]
OGR heeft dezelfde client en dus hetzelfde icoontje.

De koe is namelijk het logo van distributed.net als geheel, niet specifiek voor het RC5-project.
Daarom en de DPC doet mee aan de Dnet competities en OGR is ook een Dnet competitie dusssssssssss

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Afbeeldingslocatie: http://www.distributed.net/logos/cowhead-big.png

Afbeeldingslocatie: http://www.distributed.net/logos/cowbody-big.png

Afbeeldingslocatie: http://www.distributed.net/logos/zany3.png

Afbeeldingslocatie: http://www.distributed.net/logos/holycow.png

Virussen? Scan ze hier!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Ten eerste: Ik ben niet tegen OGR. 8-)

Voor de rest zal ik de modemmers onder ons niet lastig vallen met asociaal grote plaatjes die niets zeggen..:r... Één url is soms genoeg om een punt duidelijk te maken (en niet perse om je gelijk te halen:

Ik dacht dat dit het logo van dnet was:
http://www.distributed.net/images/web-logo.gif

En over die icons:
http://www.distributed.net/news.html.nl
Hé, wat staat daar nu voor raar icoontje voor ogr project :o
Dat lijkt wel heel anders als bij rc5 project
Volwassen commentaar iemand? ;)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik dacht dat dit het logo van dnet was:
[url=http://www.distributed.net/images/web-logo.gif]http://www.distributed.net/images/web-logo.gif
Nope, dat is het logo van hun website, niet van de organisatie als geheel.
En over die icons:
http://www.distributed.net/news.html.nl
Hé, wat staat daar nu voor raar icoontje voor ogr project
Dat lijkt wel heel anders als bij rc5 project
Klopt, dat is de mascotte van het project (een Kangoeroe voor OGR).

Virussen? Scan ze hier!

• DSmarty
  • Niet online
* DSmarty blijft rustig kijken, zegt niks en ziet de fundamenten onder Wildhagen's felle OGR-leden-werf actie wegvallen [img=15,15]i/s/wink.gif[/img]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 29 december 2000 15:03 schreef DSmarty het volgende:
* DSmarty blijft rustig kijken, zegt niks en ziet de fundamenten onder Wildhagen's felle OGR-leden-werf actie wegvallen <a href="i/s/wink.gif\" width=\"15\" height=\"15" target="_blank">[afbeelding]</a>
Huh? Koop eens een bril ? Dit ging over een logotje :)

Virussen? Scan ze hier!

• DSmarty
  • Niet online
Dat bedoel ik juist een van jouw main argumenten was dat OGR ook onder het "koetje-zijn" valt, helaas voor jou is OGR een KANGAROE! }:O

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 29 december 2000 15:07 schreef DSmarty het volgende:
Dat bedoel ik juist een van jouw main argumenten was dat OGR ook onder het "koetje-zijn" valt, helaas voor jou is OGR een KANGAROE! }:O
*zucht*

Kun je je voorstellen dat ik af-en-toe heel moe word hiervan ?

Met de 'koe' bedoel ik dus de CLIENT, en die is hetzelfde voor zowel RC5 als OGR (Nou ja, vanaf 2.8009.460 en hoger dan). Wat kan het iemand nou ballen wat de mascotte van een project is ? Al was het een pimpelpaars uitgeslagen konijn, wat maakt dat nu uit ? Het gaat om het icoontje wat je dagelijks ziet, en het idee daarachter !

Virussen? Scan ze hier!

• DSmarty
  • Niet online
Ahh foei, Wildhagen, doe niet zo flauw ;(

Nu is mijn doel bereikt: Wildhagen is moe ;)

Hehe, kop op joh! Je verweert je dapper hoor >:)

Verwijderd

De letters KOE zitten er toch ook in. komt gewoon omdat die rare aussies gaan Nederlands konden. (en dan moet je zeker een }:O neerzetten)

Verwijderd

lang leven de team bilding!

DPC is groot geworden door RC5, maar als dit projekt is afgelopen zullen veel leden overgaan op OGR.

dus wat is er op tegen als daar nu al wat aan gedaan wordt?

