Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

USB infrarood adapter afstandbediening er op.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een USB infrarood adapter en ik wil met dit apparaatje functie in windows kunnen gebruiken. Bijvoorbeeld mp3 en divx luisteren/kijken.

Nou heb ik ooit eens eerder (jaar of 2 terug) een tutorial gelezen dat je dmv het apparaatje in windows in te stellen als com poort infrarrod adapter dat hij dan reageerd op een afstandbediening. Dit is me toen niet gelukt.

Ik kan wel aan de plugins komen voor winamp voor een com infrarood adapter maar daar heb ik niiets aan want dat werkt niet. Het enige wat ik moet hebben is dus software waarmee je een afstandbediening kunt gebruiken op een usb infrarood adapter.

Deze adapter heb ik: http://www.xploreit.dk/xp...%2Easp%3Fid%3D1053&catid=

Bij google vind ik alleen maar winkels die dit kant en klaar kopen...

Kan iemand me helpen? :)

Verwijderd

Very simple, met een beetje googelen kom je op deze 2:

WinLIRC
en
uICE

Ik raad je ten zeerste uICE aan, ik vind dees zelf een stuk prettiger als WinLIRC,
ik weet niet zeker of jouw USB IR ontvanger wordt ondersteund, maar er zijn een boel
standaard "drivers" te downloaden @ the site.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 22:47:
Very simple, met een beetje googelen kom je op deze 2:

WinLIRC
en
uICE

Ik raad je ten zeerste uICE aan, ik vind dees zelf een stuk prettiger als WinLIRC,
ik weet niet zeker of jouw USB IR ontvanger wordt ondersteund, maar er zijn een boel
standaard "drivers" te downloaden @ the site.
Deze leveren bijde geen support voor mijn IR device... Iemand anders nog ideeen?

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
Ik zou zeggen, als het echt niet lukt koop je voor een paar euro wat componentjes en soldeer je een comport IR ontvanger in elkaar... zie hier