I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?

Can't be helped, I guess - maar geweldig bedankt voor al je werk en voor je inzichtvolle voorbeeld. * Rataplan heft het glas - here's to you!

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Daar gaat de man welke mij toen vroeg of hij wel de geschikte persoon was om lite-mod / volwaardige mod te worden

Nu moet ik die rare engerd van een basszje aanspreken
Gelukkig is er nog altijd dreeke
[ Voor 32% gewijzigd door Chevy454 op 12-09-2004 21:02 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

En may tha GC be with you in de toekomst
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Gaat je goed
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Succes in het zwart!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

In ieder geval bedankt voor de goede inzet enzo!

Tesla Model Y RWD (2024)
ARME AOW’er
Schaadt het niet, dan baat het niet
gegroet
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Nou ja, hf in je zwarte pakkie Durden
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik hoop dat de HK nu zo gegroeid is dat ie zonder jullie ondersteuning kan lopen.
Who is John Galt?
Maar
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ik zal met veel emoties aan je terugdenken aangezien je de eerste (en tot nu toe enige) was, die me ooit een pushmessage heeft gestuurd.
Durden - 07-05-2003 14:56
HK toegang toegewezen
Beste MadMurdock,
Namens de General Chat Crew welkom in HK. Lees voor je enthousiast gaat posten even de FAQ door, want we zijn wat strenger gaan modereren.
Het zou zonde zijn als je er al binnen 24 uur weer uit ligt .
Met vriendelijke groet,
Durden
Moderator SG + HK

Veel plezier als user
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
[rml]Durden in "[ Filmpje] Dat is pas een aanvaller >:)"[/rml] (owja... HK only btw)
[ Voor 12% gewijzigd door Padvinder op 12-09-2004 23:47 ]
we gaan jullie missen guyz... straks allemaal nieuwe modjes ofzo
Bye bye Durden,

[ Voor 22% gewijzigd door AngelDust op 12-09-2004 23:48 ]
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Voor beiden geldt natuurlijk dat ze erg veel energie in oa de nieuwe HK hebben gestoken...
{signature}
bedankt
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Virusje onder de modjes
Durden bedankt voor alles en het ga je goed
...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
en zo is het voorspeld!
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
¯\_(ツ)_/¯
Vond het altijd zeer prettig om met je samen te werken, met name de HK-screening lag op dat moment vooral in jouw handen. Super wat je allemaal aan werk verricht hebt.
[ Voor 73% gewijzigd door Compubiter op 13-09-2004 13:12 ]
Waar ga je mee beginnen?Uit je sig:
It's only after you've lost everything that you're free to do anything..
-

zolang je maar blijft... Ook al is het #000000
[ Voor 60% gewijzigd door decramy op 13-09-2004 13:49 ]
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Ik denk dat het de goede keus is geweest, maar moge je nog wel veel voor GoT doen in het zwart. Daar zal je vast goed in zijn
Suc6 in het zwart

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Nog maar 13 te gaan.LuNaTiC schreef op 12 september 2004 @ 18:53:
als je maar niet meer replies op je afscheidstopic krijgt dan ik, anders doe ik je wat!~:+
nu 12.
-

Thx, dude! Al zal het volgens mij niet veel veranderen.
Durden, ik vond je altijd één van de vriendelijkere/leukere mods (doorhalen wat niet van toepassing is), het ga je goed.
The devil is in the details.
December schreef op 13 september 2004 @ 16:15:
* DinX begint GoT-vreemd te worden (zie nu pas dit)
Durden, ik vond je altijd één van de vriendelijkere/leukere mods (doorhalen wat niet van toepassing is), het ga je goed.

Geen van de 2 doorhalen
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Bedankt Durden!
(en bij gebrek aan het kunnen vinden van het afscheidstopic van die gek)
Thanks LuNaTiC!
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
http://hawvie.deviantart.com/
tja, om eerlijk te zijn dat soort formuleringen komen mij altijd over alsof je hiermee wil verhullen dat je je niet serieus tot hen voelt aangetrokken; slappe opmerkingen als 'ach die Durden is zo'n vrindelijke kerel'.December schreef op 13 september 2004 @ 16:15:
vriendelijkere/leukere mods
laten we dan gelijk maar duidelijk ervoor uitkomen:
* RM-rf vond Durden Geil!!, ja ik meen het, een super-stud die ik al maanden lang het liefst in een donker straatje zou willen tegenkomen!
Met het afscheid verdwijnt ook weer een stukje aan pure sexuele energie uit de crew, jammer.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
WELKOM back als user
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 08:37
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Je zou hem eens in sport outfit moeten zienRM-rf schreef op 13 september 2004 @ 16:33:
* RM-rf vond Durden Geil!!, ja ik meen het, een super-stud die ik al maanden lang het liefst in een donker straatje zou willen tegenkomen!
/sick
Ik wou eigenlijk meer duidelijk maken dat de rest van de moderators allemaal een stel klootzakken zijn...RM-rf schreef op 13 september 2004 @ 16:33:
[...]
tja, om eerlijk te zijn dat soort formuleringen komen mij altijd over alsof je hiermee wil verhullen dat je je niet serieus tot hen voelt aangetrokken; slappe opmerkingen als 'ach die Durden is zo'n vrindelijke kerel'.
Met het afscheid verdwijnt ook weer een stukje aan pure sexuele energie uit de crew, jammer.
[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 13-09-2004 17:39 ]
The devil is in the details.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Verwijderd
Ik betreur het ook, maar ik zal mijn filmpjes nog wel in blijven sturen hoorRM-rf schreef op 13 september 2004 @ 16:33:
[...]
tja, om eerlijk te zijn dat soort formuleringen komen mij altijd over alsof je hiermee wil verhullen dat je je niet serieus tot hen voelt aangetrokken; slappe opmerkingen als 'ach die Durden is zo'n vrindelijke kerel'.
.... Ik weet het ook niet
Dus bij deze, bedankt Durden.pasta hmm, ik zie net dat ikzelf Durden eigenlijk niet heb bedankt
Signature
Dit topic is gesloten.