Ik vind dat RC5 de meeste aandacht verdiend, maar OGR staat op een goede tweede plaats.

Dus ga vooral door en het maakt mijn niet echt uit of je nu RC5 of OGR doet!

• Gizmo_mokum
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 13:59
OK ,ga hier ook koetje op OGR zetten, en heb al statspagina gebouwd voor m'n proxy. banshee.keyserver.org/ogr/usstats/byemail.htmlAlleen nog even overleggen met teamgenoten of die continue of op zelfde schema als RC5 (ons hoofdproject) flusht.

Victory will be ours, ook op OGR !!! >:)>:)

• Delerium
  • Niet online
Hee, ff Ontoppic weer. (ook om Dsmarty een plezier te doen).

Als er frontpage-postingen zijn, dan is het opeens een stuk aantrekkelijker om OGR te doen. Zodra dat mogelijk is, kan gelijk het verschil tussen RC5 en OGR opgedoekt worden (ie, geen flamewars meer EN geen promotie).
Mijn idee is dan om bij een hoop PC's alleen het OGR=0 weg te halen en verder niets. In RC5 kan ik namelijk goed meekomen en dat wilde ik graag zo houden.

Ik wilde alleen een beetje gaan pionieren in OGR.

Komt overigens nog bij dat er dan in ieder geval 2 postingen per dag op Tnet zijn die de moeite waard zijn.

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Voorlopig ben ik overgestapt op OGR.
Voor mensen met een simpele P3 650 + P1 233MMX + P1 200MMX is dat gewoon leuker 3 dagen sparen en je staat weer eens in de top 30 :), met RC5 moet ik 30 dagen sparen om in de top30 te komen, en dan nog is dat niet zeker.:(
Voor non-team members, OGR=FUN

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 29 december 2000 15:57 schreef ecteinascidin het volgende:
Hee, ff Ontoppic weer. (ook om Dsmarty een plezier te doen).

Als er frontpage-postingen zijn, dan is het opeens een stuk aantrekkelijker om OGR te doen. Zodra dat mogelijk is, kan gelijk het verschil tussen RC5 en OGR opgedoekt worden (ie, geen flamewars meer EN geen promotie).
Mijn idee is dan om bij een hoop PC's alleen het OGR=0 weg te halen en verder niets. In RC5 kan ik namelijk goed meekomen en dat wilde ik graag zo houden.

Ik wilde alleen een beetje gaan pionieren in OGR.

Komt overigens nog bij dat er dan in ieder geval 2 postingen per dag op Tnet zijn die de moeite waard zijn.
Je hebt een paar goede punten... wij zijn op IRC-chat ook in een discussie over OGR/RC5 binnen DPC verwikkeld.

#dpc op irc.sorcery.net

Virussen? Scan ze hier!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 29 december 2000 16:01 schreef HBM het volgende:
Voorlopig ben ik overgestapt op OGR.
Voor mensen met een simpele P3 650 + P1 233MMX + P1 200MMX is dat gewoon leuker 3 dagen sparen en je staat weer eens in de top 30 :), met RC5 moet ik 30 dagen sparen om in de top30 te komen, en dan nog is dat niet zeker.:(
Voor non-team members, OGR=FUN
Ik neem aan dat je al eens op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/95143 hebt gekeken ? Da's wel belangrijk !

Virussen? Scan ze hier!

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op vrijdag 29 december 2000 16:03 schreef wildhagen het volgende:

[..]
Ik neem aan dat je al eens op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/95143 hebt gekeken ? Da's wel belangrijk !
Had het gezien heb nu de B versie draaien, vanavond het eerste wat ik doe is de G versie installeren :)

• DSmarty
  • Niet online
Misschien splitsing in twee fora:

Dutch Power Cows
Dutch Power Cows - Overlopers ;)

Achja, jullie doen maar, zolang er maar geen lagere keyrate bij RC5 te zien is, we moeten eerst TA nog inhalen, en dan een voorsprong opbouwen, zij staan ook niet stil!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 29 december 2000 16:09 schreef DSmarty het volgende:
Misschien splitsing in twee fora:

Dutch Power Cows
Dutch Power Cows - Overlopers ;)

Achja, jullie doen maar, zolang er maar geen lagere keyrate bij RC5 te zien is, we moeten eerst TA nog inhalen, en dan een voorsprong opbouwen, zij staan ook niet stil!
Als de keyrate van DPC-RC5 omlaag gaat (en dan bedoel ik dus structureel, geen incidentele gevallen), krijg jij van mij geduren één jaar iedere dag een verse taart...

