Gelukt !Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 09:52:
[...]
Bij mij hoefde dat niet, bij anderen wel.
Probeer het eens.
Pairen lukte bij mij ook zonder dat ik een code ingaf.
Probeer dat ook eens.
Verwijderd
Geen matches
het lijkt erop alsof mensen hier de "beveiliging" van Tom TOm omzeilt hebben. TOPPIE maar pas wel op dat dit topic niet gesloten wordt, we hebben immers al een paar waarschuwingen.
Verwijderd
Geen matches
Met de code wordt hier de pincode bedoeld om de apparaten te pairen.Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 11:40:
het lijkt erop alsof mensen hier de "beveiliging" van Tom TOm omzeilt hebben. TOPPIE maar pas wel op dat dit topic niet gesloten wordt, we hebben immers al een paar waarschuwingen.
Normaal is deze 0183 bij Emtac, maar door deze niet in te geven werkt het dus.
Het gaat dus niet over een produktcode o.i.d.
Verwijderd
Geen matches
Ik kan bij mijn 6600 geen pair vormen als ik geen code ingeef. 0000 werkt dus helaas niet. vandaag heb ik een mailtje van holux teruggekregen. De code die nodig is om een pair te maken kan niet veranderd worden helaas. Vanavond ga ik het op een C500 proberen. Als dit niet wil werken hoop ik dat prijsstunt.nl de 2 gps ontvangertjes wil terugnemen!Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 10:47:
[...]
Gelukt !Je hoeft geen code in te geven !
Verwijderd
Geen matches
Nu snap ik dat jullie GPS ontvangers willen gebruiken die jullie al hebben en daarom niet de geleverde TOM TOM GPS ontvanger willen kopen.
Ik lees hier nu ook verhalen van mensen die een losse GPS ontvanger kopen en daarnaast alleen de software van TOM TOM.
Daarna lees ik een hoop geknoei met pairing en andere vage zaken.
Vraagje:
Voor de mensen die nog geen gps ontvanger hadden: waarom willen jullie niet in zee gaan met die GPS ontvanger van TOM TOM? Dit blijkt nl een goeie te zijn.
En waarom allemaal gaan lopen klooien? Koop het spulletje bij Tom Tom, prjis valt mee en je hebt geen geouwehoer.
Ik heb gezien dat je ook los een gps ontvanger kunt kopen en daarbij los een lader. Als je dan de software al hebt, kun je die gewoon houden en ben je een paar eurotjes goedkoper.
Ik lees hier nu ook verhalen van mensen die een losse GPS ontvanger kopen en daarnaast alleen de software van TOM TOM.
Vraagje:
Voor de mensen die nog geen gps ontvanger hadden: waarom willen jullie niet in zee gaan met die GPS ontvanger van TOM TOM? Dit blijkt nl een goeie te zijn.
En waarom allemaal gaan lopen klooien? Koop het spulletje bij Tom Tom, prjis valt mee en je hebt geen geouwehoer.
Ik heb gezien dat je ook los een gps ontvanger kunt kopen en daarbij los een lader. Als je dan de software al hebt, kun je die gewoon houden en ben je een paar eurotjes goedkoper.
Hallo ik heb een TomTom GPS en een Nokia6600..
Alleen volgens mij is me GPS niet helemaal lekker. Me telefoon en de GPS hebben wel verbinding alleen als ik de route invoer dan zegt hij wacht op goedwerkende GPS.. En dit blijf hele tijd zo staan?? Heeft iemand nog tips??
Ik weet 100% zeker dat ze verbinding hebben met elkaar, als ik nog een verbinding wil maken zegt hij alle bluetooth verbindingen zijn ingebruik.
Iemand enig idee?
Bedankt alvast
P.S. De naam van de GPS is TomTom Wireless GPS dat staat goed heb ik al nagekeken
Alleen volgens mij is me GPS niet helemaal lekker. Me telefoon en de GPS hebben wel verbinding alleen als ik de route invoer dan zegt hij wacht op goedwerkende GPS.. En dit blijf hele tijd zo staan?? Heeft iemand nog tips??
Ik weet 100% zeker dat ze verbinding hebben met elkaar, als ik nog een verbinding wil maken zegt hij alle bluetooth verbindingen zijn ingebruik.
Iemand enig idee?
