Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede case speciaal voor hdd's nu heb ik zelf een chieftec alleen probleem is dat die maar 6 schijven kan borgen
en hij ligt nu uitelkaar omdat ik bezig ben met eigen hdd's rack er in.
Probleem is dus dat ik geen tijd/zin hier meer in heb. Dus was ik op zoek naar een goede vervanger nu heb ik wel wat geld voor over omdat zown case natuurlijk niet goedkoop is.
Ook wil ik niet van die beugels gebruiken omdat ik dit nog gammel vind neem de case nogal veel mee naar lanparty's en zo.
Ik wil niet dat bij de eerste lan paar schijven naar beneden kletsen
want zo goedkoop waren die schijven niet.
Ik had al gekeken naar een grotere chieftec maar daar past ook maar 6 schijven in. Nu heb ik gekeken naar een Yeong Yang Server maar die zijn prijzig en daarvoor moet ik nog eens beugels of hdd frames voor kopen is weer extra geld.
Nu zoek ik dus echt een redelijk case met 8 liefst 10 a 12, 3,5" intern.
Iemand een idee.
Die Cooler Master Stacker STC-T01 is niet wat ik zoek.
Nu heb ik wel een Lian Li PC-V2100 op het oog alleen.. tja +/- 350 euro is nog erg veel...
Probleem is dus dat ik geen tijd/zin hier meer in heb. Dus was ik op zoek naar een goede vervanger nu heb ik wel wat geld voor over omdat zown case natuurlijk niet goedkoop is.
Ook wil ik niet van die beugels gebruiken omdat ik dit nog gammel vind neem de case nogal veel mee naar lanparty's en zo.
Ik wil niet dat bij de eerste lan paar schijven naar beneden kletsen
Ik had al gekeken naar een grotere chieftec maar daar past ook maar 6 schijven in. Nu heb ik gekeken naar een Yeong Yang Server maar die zijn prijzig en daarvoor moet ik nog eens beugels of hdd frames voor kopen is weer extra geld.
Nu zoek ik dus echt een redelijk case met 8 liefst 10 a 12, 3,5" intern.
Iemand een idee.
Die Cooler Master Stacker STC-T01 is niet wat ik zoek.
Nu heb ik wel een Lian Li PC-V2100 op het oog alleen.. tja +/- 350 euro is nog erg veel...
[ Voor 27% gewijzigd door rhodium op 15-09-2004 19:12 ]