Ik denk dat jouw topic en de tekst er in een erg fijne verklaring geven waarom je geen ad bent.
Maar vertel 's wat bedoel je te zeggen..? Beetje duidelijkheid graag.
Neej ik ben gek !
Femme kiest volgens mij alleen maar vrienden en mensen die hij kent uit om dit te doen !
Femme kiest volgens mij alleen maar vrienden en mensen die hij kent uit om dit te doen !
alleen Femme's vrienden?
Ik denk het niet, en al zou dat zo zijn?
Slotje
Ik denk het niet, en al zou dat zo zijn?
Slotje
39
Zullen we wat afspreken..? Als jij een site begint mag jij kiezen wie er meehelpen. Vind je ook niet..?Op vrijdag 29 december 2000 00:25 schreef BerNaar het volgende:
Neej ik ben gek !
Verwijderd
Femme kan idd zijn vrienden kiezen om adje te worden, gaat bij jou erg moeilijk worden op deze manier, zo hou je geen vrienden meer overOp vrijdag 29 december 2000 00:25 schreef BerNaar het volgende:
Neej ik ben gek !
Verwijderd
Ik kan me iets bij dat forum voorstellen.Op vrijdag 29 december 2000 00:19 schreef BerNaar het volgende:
op .....'.Forum ben ik 2de officier enne hier
Is het heel toevallig op een chello bak gehost
Vriendjespolitiek roelt 
erhm nee maar zoveel contact hebben de adjes niet eens met Femme. GoT loopt grotendeels zonder Femme, aangezien hijzelf amper reageert in topics in een private forum voor adjes/modjes over GoT waar wij wat dingetjes over de gang van zaken m.b.t. GoT bespreken.
erhm nee maar zoveel contact hebben de adjes niet eens met Femme. GoT loopt grotendeels zonder Femme, aangezien hijzelf amper reageert in topics in een private forum voor adjes/modjes over GoT waar wij wat dingetjes over de gang van zaken m.b.t. GoT bespreken.
ROTFLOL!
Dat heeft net 11 posts geplaatst, weet blijkbaar totaal niet hoe de "politiek" op een forum in elkaar zit en komt dan klagen!

Ik zou zeggen: begin fijn zelf een forum mannetje, en maak daar ad/mod wie je wilt. Veel plezier d'r mee.
Dat heeft net 11 posts geplaatst, weet blijkbaar totaal niet hoe de "politiek" op een forum in elkaar zit en komt dan klagen!
Ik zou zeggen: begin fijn zelf een forum mannetje, en maak daar ad/mod wie je wilt. Veel plezier d'r mee.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Zullen we stemmem of jij adje mag worden hier?
* IceStorm veto'ed tegen [img=15,15]i/s/wink.gif[/img]..
* IceStorm veto'ed tegen [img=15,15]i/s/wink.gif[/img]..
* DiSiLLUSiON stemt tegen [img=15,15]i/s/puh2.gif[/img]
Ok... Maar wie heeft dan gezegd dat Jotti's Forum hetzelfde forum is als die van t.net?Op vrijdag 29 december 2000 00:19 schreef BerNaar het volgende:
Lijkt mij eerder dat je zelf ook aan vriendjespolitiek doet...Op vrijdag 29 december 2000 00:25 schreef BerNaar het volgende:
Neej ik ben gek !
* RuNnaH Heeft z'n vetokeuze allang klaarstaan: TEGEN!
[Edit:]Argumenten[/Edit]
En dat ".....'.Forum" kan bijna niks anders zijn dan een of ander onzin forum of scholieren forum, dat blijkt maar weereens uit jouw taalgebruik.Op vrijdag 29 december 2000 00:19 schreef BerNaar het volgende:
Over here worden mensen alleen adje als ze zich gedragen, actief inzetten en als er uberhaupt behoefte is aan meer adjes.
edit:
typo
typo
Hier wat? Hier kotsen de gebruikers je uit? Hier ben je maar en normale gebruiker?op .....'.Forum ben ik 2de officier enne hier
Je wordt dus adje of modje als je iets toe kunt voegen, als er mensen nodig zijn en als ze denken dat jij het kunt. Daarnaast zijn er nog een aantal criteria natuurlijk, maar dit zijn wel de voornaamste.
Voorlopig maak je weinig kans iig
Bericht hierboven
als jij mij ff een 15" monitor & een athlon 800 + een lownoise ATX kast brengd ga ik op jou stemmen
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Je kletst uit je nek man! Femme heeft geen vrienden, hij zit hele dagen 8er zn com met zn ISDN (geloof ik) een beetje mailtjes lopen replyen enzo. Als ik jou was dan zou ik heb gewoon stalken! Is mij ook gelukt, ik ben nu secret adje saviour 007. Echt!!!Op vrijdag 29 december 2000 00:25 schreef BerNaar het volgende:
Neej ik ben gek !
typo
gek he!Waarom ben ik geen ad?
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Hmmz... het valt me wel op dat BerNaar zelf niet meer gereageerd heeft 
Is ie soms stiekem gebanned?
Is ie soms stiekem gebanned?
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
15"als jij mij ff een 15" monitor & een athlon 800 + een lownoise ATX kast brengd ga ik op jou stemmen
Ik ben toch malle pietje niet!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()