Bedankt alvast
P.S. De naam van de GPS is TomTom Wireless GPS dat staat goed heb ik al nagekeken
[ Voor 9% gewijzigd door Sonic op 12-11-2004 22:53 ]
Verwijderd
Matched: tomtom
bij www.schnell-einkauf.de kun je de TomTom GPS Bluetooth kit los aanschaffen voor 139,- Euro. Heb daar goede ervaring mee!
tomtom een goede muis????
die ik gehad heb in iedergeval niet.
tomtom leverde vroeger ook bij deze muis een docking station mee dat veel problemen gaf.
in plaats van het probleem op te lossen laten ze het ding gewoon weg.
tomtom muis gaat 3 a 4 uur op een batterij mee.
de bt muis die ik heb gaat ruim 10 uur mee.
ook de fix is veel sneller.
gewoon net als ik tomtom mobile kopen (of door je baas)
de muis gebruik ik niet.
mijn collega gebruikt hem met een ppc.
die ik gehad heb in iedergeval niet.
tomtom leverde vroeger ook bij deze muis een docking station mee dat veel problemen gaf.
in plaats van het probleem op te lossen laten ze het ding gewoon weg.
tomtom muis gaat 3 a 4 uur op een batterij mee.
de bt muis die ik heb gaat ruim 10 uur mee.
ook de fix is veel sneller.
gewoon net als ik tomtom mobile kopen (of door je baas)
de muis gebruik ik niet.
mijn collega gebruikt hem met een ppc.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 16:10:
Nu snap ik dat jullie GPS ontvangers willen gebruiken die jullie al hebben en daarom niet de geleverde TOM TOM GPS ontvanger willen kopen.
Vraagje:
Verwijderd
Geen matches
De Rikaline 6030 gaat ook makkelijk 10 uur mee op een batterij.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 08:21 ]
Ik heb de Royaltek nu en daarbij heb ik een extra batterij aangeschaft (Nokia BLC-4) mocht het nodig zijn later.
Bijv. bij een fietstocht van 20 uur
om serieus te zijn heb ik deze batterij gekocht om te zien of het werkt met Royaltek want BLC-5 was net iets te groot en ik wist dat BLC-4 platter was (het was erg goedkoop op Ebay.)
Even on topic:
Ik had flitspalen allemaal apart erin zitten dus van 30km/h tot 120km/h dat was ook een van de oorzaken naast de andere taal bestanden van stotterende eva/bram.
Ik vond het wel leuk om alle palen met snelheid aanduidingen te zien, maar ja een trage route planner heb ik geen zin in anders had ik Route66 gekozen
Bijv. bij een fietstocht van 20 uur
Even on topic:
Ik had flitspalen allemaal apart erin zitten dus van 30km/h tot 120km/h dat was ook een van de oorzaken naast de andere taal bestanden van stotterende eva/bram.
Ik vond het wel leuk om alle palen met snelheid aanduidingen te zien, maar ja een trage route planner heb ik geen zin in anders had ik Route66 gekozen
Verwijderd
Geen matches
Ik heb ook alle flitspalen erin zitten.
En er stottert niemand
En er stottert niemand
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 10:45 ]
Ja dat heb ik ook maar ik had eerste per snelheid en roodlicht flisters een aparte ov2 en bmp.
Ik had deze daarvoor gemaakt (paar voorbeeldtjes) :
Roodlicht + 50km/h controle:
Snelheid controle 50km/h:
Dus voor alle snelheiden had ik een bitmapje + ov2 zowel als RL en snelheids cameras.
Nu gebruik ik alleen deze
plus een ov2 met alle flitspalen erin
Roodlicht + 50km/h controle:

Snelheid controle 50km/h:

Dus voor alle snelheiden had ik een bitmapje + ov2 zowel als RL en snelheids cameras.
Nu gebruik ik alleen deze

Verwijderd
Geen matches
Ik heb ook voor elke paal een apart ov2 en bmp file, nergens last van.Reptile-X schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 11:16:
Ja dat heb ik ook maar ik had eerste per snelheid en roodlicht flisters een aparte ov2 en bmp.
