Oh boy. Ik begin steeeds nieuwsgieriger te worden naar waar dit gaat eindigen. 4 nieuwe leden weer vandaag en allemaal lid van subteams. Dat betekent dat er nog meer mensen komen (of al zijn, maar laten we het positief bekijken
). Ook in de daily stats zien we (naast de #1 van BananaTeam) al een aantal subteams die voorheen hoge ogen gooide bij Distributed Folding. Dat kan nog leuk worden 
].S.T.O.P.[ haalt voor de tweede opeenvolgende dag een account in. Maar die halve Canadees die nu boven hen staat zal zich niet zo makkelijk laten verschalken gok ik zo
Maar doe eens een poging zou ik zeggen. Dat kan voor DPC alleen maar goed uitpakken 
We staan namelijk in de daily Top 30 met een score van boven de 30k. Dat geeft de burger moed. Ik vraag even aan SandStar of hij per direct een zooitje extra mijlpalen (vooral de kleinere formaten) kan bestellen, want op dit tempo zijn we zo door de buffer heen. 8 stuks vandaag alleen al!
].S.T.O.P.[ haalt voor de tweede opeenvolgende dag een account in. Maar die halve Canadees die nu boven hen staat zal zich niet zo makkelijk laten verschalken gok ik zo
We staan namelijk in de daily Top 30 met een score van boven de 30k. Dat geeft de burger moed. Ik vraag even aan SandStar of hij per direct een zooitje extra mijlpalen (vooral de kleinere formaten) kan bestellen, want op dit tempo zijn we zo door de buffer heen. 8 stuks vandaag alleen al!
Folding@Home hitparade van 2004-09-15 Top 30 daily flushing members: (108/1275) = 8%
Top 30 Overall
Top 15 teams daily
Top 15 teams overall
Mijlpalen
|
Leden |
4 nieuwe leden |
Welkom bij DPC: Schapie0Username, Holy_Cow!0Enthroned, [DPC]Clan_Delft0WhiskyPhreak, DPC_Division_Brabant0Cyruz, |
0 retirements |
Aantal leden: 1275 |
Folding@Home Links |
Folding@home FAQ |
Folding@home: site - software |
DPCH van gisteren |
DPC.StartKabel.nl |
Suggestie voor de DPCH |
Toch maar eens een andere sig bedenken :P