My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
+1LuNaTiC schreef op 12 september 2004 @ 18:53:
als je maar niet meer replies op je afscheidstopic krijg dan ik, anders doe ik je wat!~:+
Graag gedaan

Maar bedankt voor het harde werken en het maken van de GoT wat het nu is.
|_____vakje______|
Word er niet gezelliger op zo
Maar toch bedankt Durden
[ Voor 20% gewijzigd door job op 12-09-2004 18:55 ]
Verwijderd
Zeg, lofzangen op mij plaatsen of niet posten.. Kom nou! Ik wil het L-woord niet eens lezen hier!Dr.Göbb. schreef op 12 september 2004 @ 18:54:
wie volgt LuN op trouwens?

. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
[ Voor 37% gewijzigd door SilentStorm op 12-09-2004 18:56 ]
Localhost is where the heart is
Damn
Ik stop ermee.
[ Voor 51% gewijzigd door Fludizz op 12-09-2004 18:56 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
jij ook bedankt hoorVerwijderd schreef op 12 september 2004 @ 18:54:
[...]
Zeg, lofzangen op mij plaatsen of niet posten.. Kom nou! Ik wil het L-woord niet eens lezen hier!
wie volgt jou op trouwens?
Toedels :x
bedankt voor de pm's
[ Voor 24% gewijzigd door Koetjeboe op 12-09-2004 18:58 ]
Idd...
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Zo wordt het hier wel heel leeg, hoor

Zo maar 2 modjes weg
Dag Durden, jij ook bedankt voor alle tijd en moeite die je in 't modden gestoken hebt!!!
En als je idd langs blijft wandelen vinden we dat wel fijn
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Wie vraagt wordt overgeslagen, dus we weten iig wie het niet gaat worden.
Bedankt voor alles Robin, veel succes.

Durden bedankt (vooral voor de HK-XS natuurlijk
Het loopt wel hard leeg in GC zeg....
Ik lees dat LuNaTiC weggaat, ram op back om naar LA te gaan, sta jij ook al in MED....
[ Voor 32% gewijzigd door 215821 op 12-09-2004 19:03 ]
2-0-2-2-0-2-0-0-12-12-12-0-2-0-2-2-0-2-0-0-12-12
-----------------------------------------------------------
Verwijderd
2 modjes die de users goed aanvoelden zomaar foetsie
Thx ook voor Durden
Bedankt Durden, ik weet niet beter dan dat jij de HK modde.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Succes met je ontstane vrije tijd, en je prive leven
Nederlands is makkelijker als je denkt.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Ik wil nog wel benadrukken dat dit min of meer toeval is, d'r is _geen_ gedonder in de crew, het is gewoon puur toeval dat 2 mods tegelijkertijd over opstappen nadenken. Dat het vervolgens vrijwel tegelijk gebeurt is natuurlijk geen toeval, van het een komt het ander
Edit: En nu de moeilijke taak om een geschikte opvolger te vinden

[ Voor 8% gewijzigd door Grrrrrene op 12-09-2004 19:04 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Tnx voor je inzet, dacht ff dat je een geintje maakte maar ik neem nu aan dat dit serieus is. Welcome in Black dan.Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 18:49:
LuNaTiC, wat doe je nu?
Ik kan zo toch niet meer doormodden, ik stop er ook mee!
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Veel suc6 in je leven
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 10:05
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Ik stel voor Remy. Die spaart die dingen (lees: statussen)Grrrrrene schreef op 12 september 2004 @ 19:04:
Edit: Vergeet ik toch Durden te bedanken