Roodlicht + 50km/h controle: [afbeelding]
Snelheid controle 50km/h: [afbeelding]
Nu gebruik ik alleen deze [afbeelding] plus een ov2 met alle flitspalen erin
Ja nu zie ik het
Je heb C500 in je sig staan en ik gebruik het met N6600, die van mij is gewoon trager

Je heb C500 in je sig staan en ik gebruik het met N6600, die van mij is gewoon trager
Is het nu dan wel over met dat gestotter?Reptile-X schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 11:16:
Nu gebruik ik alleen deze [afbeelding] plus een ov2 met alle flitspalen erin
ook ik heb zo.n trage nokia 6600 en wordt er gek van.
Ik gebruik de fotocameraatjes die Pamas heeft gemaakt, zie hier:
Verwijderd in "TomTom Mobile BeNeLux"
Ook geen last van gestotter. Ik denk inderdaad dat het aan de telefoon ligt.
Ook geen last van gestotter. Ik denk inderdaad dat het aan de telefoon ligt.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Voor welke telefoon is die batterij/accu ??Reptile-X schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 09:55:
Ik heb de Royaltek nu en daarbij heb ik een extra batterij aangeschaft (Nokia BLC-4) mocht het nodig zijn later.
Bijv. bij een fietstocht van 20 uurom serieus te zijn heb ik deze batterij gekocht om te zien of het werkt met Royaltek want BLC-5 was net iets te groot en ik wist dat BLC-4 platter was (het was erg goedkoop op Ebay.)
Even on topic:
Jij hebt ook de Royaltek RBT 1000 ??????
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Weet iemand of het ook mogelijk is de batterij te vervangen van de originele Tomtom gps receiver? Ik lees nl. nergens daar wat over in de productbeschrijving, of ik moet niet goed lezen natuurlijkReptile-X schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 09:55:
Bijv. bij een fietstocht van 20 uurom serieus te zijn heb ik deze batterij gekocht om te zien of het werkt met Royaltek want BLC-5 was net iets te groot en ik wist dat BLC-4 platter was (het was erg goedkoop op Ebay.)
check je mail.vmb schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:20:
[...]
Weet iemand of het ook mogelijk is de batterij te vervangen van de originele Tomtom gps receiver? Ik lees nl. nergens daar wat over in de productbeschrijving, of ik moet niet goed lezen natuurlijk
Batterij vervangen van de TomTom GPS is wel mogelijk, maar daar is de module niet voor gemaakt. Je moet hem namenlijk openschroeven.
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
Geen matches
Help Help!
Tom Tom draait nu Toppie....zucht. Heb de flitspalen gedownload en krijg rode vierkantjes op de kaart. Het probleem is ook dat ik niet meer weet waar ik de flitspalenfile heb gedownload.
Is er iemand die van scratch stapsgewijs kan onmschrijven hoe men flitspalen en de daarbijbehorende waarschwuwingen kan downloaden (waar) en hoe te installeren.
Dan ook nog een vraagje over programma's die deze files automatisch syncen, zijn die al beschikbaar voor de SPV 500, mijn phone natuurlijk!
Alvast bedankt!
Tom Tom draait nu Toppie....zucht. Heb de flitspalen gedownload en krijg rode vierkantjes op de kaart. Het probleem is ook dat ik niet meer weet waar ik de flitspalenfile heb gedownload.
Is er iemand die van scratch stapsgewijs kan onmschrijven hoe men flitspalen en de daarbijbehorende waarschwuwingen kan downloaden (waar) en hoe te installeren.
Dan ook nog een vraagje over programma's die deze files automatisch syncen, zijn die al beschikbaar voor de SPV 500, mijn phone natuurlijk!
Alvast bedankt!
Verwijderd
Matched: mobile, tomtom
@ Dutchwoody
heb je hier al gekeken
heb je hier al gekeken
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 17:36 ]
Verwijderd
Geen matches
Joh,
Zou ik dat niet gedaan hebben en deze vraag zomaar uit de lucht hebben gegrepen? Ik heb al vierkante oogjes van dat gezoek. Ik heb dus precies gedaan wat er staat, zelfs jouw (pamas) bmp tje opgehaald maar niks, steeds een rood vriekantje.
Wat die verwijzing naar dnote betreft: Mijn SPV zegt dat ie die applicatie niet kan installeren omdat die niet voor dit toestel geschikt is.
Maar goed, we zoeken wel verder.......
PS. Ik heb in de verschillende threads gelezen dat jin ook avonden heb zitten kloten, je zou dus eigenlijk moeten weten hoe men zich kan voelen.
