Mijn geluid kraakt van mijn soundstorm. Dit klinkt als een appeltje eitje probleem waar direct een slotje op mag.
Het probleem is alleen dat ie nooit gekraakt heeft en ineens kraakt hij altijd, dus niet pas na een tijdje. Hitteprobleem van de Southbridge kan het dus niet zijn.
De boxen zijn het ook niet, want die heb ik ook uitgewisseld.
Daarnaast heb ik de nieuwste Nvidia Nforce2 drivers geprobeerd. Het leverde niets op, alleen dat nu de centerspeaker en sub van mijn Logitech Z-640 setje niet meer gezien worden bij de instellingen. Ze doen het beide nog wel.
Voor de rest is het mij een raadsel De computer staat ook al op ACPI ingesteld, al weet ik zelf niet wat dat betekent, maar dat werd aangeraden in een topic over dit probleem.
De computer is aangesloten op een geaard stopcontact.
Verder heb ik niets geinstalleerd en is het probleem ineens op komen zetten.
Het gekraak en gerommel hoor ik ten alle tijden. Tijdens winamp, games en als ik helemaal niets doe, vanaf dat de pc opgestart is.
specs:
Asus A7N8x deluxe gold rev. 2.0
BIOS 1007
AMD Athlon XP 2800 +
1 GB (2x 512) MB Dane Elec ddr 400
Club3D Radeon 9700 pro
Nforce driver: 4.27
Windows XP pro sp1 met alle benodigde updates. (nog geen Sp2 geinstalleerd)
Het probleem is alleen dat ie nooit gekraakt heeft en ineens kraakt hij altijd, dus niet pas na een tijdje. Hitteprobleem van de Southbridge kan het dus niet zijn.
De boxen zijn het ook niet, want die heb ik ook uitgewisseld.
Daarnaast heb ik de nieuwste Nvidia Nforce2 drivers geprobeerd. Het leverde niets op, alleen dat nu de centerspeaker en sub van mijn Logitech Z-640 setje niet meer gezien worden bij de instellingen. Ze doen het beide nog wel.
Voor de rest is het mij een raadsel De computer staat ook al op ACPI ingesteld, al weet ik zelf niet wat dat betekent, maar dat werd aangeraden in een topic over dit probleem.
De computer is aangesloten op een geaard stopcontact.
Verder heb ik niets geinstalleerd en is het probleem ineens op komen zetten.
Het gekraak en gerommel hoor ik ten alle tijden. Tijdens winamp, games en als ik helemaal niets doe, vanaf dat de pc opgestart is.
specs:
Asus A7N8x deluxe gold rev. 2.0
BIOS 1007
AMD Athlon XP 2800 +
1 GB (2x 512) MB Dane Elec ddr 400
Club3D Radeon 9700 pro
Nforce driver: 4.27
Windows XP pro sp1 met alle benodigde updates. (nog geen Sp2 geinstalleerd)