Toon posts:

[WIN2003] Kom niet in windows!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ;), ik heb sinds een maandje windows 2003 op mn server staan, werkte allemaal perfect tot een weekje geleden.. Als ik windows start (dus ná de CTRL+ALT+DEL) zegt hij 'U dient dit exemplaat te activeren', ja, nee of annuleren.

Als ik dus op 'Ja' klik krijg ik een schermpje met 'windows is al geactiveerd. Klik op OK om dit venster te sluiten'. Als ik dit doe dan gaat hij weer terug naar het scherm van CTRL+ALT+DEL. Ook als op op 'Nee' druk (dus bij het 'u dient dit....') gaat hij weer terug naar het CTRL+ALT+DEL-scherm, en als ik op annuleren drukt reset hij de server.

Nu zal dit waarschijnlijk komen omdat ik windows destijds heb geactiveerd met een key van internet, omdat ik toen mijn win2k3-cd niet bij de hand had (lag aan andere kant van het land) en die heb ik nú dus wél. Is er een mogelijkheid om de key nog te veranderen of moet ik het hele systeem weer formateren en windows overnieuw installeren?

bvd :)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Je key zit ergens in je register en kan je veranderen inderdaad :)

Alleen hoe moet je even GooGlen... nooit gedaan dus weet ook niet hoe.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-05 11:16

mutsje

Certified Prutser

staat zelfs complete thread op GOT > WOS als gebruiker search had gebruikt had je em gevonden denk ik. zie hier resultaat op query "Keychanger"

Verwijderd

Topicstarter
mutsje schreef op 13 september 2004 @ 18:47:
staat zelfs complete thread op GOT > WOS als gebruiker search had gebruikt had je em gevonden denk ik. zie hier resultaat op query "Keychanger"
maar ik kom dus niet meer in windows.. (en had gezocht, maar niet op dit, allen op activatie win2003 enzo)

Verwijderd

Topicstarter
*kickje, het is dus niet mogelijk om, zonder in windows te komen, de key te veranderen? er zit dus niks anders op dan formateren? :(

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-05 11:16

mutsje

Certified Prutser

Nee want er zijn tools om op te starten onder DOS en dan NTFS te lezen zoals van wininternals. Dan kun je ook de registry benaderen... etc
Pagina: 1