[ Voor 10% gewijzigd door We Are Borg op 12-09-2004 19:07 ]
iig bedankt.
Verwijderd
Of Crash, dan verneukt hij de lay-out omdat hij dan teveel statussen heeft.We Are Borg schreef op 12 september 2004 @ 19:06:
[...]
Ik stel voor Remy. Die spaart die dingen (lees: statussen)
Edit: Vergeet ik toch Durden te bedanken
I'm with stupid ^^Remy schreef op 12 september 2004 @ 19:04:
Durden, bedankt voor alles, 't was mooi, en laat nog es wat van je horen en zien
[afbeelding] [afbeelding]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Grrrrrene, misschien heb je wel wat aan dit artikel: http://www2.intermediair.nl/artikel.jsp?id=79481Grrrrrene schreef op 12 september 2004 @ 19:04:
Eh, tsja, ook jij heel erg bedankt natuurlijk, voor jou geldt hetzelfde als voor LuNaTiC: Een oudgediende die heel veel voor GoT en GC in het bijzonder heeft betekend, vertrekt
Ik wil nog wel benadrukken dat dit min of meer toeval is, d'r is _geen_ gedonder in de crew, het is gewoon puur toeval dat 2 mods tegelijkertijd over opstappen nadenken. Dat het vervolgens vrijwel tegelijk gebeurt is natuurlijk geen toeval, van het een komt het ander
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Krijgen ze geen nieuwe slotjes.
Als er zo nog meer bezwijken,
Ligt de soos straks vol met lijken.
Bedankt Durden voor al het werk,
Maakte mede GoT zo sterk.
Nu lekker verder in 't zwart,
Gezellig in de groep, en niet zo apart.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott
maar ik kan het toch niet laten om even te zeggen dat ik het HG onvriendelijk vind om samen met een andere meubel de crew tegelijk te verlaten. Dit is een mega aderlating, zo in één keer, twee oudgedienden. Dit had ook netter en beter gekunt...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
denk wel dat ze slim genoeg zijn om te zorgen dat het gat snel weer te vullen hoorHan schreef op 12 september 2004 @ 19:20:
Nou ja, hoe dan ook, Durden, heel erg bedankt voor alles, je was super als mod!
maar ik kan het toch niet laten om even te zeggen dat ik het HG onvriendelijk vind om samen met een andere meubel de crew tegelijk te verlaten. Dit is een mega aderlating, zo in één keer, twee oudgedienden. Dit had ook netter en beter gekunt...
Volgens mij is het topic van Durden nu groter
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Vullen is ook geen probleem... maar liever kwaliteit en dan kwantiteit. Als een oud gediende weggaat dan is het wel lekker als de opvolger wordt ingewerkt door een andere oud gediende. Maar als die ook weggaat heb je ineens een stuk minder ervaring in de ploeg..Fludizz schreef op 12 september 2004 @ 19:22:
denk wel dat ze slim genoeg zijn om te zorgen dat het gat snel weer te vullen hoordon't worry
ze zullen hun redenen wel hebben ofzo
Durden, bedankt voor je inzet en veel plezier en geluk in je dagelijks leven zegmaar
Verwijderd
ThanksHan schreef op 12 september 2004 @ 19:20:
Nou ja, hoe dan ook, Durden, heel erg bedankt voor alles, je was super als mod!
Hier wil ik wel een kleine toelichting op geven. Naar mijn idee bestaat de hele SG/HK-crew uit meubels, de meest recente mod is ook al 1,5 jaar mod. In mijn ogen was er te weinig activiteit vanuit GC gezien, zeker gezien het LA-topic laatst over een topic in SG, een crewtopic over een topic in HK en de HK-screening die door GC heel erg weinig werd aangepakt. Tijd voor vernieuwing, nieuwe mensen die actief met dit soort dingen aan de gang kunnen gaan en niet een te inactieve invulling geven aan het geheel. Er blijven nog genoeg oude mods achter om ze in te werken (waartoe ik zelf ook wel bereid ben trouwens). Ik heb de stap juist gezet omdat ik het HG-vriendelijk vind, ik had er zelf nog genoeg lol in om het te blijven doen. Ik snap hoe dit kan overkomen, maar het is zeker niet onoverwogen hoormaar ik kan het toch niet laten om even te zeggen dat ik het HG onvriendelijk vind om samen met een andere meubel de crew tegelijk te verlaten. Dit is een mega aderlating, zo in één keer, twee oudgedienden. Dit had ook netter en beter gekunt...
True, true... got a point there...Han schreef op 12 september 2004 @ 19:25:
[...]
Vullen is ook geen probleem... maar liever kwaliteit en dan kwantiteit. Als een oud gediende weggaat dan is het wel lekker als de opvolger wordt ingewerkt door een andere oud gediende. Maar als die ook weggaat heb je ineens een stuk minder ervaring in de ploeg..
'When you're not paying for the product, you are the product!'

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Durden bedankt en veel plezier als user
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Durden bedankt

Thanks Durden!
It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Damn... op wie moet ik nu gaan stemmen bij de volgende verkiezingen?
Succes verder.....
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
[/flauw]
Durden, hulde voor je inzet en alle gedane arbeid
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Laatste actie in de verlengingAW_Bos schreef op 12 september 2004 @ 20:12:
Ehm... Heb je nog steeds modrechten? je had in SG net een kwartier terug nog een ModBreak geplaatst.... Mod in Black i.p.v. Red
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 10:05
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
curry684 schreef op 12 september 2004 @ 20:00:
Okee ik zal de reden achter een en ander maar uitleggen: we schaffen de HK af

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Zonder gein, je was een erg goede mod die ze op een rijtje had staan (nu nog hoop ik
Tot ziens in de GC als user

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Durden, tnx!
Sometimes you need to plan for coincidence

Is het modjes uitverkoop oid

/me Smart duwt Durden een

Jammer dat je weggaat als mod, als je maar terug blijft komen in zwart, dan is het goed
Bedankt voor je werk al die tijd
Yamaha MT-09
en nu hetzelfde verhaal voor LuNaTiC
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Dit topic is gesloten.