Virussen? Scan ze hier!

• DSmarty
  • Niet online
Even voor de boeken: DEAL

* DSmarty gaat rekenen:

6 bezorgdagen per week x 52 weken = 312 dagen

312(taart) + 312(bezorgkosten) = 312 (10+5) = 4680 = Arme wildhagen ;)

• DSmarty
  • Niet online
Op vrijdag 29 december 2000 16:11 schreef wildhagen het volgende:

[..]
Als de keyrate van DPC-RC5 omlaag gaat (en dan bedoel ik dus structureel, geen incidentele gevallen), krijg jij van mij geduren één jaar iedere dag een verse taart...
Ohja, natuurlijk even de quote van Wildhagen, zodat er geen edit kan plaatsvinden *D

* DSmarty heeft zich ingedekt [img=15,15]i&#047;s&#047;wink.gif[/img]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 29 december 2000 16:17 schreef DSmarty het volgende:

[..]
Ohja, natuurlijk even de quote van Wildhagen, zodat er geen edit kan plaatsvinden *D

* DSmarty heeft zich ingedekt <a href="i/s/wink.gif\" width=\"15\" height=\"15" target="_blank">[afbeelding]</a>
*LOL*

Houden we gewoon een collecte, 'help wildhagen het jaar door' :)

Virussen? Scan ze hier!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

OK. Het enige wat ik bedoelde te zeggen was dat Dutch Power Cows was afgeleid van het icoontje (Wildhagen noemt het een mascotte) van rc5. Therefor zou het vreemd zijn als we als DPC (die naam, niet als team) door zouden gaan met OGR.....
De naam slaat dan nergens meer op. That's it.

Voor de rest had ik niets te melden, maar dat hadden jullie al door. Gelukkig is DPC in distributed-computing-land reeds een begrip en zal een (logische)naamsverandering voor ons geen goede oplossing zijn.
Dan maar onlogische koeien in buidels van kangoeroes stoppen.
Go Wildhagen, DSmarty en de rest ook }:0 (ik kon geen kangoeroe icoontje vinden?!) :)
* Mobster wil graag naar irc, maar zit vast achter de vuurmuur [img=15,15]i&#047;s&#047;frown.gif[/img]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

* Mobster wil graag naar irc, maar zit vast achter de vuurmuur
Hmm, kun je ook poort 9000 niet gebruiken ?

Anders kun je ook chatten via http://www.dutchpowercows.org/chat.dsp (hoewel die niet zo gebruiksvriendelijk is :'()

Virussen? Scan ze hier!

• redwing
  • Laatst online: 08:15
Ze hebben nog wel een kangoeroe als mascotte voor het OGR project, maar er is wel besloten dat het icoontje van distributed.net de koe is. Vandaar dat zolang we aan een distributed project meedoen de naam nog steeds logisch is.

[removed]

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Thankx Wildhagen. Helaas werkt die ook niet.
*** Using SNirc Java Applet.
*** Type /HELP for help on using the applet.
*** This applet is beta. Address any problems to: cl00bie@flame.org
*** Web page authors are strongly encouraged to join the SNirc mailing list
*** By sending an empty e-mail to cl00bie-java-subscribe@flame.org
*** and following the instructions.
*** Attempting connection to cookie.sorcery.net on port 6667
Sorry. Unable to make connection to server.
Enig idee hoe ik dit kan omzeilen? Ik heb de client ook via sock4 enzo moeten laten flushen. Heeft dit er iets mee te maken :?

