Toon posts:

Tijdens/na installeren NAV 2004 Prof. Reageert Comp niet..

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik zit met het volgende probleem:

Ik probeerde op een andere computer Norton Antivirus Professional 2004 te installeren, maar ongeveer op driekwart reageerde het installatiescherm niet meer. Ik liet het eerst even met rust maar toen ik daarna CTRL-ALT-DEL probeerde, reageerde dit ook niet. Ik kon vreemd genoeg wel sommige venstertjes verplaatsen :? Ik installeerde Norton vanaf de computer zelf, zonder ingevoerde cd. De computer is zeer nieuw, werkte prima, 3GHZ, 1 GB intern geheugen, 200 GB harde schijf..

Na een tijdje heb ik de computer gereset, want niets reageerde meer! Maar als de computer is opgestart, zit de hele taakbalk vast :? het zandlopertje verschijnt als je over de taakbalk heen gaat met je muis.. Desktopicoontjes werken ook niet. Ksnap er echt helemaal niets van, ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!

Maarten

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Heb je NAV2004 gedownload van Kazaa ofzo :? Zo ja, dan heb je eens kans dat je install besmet is met een virus.

nikszolekkeralss.exe

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gedownload met DC++, ik ben niet zo'n n00b met downloaden, hoop ik dan nu maar, ik kijk meestal wel goed of het betrouwbaar is of niet en of veel mensen dezelfde install hebben. In dit geval waren er heel veel mensen met dezelfde installatie, en er werd verwezen naar Sharereactor, een site die nu down is, maar waar altijd betrouwbare downloads op stonden. Ik heb de hele installatiefolder nu ook gescand met de Norton op mijn eigen computer en die geeft aan dat alles o.k is.. :?

Ik liep trouwens net naar beneden, de taakbalk stond even niet vast, maar toen ik op START drukte wel weer. Na een paar minuten kon ik pas het startmenu in en nu probeer ik in het configuratiescherm te komen..

Ik hoop echt dat het geen virus is, computer start wel gewoon goed op..

Maarten

Verwijderd

Ik heb het gedownload met DC++
Helaas, eerste hulp bij warez is niet toegestaan..
Aangezien je nieuw bent, is het misschien verstandig dat je http://gathering.tweakers.net/forum/faq nog eens doorleest, zodat je een beter inzicht krijgt in wat hier wel en niet is toegestaan. :)

Dit topic hoorde trouwens in Software Algemeen - ik zal het niet verplaatsen omdat het op slot gaat.

Dicht. :)

Edit: Je hoeft trouwens ook niet te groeten, want wij tweakers doen elkaar altijd automatisch de groeten. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 22:29 ]

Dit topic is gesloten.