Je zou eerst kunnen zeggen"Heb je de threads al gelezen?"in plaats van je korte naar mijn mening ietwat botte"lees eerst de boel hier eens" maar misschien ben ik nu ietwat gevoelig omdat ik al uren zit te kutten.
Zou ik dat niet gedaan hebben en deze vraag zomaar uit de lucht hebben gegrepen? Ik heb al vierkante oogjes van dat gezoek. Ik heb dus precies gedaan wat er staat, zelfs jouw (pamas) bmp tje opgehaald maar niks, steeds een rood vriekantje.
Wat die verwijzing naar dnote betreft: Mijn SPV zegt dat ie die applicatie niet kan installeren omdat die niet voor dit toestel geschikt is.
Maar goed, we zoeken wel verder.......
PS. Ik heb in de verschillende threads gelezen dat jin ook avonden heb zitten kloten, je zou dus eigenlijk moeten weten hoe men zich kan voelen.
Je zou eerst kunnen zeggen"Heb je de threads al gelezen?"in plaats van je korte naar mijn mening ietwat botte"lees eerst de boel hier eens" maar misschien ben ik nu ietwat gevoelig omdat ik al uren zit te kutten.
Verwijderd
Geen matches
je moet de bmp en ov2 files los in de beneluxmap plaatsen.
Dus niet de bmp files in een mapje laten zitten.
De naam van het bmp'tje moet dezelfde naam hebben als het ov2 file'tje.
bv: flitspalen_50.bmp & flitspalen_50.ov2
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 17:34 ]
Verwijderd
Geen matches
Top!!!!!!!
Nou snap ik het, elk filetje moet zijn eigen bmptje hebben! Was ik even op het verkeerde been!
Toch even een vraag over dat autosync van dnote. Werkt ie bij jou wel?
Enne bedankt voor je tip, was ik echt niet opgekomen anders.
Nou snap ik het, elk filetje moet zijn eigen bmptje hebben! Was ik even op het verkeerde been!
Toch even een vraag over dat autosync van dnote. Werkt ie bij jou wel?
Enne bedankt voor je tip, was ik echt niet opgekomen anders.
Verwijderd
Geen matches
ik gebruik geen dnote, weet niet eens wat dat is 
oh, dat is PoiEdit.
kijk een bij http://www.flitspaal.nu/ en dan bij POI'S downloaden.
(wel even registreren)
Daar kun je een tuttorial downloaden hoe dat werkt.
Kijk hier ook eens
http://poiplace.oabsoftware.nl/index.php
Kun je nog meer op je kaartjes zetten.
bv McDonalds, supermarkten enz.....
oh, dat is PoiEdit.
kijk een bij http://www.flitspaal.nu/ en dan bij POI'S downloaden.
(wel even registreren)
Daar kun je een tuttorial downloaden hoe dat werkt.
Kijk hier ook eens
http://poiplace.oabsoftware.nl/index.php
Kun je nog meer op je kaartjes zetten.
bv McDonalds, supermarkten enz.....
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 18:30 ]
Verwijderd
Geen matches
Heeft iemand de Rikaline 6030 ook al lopend op een Nokia 6600??Doctor Yes schreef op zaterdag 06 november 2004 @ 13:05:
[...]
Gedeeltelijk antwoord op je vraag: Ik heb zelf de Rikaline 6030 en die werkt perfect. Komt over het algemeen goed uit de testen. Het ontvangertje heeft een oplaadbare baterij. Je kan hem opladen via 220, of gewoon in de auto. Stekkertjes zitten erbij. Hij heeft mij 139 Neuro gekost bij http://www.i-con.nl./ en dat is volgens mij niet duur. Nee ik heb geen aandelen in dat bedrijf
Over de C500 lees ik diverse berichten.
Graag response??
Sorry, mijn fout ik had het gelijk moeten melden, nee ik heb het nog niet getest.Stalker schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 12:30:
Is het nu dan wel over met dat gestotter?
ook ik heb zo.n trage nokia 6600 en wordt er gek van.
Maar scrollen en in/uit zoomen op de kaart, is wel behoorlijk sneller geworden.
Ik denk dat ik het morgen pas kan testen.
Als ik me goed herinner BLC-4 was voor 5100 en 6100, het past ook in elke Nokia die BLC-5 gebruikt, maar heeft minder vermogen.BYM schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:15:
Voor welke telefoon is die batterij/accu ??
Jij hebt ook de Royaltek RBT 1000 ??????
Ik heb inderdaad een Royaltek RBT 1000
Verwijderd
Geen matches
Bovenstaande heb ik gedaan, maar ik kan ze niet selecteren in het menu "kies nuttige plaatsen". Even voor de zekerheid; dit heb ik gedaan:Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 17:29:
je moet de bmp en ov2 files los in de beneluxmap plaatsen.
Als test: flitspalen_50.ov2 (van Flitspaal.nu) en flitspalen_50.bmp in de benelux map gezet. Zo dus:
e:\Benelux-F-Map\flitspalen_50.ov2
e:\Benelux-F-Map\flitspalen_50.bmp
Vervolgens moet deze toch in de lijst "onderhoud nuttige plaatsen" en dan "kies nuttige plaatsen" zichtbaar worden zodat je ze dan kan selecteren?
Wat doe ik fout?..
Het plaatje flitspalen_50.bmp heb ik van de post van Pamas. Ik heb ook al een ander plaatje geprobeerd.
NB: ik heb een Nokia 6600
Kan iemand mij helpen?
Verwijderd
Zo te zien heb je alles goed gedaan.
Wat is "Benelux-F-Map"?
Bij mij heet de map "Benelux Navigator Map"
Mischien moet je tomtom een keer uit en aan zetten?
Wat is "Benelux-F-Map"?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 22:57 ]
Verwijderd
Dat heb ik al tien keer gedaan...Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:56:
Zo te zien heb je alles goed gedaan.
Wat is "Benelux-F-Map"?
Benelux-F Map is de map waar de kaarten instaan. Jij hebt toch Windows mobile? (C500) Misschien dat TomTom voor Nokia 6600 (Series 60) net iets anders werkt...
Ik heb overigens het pakket gekocht en letterlijk de mappen "2577", "Benelux-F-Map" en "TomTom" van de meegeleverde 128 MB MMC gekopieerd naar mijn pc, en daarna naar mijn 512 MB MMC, maar dat werkt bij mij ook niet. Ik zie TomTom niet in mijn startmenu en weet niet hoe je autorun.exe op je toestel kan runnen (die maakt dan volgens mij het mapje TTMOBILE in apps aanmaakt, en daarmee in je menu de snelkoppeling zichtbaar wordt.)
Verder lukt het mij ook niet om TT3 kaarten te gebruiken voor TomTom (series 60) mobile. Misschien dat iemand exact kan omschrijven hoed dit moet (naam directories en welke bestanden enzo)
Ik wordt er wel een beetje moe van..zucht..
Hopelijk kan jij of misschien iemand anders mij verder helpen. Mijn vriendin vindt het al lang niet leuk meer...
De TT3 kaarten kun je als volgt installeren: Je doet de TT3 cd in je PC. Je komt dan in het setup menu. Je kiest voor de optie installeer kaarten. Vervolgens kies je de kaart die je wilt installeren. Daarna kies je de locatie waar je de kaart wilt installeren, Bijvoorbeeld 'andere locatie' en daarna 'folder op pc'. Daarna de hele map in de root directory van je telefoon zetten.Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:29:
[...]
Dat heb ik al tien keer gedaan...
Benelux-F Map is de map waar de kaarten instaan. Jij hebt toch Windows mobile? (C500) Misschien dat TomTom voor Nokia 6600 (Series 60) net iets anders werkt...
Ik heb overigens het pakket gekocht en letterlijk de mappen "2577", "Benelux-F-Map" en "TomTom" van de meegeleverde 128 MB MMC gekopieerd naar mijn pc, en daarna naar mijn 512 MB MMC, maar dat werkt bij mij ook niet. Ik zie TomTom niet in mijn startmenu en weet niet hoe je autorun.exe op je toestel kan runnen (die maakt dan volgens mij het mapje TTMOBILE in apps aanmaakt, en daarmee in je menu de snelkoppeling zichtbaar wordt.)
Verder lukt het mij ook niet om TT3 kaarten te gebruiken voor TomTom (series 60) mobile. Misschien dat iemand exact kan omschrijven hoed dit moet (naam directories en welke bestanden enzo)
Hopelijk kan jij of misschien iemand anders mij verder helpen. Mijn vriendin vindt het al lang niet leuk meer...
De Benelux-F-map zegt mij niets. Ik heb de volgende mappen: System, TomTom en 2577. En daarnaast natuurlijk de Benelux Navigatir Map. Die mappen staan allemaal in de root directory. (Windows Mobile)
Dat van die map-namen klopt. Dat komt omdat de Benelux-versie die op internet circuleert een aangepaste Engelse TomTom versie is waar de kaarten van de TT3-DVD in "geintegreerd" zijn. Hoe weet ik dit soort dingen tochDoctor Yes schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:53:
[...]
De TT3 kaarten kun je als volgt installeren: Je doet de TT3 cd in je PC. Je komt dan in het setup menu. Je kiest voor de optie installeer kaarten. Vervolgens kies je de kaart die je wilt installeren. Daarna kies je de locatie waar je de kaart wilt installeren, Bijvoorbeeld 'andere locatie' en daarna 'folder op pc'. Daarna de hele map in de root directory van je telefoon zetten.
De Benelux-F-map zegt mij niets. Ik heb de volgende mappen: System, TomTom en 2577. En daarnaast natuurlijk de Benelux Navigatir Map. Die mappen staan allemaal in de root directory. (Windows Mobile)

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Verwijderd
Hoe heb je tomtom mobile op je 512mb kaartje gezet?Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:29:
[...]
Dat heb ik al tien keer gedaan...
Wanneer je het via een kaartlezer doet en je stopt daarna het kaartje in je telefoon.
Dan installeert ie volgens mij zelf een snelkoppeling in je menu.
Tenminste bij de C500.
Ik weet niet hoe dat gaat met een series 60, maar op een C500 zit een verkenner daarmee ga je naar het mapje 2577, daar run je autrun.exe. Volgens mij staat de snelkoppeling dan ook in je menu.
Ik heb de Major Roads of Europe van TT3 er ook in gezet, werkt perfect.
Verwijderd
Omdat jij Pino bent404error schreef op zondag 14 november 2004 @ 01:52:
[...]
Dat van die map-namen klopt. Dat komt omdat de Benelux-versie die op internet circuleert een aangepaste Engelse TomTom versie is waar de kaarten van de TT3-DVD in "geintegreerd" zijn. Hoe weet ik dit soort dingen toch
Inderdaad, Hoe weet jij dat allemaal404error schreef op zondag 14 november 2004 @ 01:52:
[...]
Dat van die map-namen klopt. Dat komt omdat de Benelux-versie die op internet circuleert een aangepaste Engelse TomTom versie is waar de kaarten van de TT3-DVD in "geintegreerd" zijn. Hoe weet ik dit soort dingen toch
Heb jij weleens verder gekeken dan je neus lang is met het kopiëren van die originele 128Mb MMC?Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:29:
[...]
Ik heb overigens het pakket gekocht en letterlijk de mappen "2577", "Benelux-F-Map" en "TomTom" van de meegeleverde 128 MB MMC gekopieerd naar mijn pc, en daarna naar mijn 512 MB MMC, maar dat werkt bij mij ook niet. Ik wordt er wel een beetje moe van..zucht..
Er staat namenlijk ook nog een "System\Apps\TTMOBILE" map op die het specifieke programma bevat om TTMobile op te starten. Met die map komt ook het mooie icoontje tevoorschijn.
Trouwens, die autorun.exe is alleen voor Windows Mobile, kan je dus met een gerust hart weghalen op een S60 telefoon.
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
Matched: mobile
Hallo allemaal,
Ik wil ook nog iets vragen. Ik heb een nokia 6600 en een royaltek Bt gps rbt 1000 TT mobile software. Ik heb alle software in de route neer gezet geen problemen ik kan ook tt mobile opstarten maar kan geen map vinden zegt hij. De naam van de map is ook goed "benelux navigator Map". en nog steeds niet de software start wel. Wie weet hier iets van af.
Alvast bedankt,
Mainuser
Ik wil ook nog iets vragen. Ik heb een nokia 6600 en een royaltek Bt gps rbt 1000 TT mobile software. Ik heb alle software in de route neer gezet geen problemen ik kan ook tt mobile opstarten maar kan geen map vinden zegt hij. De naam van de map is ook goed "benelux navigator Map". en nog steeds niet de software start wel. Wie weet hier iets van af.
