Vraag?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Het is niet om de boel te sarre maar heb even een vraag over het geen ik in een topic gemeld heb daarom gesloten is!

Het topic wat het betreft is het volgende: Bios flash op Asus P4C800 Deluxe

Aller eerst ben ik het niet helemaal eens waarom het topic gesloten is maar dat ff terzijde.

Ik probeerde voor mijn vraag het juiste topic te vinden en deze leek mij het meest geschikt.
Ik kan ook een nieuw topic openen maar da lijkt me niet de bedoeling denk?
En als ik dat wel gedaan had wordt ik waarschijnlijk weer door verwezen om uit eindelijk dat topic ook weer gesloten te zien!

Verder wordt er in de huisregels vermeld vragen aan een mod deze via de mail te doen. Geen probleem maar wat als er geen mogelijkheid tot mailen is?

Ik ben misschien niet zo goed in het verwoorden van mijn vraag cq probleem maar is het nu echt nodig om bij elke vraag aan te geven waarom het is of wat het probleem is?
even een flauw v.b.: Ik vraag hoe ik geld moet gaan pinnen dan zou ik ook moeten vertellen waar ik het geld voor nodig heb?!?!

Als er niet een echte specifieke reden is waarom ik iets wil doen dan moet dat lijkt mij toch geen probleem zijn of wel anderzijds als ik door verwijs naar het probleem wat ik mss al wel in een ander topic genoemd heb wordt het gezien als cross-posting wat ook niet toegestaan is!

Als iemand mij hierop wil aanspreken over deze melding dan plaats ik later wel een email adres ;)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
schumi2004 schreef op 16 september 2004 @ 20:08:
Verder wordt er in de huisregels vermeld vragen aan een mod deze via de mail te doen. Geen probleem maar wat als er geen mogelijkheid tot mailen is?
Je hebt je met een e-mail-adres geregistreerd op dit forum. Dus dan gaan we er ook vanuit dat je kúnt mailen, nietwaar?
Verder heeft dion_b (oid) vast ook wel een ICQ-nummer waar je hem op zou kunnen bereiken.

Overigens hoort dit niet in TMF (dat is voor de FrontPage), maar in Lieve Adjes :)

[ Voor 73% gewijzigd door Osiris op 16-09-2004 20:15 ]

• schumi2004
  • Nu online
Das ook weer zo sorry daarvoor maar dan vraag ik me nog af hoe ik een ander moet mailen dan?
Heb me de pl***ris gezocht maar kan geen manier vinden om iemand per mail te bendaderen? En om alleen daarvoor icq te installe lijkt me ook nie errug handig ;)

[ Voor 17% gewijzigd door schumi2004 op 16-09-2004 20:19 ]

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik denk dat je met dion_b@tweakers.net erg ver kan komen. Ik denk zelfs dat ieder crewlid een @tweakers.net adres heeft, dus zo kan je die mod opsporen.
Ik snap alleen je topic niet? Durf je niet te flashen of zo? verschillende typen mobo's... als er asus800Deluxe opstaat zal het wel een Asus800deluxe zijn. En ja, je RAID-controller heeft idd een apart BIOS die apart flashbaar is..... en je zit op TMF, dus niet het mod-playbackforum :).

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
Dat draadje is gesloten door dion_b, zijn e-mail adres staat gewoon i z'n profiel en z'n myreact... 8)7

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
schumi2004 schreef op 16 september 2004 @ 20:15:
Das ook weer zo sorry daarvoor maar dan vraag ik me nog af hoe ik een ander moet mailen dan?
Heb me de pl***ris gezocht maar kan geen manier vinden om iemand per mail te bendaderen? En om alleen daarvoor icq te installe lijkt me ook nie errug handig ;)
E-mail-adressen vind je onder het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/myreact.gif-ikoontje.
En zoals $insertmoeilijkenaamhere 2 posts boven mij al zegt, werkt naam-van-moderator@tweakers.net ook :)

• schumi2004
  • Nu online
Nou schiet mij maar lek heb ik ook allemaal gedaan maar was toen echt niet zichtbaar!

OFFTOPIC
Om niet teveel uittewijken van dit topic mijn mobo ziet er totaal anders uit als ie zou moeten zijn, de kennis die ik heb over flashen is dat je moet weten wat je doet vandaar mijn vraag. weet nu nog niet wat ie nu precies is maar da maakt nie meer uit

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Topic hoort hier niet. Voor gesloten draadjes kun je altijd de mod in kwestie mailen. In dit geval dus dion_b (at) tweakers.net.

Deze gaat in ieder geval met een slotje in het archief. :)

[ Voor 3% gewijzigd door KeX op 16-09-2004 20:40 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.