Dat is nogal een opdracht die Blistimo jullie gegeven heeft gisteren.... EN IK STA ER HELEMAAL ACHTER 
Crunchen met die hap, maar om nou te beginnen met een plek die daily 5 plekken lager is als gisteren
Schapie heeft het helemaal door en haal meteen wat mensen in op de overall lijst
Mara er is altijd hoop, want we hebben weer nieuwe leden: DPC_Los_Alcoholicos0nappal, Holy_Cow!0Zhadum, Holy_Cow!0NakedOne en mlandeweerd welkom !!!!!!!!!!!!

Mijlpalers gefeliciteerd
Crunchen met die hap, maar om nou te beginnen met een plek die daily 5 plekken lager is als gisteren

Schapie heeft het helemaal door en haal meteen wat mensen in op de overall lijst
Mara er is altijd hoop, want we hebben weer nieuwe leden: DPC_Los_Alcoholicos0nappal, Holy_Cow!0Zhadum, Holy_Cow!0NakedOne en mlandeweerd welkom !!!!!!!!!!!!
Mijlpalers gefeliciteerd
Folding@Home hitparade van 2004-09-12 Top 30 daily flushing members: (98/1273) = 8%
Top 30 Overall
Top 15 teams daily
Top 15 teams overall
Mijlpalen
|
Leden |
4 nieuwe leden |
Welkom bij DPC: DPC_Los_Alcoholicos0nappal, Holy_Cow!0Zhadum, Holy_Cow!0NakedOne, mlandeweerd, |
0 retirements |
Aantal leden: 1273 |
Folding@Home Links |
Folding@home FAQ |
Folding@home: site - software |
DPCH van gisteren |
DPC.StartKabel.nl |
Suggestie voor de DPCH |
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME