Toon posts:

plextor lade

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb de lade eruit liggen kan ik hem zelf repareren of moet ik hem opsturen?
wie weet hoelang het repareren duurt bij plextor?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Mail ze effe, volgens mij weet niemand ht hier.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 18:54

Garrett

Watercooler

Ik heb dat ooit ook eens gehad met mijn 4220T writer van Plextor, ik wilde de lade er iets sneller uit laten komen toen hij al aan het ejecten was...... ineens had ik de lade in mijn hand, dus ik heel voorzichtig de lade eringedrukt en *KLIK* hij deed het weer.... gewoon proberen.

Suc6

I love watercooling

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zaterdag 30 december 2000 01:49 schreef Garrett het volgende:
Ik heb dat ooit ook eens gehad met mijn 4220T writer van Plextor, ik wilde de lade er iets sneller uit laten komen toen hij al aan het ejecten was...... ineens had ik de lade in mijn hand, dus ik heel voorzichtig de lade eringedrukt en *KLIK* hij deed het weer.... gewoon proberen.

Suc6
:?:?:?, je drukt toch op het eject knopje, dan komt ie er toch vanzelf uit, was je zo enthousiast?

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Garrett
  • Laatst online: 05-05 18:54

Garrett

Watercooler

Very right indeed..... :) maar ik was op dat moment ietsje minder vrolijk dan normaal ;) en dan wil ik nog weleens iets doms doen, gelukkig doet mijn fikker het nog steeds prima... voorlopig hou ik het bij "slechts" 4-speed.... zoveel cd's bak ik nu ook weer niet 8-)

I love watercooling

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zaterdag 30 december 2000 02:01 schreef Garrett het volgende:
voorlopig hou ik het bij "slechts" 4-speed.... zoveel cd's bak ik nu ook weer niet 8-)
hoe lang duurt dat dan, ik vind 7 minuten lang, ja sorry misschien ben ik verwend, maar als ik iets brand dan kan ik gewoon niks anders doen.

schat dat jer er 18 minuten over doet, in toaal?

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 12:50
Heb je dan geen burnproof plextor??

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:16
dan heb jij een hele brakke brander of brakke pc als je niks anders kan doen. Met mijn good old HP 8100i ging internet, ICQ en mIRC gewoon door op de hoogste snelheid. Met mijn 12x10x32s ben ik nog aan het testen hoever ie wil gaan >:)

Flickr | Lego collectie

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Mijn broer had zijn ultraplex ook kapot. Hij heeft ze gemaild. Ze stonden twee dagen later bij hem op de stoep om de cdrom te halen. Nog twee dagen later had hij hem weer heel terug. Dat noem ik goede service.

• Mr. B.
  • Niet online
Op zaterdag 30 december 2000 02:04 schreef FrankGuthrie het volgende:

[..]
hoe lang duurt dat dan, ik vind 7 minuten lang, ja sorry misschien ben ik verwend, maar als ik iets brand dan kan ik gewoon niks anders doen.
Niks anders kunnen doen? Wat voor pc/fikker combo heb je dan???
Ik kan met m'n Plextor 12/10/32 gewoon doorwerken, op een P1 MMX 233@266 met 128 MB... werkt allemaal prima :)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zaterdag 30 december 2000 17:58 schreef Mr. B. het volgende:

[..]
Niks anders kunnen doen? Wat voor pc/fikker combo heb je dan???
Ik kan met m'n Plextor 12/10/32 gewoon doorwerken, op een P1 MMX 233@266 met 128 MB... werkt allemaal prima :)
dat bedoel ik nie met kan niks naers doen

Heb namelijk een Thunderbird 900
256 MB
&200RPm Maxtor HD

Dat is niet het probleem, het probleem ligt bij mij, ik als persoon ben te opgewonden.

Ik loop alleen naar het verloop te kijken, ben namelijk erg enthousiast, wil meteen kijken of het gelutk is :P, kan van de spanning niets anders doen, maar dat komt omdat ik dit pas doe, over een paar maandjes is het gewoon en dan ga ik lekker ander dingen doen, intrenette bijvoorbeeld.

Oh brander is: 12x10x32 Plextor :9

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-04 22:28
Tsja, met m'n SCSI Yamaha'tje (4x) zat ik altijd DiVX'en te kijken tijdens het branden. Maar met zo'n 12x Plex is dat maar irritant (moet je om de 7 minuten je film stop zetten... :( Slaat echt nergens op... ;))

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Terugstoppen (werkt bij mij). Werkt dat niet, bel ze, dan komen ze 'm eventueel omruilen. Plextor heeft een perfecte service.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Verwijderd

Op zaterdag 30 december 2000 16:41 schreef Auke het volgende:
Mijn broer had zijn ultraplex ook kapot. Hij heeft ze gemaild. Ze stonden twee dagen later bij hem op de stoep om de cdrom te halen. Nog twee dagen later had hij hem weer heel terug. Dat noem ik goede service.
Mijn ervaringen met de service van Plextor zijn ook altijd erg goed geweest. Gewoon mailen of bellen naar Belgie, dan lossen ze het echt wel op. En ik gebruik Plextor al sinds ze de eerste 12-speed hadden...
Pagina: 1