Scheef monitor beeld. Hoe eenvoudig recht te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-08 22:13
Mijn monitor instellingen voor beeld (geen resolutie maar de form van de beeld) is door de jaren heen zo vaak gewijzigd dat niets meer klopt. De kantlijnen van de beeld staat scheef, de beeld lijkt van boven smal en van beneden scheef en te breed....

Is er misschien een programma dat zulke dingen kan fixen, ik bedoel is er een programma dat de instellingen voor beeld op standaard kan zetten of gewoon een perfecte instelling kan aanmaken???

Ik hoop van jullie te horen.

Steam ID: TheLastOttoman

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kan je die niet instellen op de monitor zelf? Zal toch wel een menuutje op zitten met instellingen?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ik zou eens kijken naar de instellingen van je monitor. Daarmee kun je in veel gevallen correcties uitvoeren.

In veel gevallen is een handleiding wel voldoende om hier uit te komen. Vermelden van het merk en type zodat een andere gebruiker je zou kunnen helpen is ook wel handig.

Als je geen handleiding heb zou ik eens op de site van de producent kijken.

[ Voor 54% gewijzigd door Guardian Angel op 16-09-2004 19:41 ]

ARME AOW’er

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-08 22:17

HeepH

Dope Rapper

ja maar ik snap die kerel wel, het is veel handiger als dit dmv een programma kan, dan hoef je niet zelf te klooien....

http://specs.tweak.to/16495

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:50
Meeste monitors kan je ook resetten naar fabrieksinstellingen, mayb heb je daar wat aan.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21
Welke monitor heb je en heb je de manual nog? Zit zoals gezegd namelijk vaak een reset functie op.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Reset de monitor naar fabrieksinstellingen, download enkele van deze tools en stel je monitor goed in.
Pagina: 1