[Anti-Virus] Mail Report?

Pagina: 1
Acties:

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:27
Ik ben al een geruime tijd op zoek naar een knappe anti-virus die het mogelijk maakt ook zijn reports te mailen via outlook of ander dergelijk mail programma.
Dit in verband met een server waar ik niet dag en nacht op kan kijken maar ik wel wil weten wat ie allemaal doet.
En of ie virussen bevat of niet.
Ik heb al gezocht naar zowel anti-virus programma's als naar plugins die dit mogelijk maken maar kan tot op heden nog niets bruikbaars vinden.
Ik heb zelf al geprobeerd:

Kaspersky
Norton
Mcafee
Norman

Dit zijn toch wel de wat knappere anti-virusscanners maar bij geen van allen heb ik de optie gevonden om direct na een scan een report te mailen van wat er gebeurd is.
Norton Corporate schijnt dit wel te kunnen, zoja zou iemand hiervan een kleine handleiding kunnen sturen?
Ik heb hier namelijk naar gezocht op mijn werk maar kon het ook daar niet vinden.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Eigenlijk hoort dit in SA (waar het nu ook staat), maar na overleg met F_J_K een move naar Beveiliging & Virussen omdat daar de kennis zit :)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik weet dat veel Virus Scanners die op Linux/*BSD servers draaien dit kunnen :?

Verder zou elke AV die voor Servers is bedoeld het moeten kunnen lijkt me ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• GeeMoney
nero355 schreef op 12 september 2004 @ 21:54:
Ik weet dat veel Virus Scanners die op Linux/*BSD servers draaien dit kunnen :?

Verder zou elke AV die voor Servers is bedoeld het moeten kunnen lijkt me ??
Ja inderdaad onder Linux is dit geen probleem, aangezien ik geen zin heb om de helft van mijn kennissen om te scholen naar linux zie ik dat niet echt als optie :)
Norton Corporate moet het kunnen door de Plugin die erbij zit, daarin kan je precies geven wat wanneer die moet mailen.
Echter doet die : Perform Test optie prima, maar als ie daadwerkelijk gescanned heeft mailt ie toch echt helemaal niets.

• GeeMoney
Niemand die dit zelf ook handig vind te gebruiken?
En die dus iets weet?