• B-Force
Op vrijdag 29 december 2000 16:33 schreef redwing het volgende:
Ze hebben nog wel een kangoeroe als mascotte voor het OGR project, maar er is wel besloten dat het icoontje van distributed.net de koe is. Vandaar dat zolang we aan een distributed project meedoen de naam nog steeds logisch is.
Eindelijk weer iemand die het snapt! De koe is het icoon van de client niet van RC5 of OGR. Okay, het icoon van RC5 is ook een }:O dat geef ik toe (misschien omdat ze niet origineel zij ;)) maar dus ook van de client. Ja?

Enneh DSmarty:
het is KANGOEROE ;) Als je al wil flamen, lees je dan eerst eens in ;)

• DSmarty
  • Niet online
B-Force: het is geen kanGOEROE, die beesten zijn hartstikke dom namelijk :D

RC5 is dus blijkbaar zo'n superieur project dat dnet de RC5-mascotte tot algemeen logo heeft gemaakt, dit itt tot het inferieure bij-projectje OGR :P

• witchdoc
Op vrijdag 29 december 2000 14:18 schreef wildhagen het volgende:
[afbeelding]
euhh :? Heeft een koe normaal geen 4 poten? >:)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 29 december 2000 20:23 schreef poohbeer het volgende:

[..]
euhh :? Heeft een koe normaal geen 4 poten? >:)
Dit was een BSE-koe, hij kwam uit Duitsland :)

Virussen? Scan ze hier!

• witchdoc
dus kunnen we gelijk ook aan SETI beginnen? >:)
sorry kan't niet laten

• DSmarty
  • Niet online
Op vrijdag 29 december 2000 20:26 schreef poohbeer het volgende:

[..]
sorry kan't niet laten
Poohbeer, je kunt wel zo'n enorm lieve belg zijn, maar ik vermoed dat jij een kwaadwillende alien bent (een onruststoker) ;)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 29 december 2000 20:26 schreef poohbeer het volgende:

[..]
sorry kan't niet laten
DPC mag dan wel verdeeld zijn over RC5 en/of OGR, als het om SETI gaat zijn we één : NEE

Virussen? Scan ze hier!

• witchdoc
Op vrijdag 29 december 2000 14:54 schreef wildhagen het volgende:

[..]
Nope, dat is het logo van hun website, niet van de organisatie als geheel.
[..]
Klopt, dat is de mascotte van het project (een Kangoeroe voor OGR).
ik wou nog iets zeggen over een logo en een alien maar dat doe'k toch maar niet :)

• witchdoc
btw wildhagen, kan je die 3-potige koe geen 4e geven? dan kan ik die koei tenmisnte rippen :)

Verwijderd

IMHO is het stomste wat je kunt doen in OGR een naam/logo veranderen!
DPC heeft inmiddels een behoorlijke naamsbekendheid gekregen en de koe staat daarmee inmiddels symbool voor alle distributed.net projecten waaraan DPC meedoet.

Probeer jij maar es nieuwe leden te werven met je onbekende kangoeroe of een andere naam! |:(

Die koe is dan misschien min of meer per ongeluk ons logo geworden, maar inmiddels is het onze trademark. Dat overboord zetten is alsof KLM zijn naam en logo veranderd; ze kunnen er alleen maar slechter van worden.

• MrCyber
  • Laatst online: 24-05-2018
Ik heb een van mijn koeien (P3-450) op OGR gezet. Met de nieuwste pre-release client doet ie 3.3Mnodes of zoiets

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 30 december 2000 12:05 schreef MrCyber het volgende:
Ik heb een van mijn koeien (P3-450) op OGR gezet. Met de nieuwste pre-release client doet ie 3.3Mnodes of zoiets
Welkom bij DPC-OGR !

Die keyrate is keurig voor zo'n machine !

Virussen? Scan ze hier!

• Templar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 19:12
Geen naamsverandering, gewoon zelfde teamnaam houden, doen de andere teams ook. Dit is alleen verwarrend.

Gewoon als we OVERcapaciteit hebben. :P Een paar ouwe (lees AMD-K6/2 oid) PC's omgooien. Als we TA ingehaald hebben moeten we ze ruim voorblijven (20.000.000 blokjes) met dezelfde keyrate (ongeveer 1.500.000 blokjes per dag) >:)
Pagina: 1