Toon posts:

[XP] Computer herstart tijdens het booten*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn computer start op tot aan het windows xp laadscherm en herstart dan telkens automatisch. Hoe kan ik dit oplossen zonder te formateren?
Voordien viel hij nog al eens uit zonder enige reden.
Is het mss een virus?
Weet iemand een oplossing?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 14:39 ]

• 68657469736d69
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
Het kan vanalles zijn: te zwakke voeding, virus, brakke windows etc etc....

geef eens wat meer info :)
wat voor pc heb je :?
Voordien viel hij nog al eens uit zonder enige reden.
Als ik dit zo lees gok ik dat het aan de voeding licht, wat zijn je voltages?

[ Voor 39% gewijzigd door 68657469736d69 op 14-09-2004 14:46 ]

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:39
En wat heb je zelf al gedaan al een FAQ gelezen???

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/727175

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
Welkom op got Frankiebyc,

Hier op dit mooie forum hebben we enkele regeltjes om alles soepel te laten verlopen, deze kun je hier vinden: Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic. In dit topic zie ik niet echt of je een foutmelding krijgt en wat je zelf al geprobeerd hebt / gevonden hebt op de diverse zoekmachine's.

Zie je nog wel een blauw scherm voordat de computer opnieuw opstart?

Zou je het topic nog even willen aanvullen met extra informatie, dan pas ik je topic titel even aan zodat het os er bij in staat :).

• Impulsive_nl
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-04 20:33
Start je computer even op in veilige modus en vink dan bij
Deze computer --> eigenschappen --> tabblad geavanceerd --> Opstart en herstelinstellingen --> instellingen --> "De computer automatisch opstarten" uit!

Start opnieuw op, als het goed is krijg je nu het welbekende BSOD te zien. Check de errorcode bijv. iets van 0x0000007E

A.d.h.v. die errorcode kun je gaan kijke wat het probleem is..... succes

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02-2025
Impulsive_nl schreef op 14 september 2004 @ 20:30:
Start je computer even op in veilige modus en vink dan bij
Deze computer --> eigenschappen --> tabblad geavanceerd --> Opstart en herstelinstellingen --> instellingen --> "De computer automatisch opstarten" uit!

Start opnieuw op, als het goed is krijg je nu het welbekende BSOD te zien. Check de errorcode bijv. iets van 0x0000007E

A.d.h.v. die errorcode kun je gaan kijke wat het probleem is..... succes
hmm best grappig, overigens die bsod krijg je volgens mij niet want hij komt niet eens IN windows als ik het zo lees...

ik had ook zoiets met een kennis afgelopen week, hij ging opstarten, je zag heel snel blauw schermpje en toen restartte die.

to impulsive; maar die gast (TS) geeft toch aan dat ie niet in windows kan komen? hoe kan ie het dan aanzetten (veilige modus werkt ook waarschijnlijk niet)

[ Voor 12% gewijzigd door meelmark op 14-09-2004 21:16 ]

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• Impulsive_nl
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-04 20:33
meelmark schreef op 14 september 2004 @ 20:35:
[...]

hmm best grappig, overigens die bsod krijg je volgens mij niet want hij komt niet eens IN windows als ik het zo lees...

ik had ook zoiets met een kennis afgelopen week, hij ging opstarten, je zag heel snel blauw schermpje en toen restartte die.
Om een BSOD te krijgen hoef je niet IN windows te zitten hoor, tijdens het opstarten kan deze ook komen in dit geval. Daarom gaf ik ook aan in "veilige mode" opstarten.
Pagina: 1