[k-lite codecpack] divx error "file corrupt, seeking slow"

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 09:36
Ik gebruik al enige tijd de codecpacks van k-lite die erg goed werken...dwz versie 2.03f doet het altijd goed, maar bij elke hogere versie krijg ik na installatie bij het opstarten van divxen de error "file corrupt, seeking will be slow" wat normaliter duidt op een avi met frameproblemen oid (te verhelpen met bijv. divfix)

Zoeken gaat echter zonder problemen...maar die error blijft. De video's zijn dan ook niet corrupt, want met versie 2.03f werkt het perfect, maar de laatste bijv. (2.27) geeft óók weer dat probleem.

Instellingen?

(en anders gaan we wel weer terug naar versie 2.03... )

edit: WMP XP kan m niet afspelen "bestandsindeling neit ondersteund"

Geen instelling in BSPlayer dus...maar iets bij Divx, alleen wat?

[ Voor 20% gewijzigd door Stefke op 12-09-2004 21:08 ]

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Verwijder de codec en installeer hem opnieuw, lijkt me logisch toch? Verder zou ik je willen adviseren absoluut geen codec packs te gebruiken. Deze dingen zijn de grootste onzin, in de FAQ staan er 3 die je nodig hebt(geloof ik).

Verder is er natuurlijk VLC, die neemt zijn eigen codecs mee en is gewoon de beste speler.

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 09:36
Ke, ik heb nu ffdshow geinstalleerd, waarbij AC3 ook meekomt. Het probleem wat ik dan echter heb is dat stemmen zo goed als onhoorbaar zijn in diverse Divx films.

Bij k-lite2.03 kan ik dat in de AC3 settings wijzigen, bij ffdshow niet. Dus heb ik nu ook AC3 van sourceforge geinstalleerd, waarbij datzelfde AC3 controlpanel zit. Het wijzigen van de settings heeft nu echter geen (of nauwelijks) effect.

M.a.w: ik heb nu goed beeld, met geluid, maar de stemmen vallen volledig weg.

edit: opgelost, ik moest in BSPlyer nog instellen dat ie AC3 filter moest gebruiken als geluidsbron

[ Voor 10% gewijzigd door Stefke op 13-09-2004 18:37 ]

Verwijderd

Wat zit er in die codepack wat je nodig hebt. Ik raad je aan om gewoon divx xvid en eventueel nog iets te installeren samen met a3filter. Werk altijd perfect :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 18:37 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

SSH schreef op 12 september 2004 @ 23:47:
Verder zou ik je willen adviseren absoluut geen codec packs te gebruiken. Deze dingen zijn de grootste onzin.
NOFI Maar dit is complete bullshit :

Ik installeer ALTIJD de KaZaA Lite Mega Codec Pack en ik heb nog nooit gezeik gehad !!! Ligt puur aan de user :z

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||