Alvast bedankt,
Mainuser
Verwijderd
Geen matches
Staan wel alle benodigde files in de map "benelux naviator map"??
Als je er eentje mist kan dit wel eens de reden zijn.
Mzzl,
Ski....
Als je er eentje mist kan dit wel eens de reden zijn.
Mzzl,
Ski....
Verwijderd
Geen matches
de bestanden in de map zijn
Benelux.mid
Benelux.pna
Cline.dat
cname.dat
cnode.dat
faces.dat
mapinfo.dat
poi.dat
setup.dat
tmccodes.pr3
tmcpaths.bfl
traffic.dat
Dat zijn ze.
Benelux.mid
Benelux.pna
Cline.dat
cname.dat
cnode.dat
faces.dat
mapinfo.dat
poi.dat
setup.dat
tmccodes.pr3
tmcpaths.bfl
traffic.dat
Dat zijn ze.
Moet op zich kloppen. Bij mij op mijn c500 ziet het er hetzelfde uit. Heb je de overige 3 mappen ook in de root directory staan? Dus naast de Benelux Navigator Map de mappen: 2577, TomTom en System. Ze moeten echt bij elkaar staan.Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 17:53:
de bestanden in de map zijn
Benelux.mid
Benelux.pna
Cline.dat
cname.dat
cnode.dat
faces.dat
mapinfo.dat
poi.dat
setup.dat
tmccodes.pr3
tmcpaths.bfl
traffic.dat
Dat zijn ze.
Verwijderd
Geen matches
Ja die staan er ook. ik heb ook de tom tom werkend alleen zegt hij ik kan geen map vinden.
Verwijderd
Geen matches
heb je al eens geprobeerd om alles te verwijderen en opnieuw te installeren??
Misschien is er bij de "overdracht" iets verkeerd gegaan....
Give it a try!!
Ski....
Misschien is er bij de "overdracht" iets verkeerd gegaan....
Give it a try!!
Ski....
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 19:42 ]
Heb net nog even via smartexplorer op mijn c500 gekeken. Ik zie ook nog een bestandje: 'Benelux Navigator Map.cfg' staan. Blijkbaar is er dus ook nog een configuratiebestandje nodig.Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 19:31:
Ja die staan er ook. ik heb ook de tom tom werkend alleen zegt hij ik kan geen map vinden.
Verwijderd
Geen matches
Ik denk zelf dat dat het bestandje is wat hij mist...Doctor Yes schreef op zondag 14 november 2004 @ 20:00:
[...]
Heb net nog even via smartexplorer op mijn c500 gekeken. Ik zie ook nog een bestandje: 'Benelux Navigator Map.cfg' staan. Blijkbaar is er dus ook nog een configuratiebestandje nodig.
Ik gebruik een Nokia6600, en datzelfde bestandje staat ook in mijn Benelux map.
Greetsz,
Ski....
Verwijderd
Geen matches
Arg ik zie die bestand inderdaad niet ook niet in mijn computer. Die mis ik dus !!
Verwijderd
Geen matches
Bij mij staat deze ook niet in mijn pc....
Denk zelf dat deze "automatisch" wordt aangemaakt....
Of misschien erin wordt gecopieerd als je de gegevens in je E:System:Apps...... plaatst
Ski....
Denk zelf dat deze "automatisch" wordt aangemaakt....
Of misschien erin wordt gecopieerd als je de gegevens in je E:System:Apps...... plaatst
Ski....
Verwijderd
Geen matches
Ok dan is er dus wat anders niet goed ben hem inmiddels opnieuw aan het kopieeren duurt even via BT.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 20:19 ]
Verwijderd
Dat had ik al begrepen, maar na letterlijke kopie (Met TTMOBILE) kreeg ik de melding "geen kaarten gevonden" net zoals "mainuser"' in de post van zondag 14 november 2004 16:31. Maar toen dacht ik dat autorun.exe misschien bij opstart van de MMC de map TTMOBILE aanmaakt. Die was inderdaad niet zo slim, maar ik moest toch wat proberenChrasher schreef op zondag 14 november 2004 @ 11:08:
[...]
Heb jij weleens verder gekeken dan je neus lang is met het kopiëren van die originele 128Mb MMC?
Er staat namenlijk ook nog een "System\Apps\TTMOBILE" map op die het specifieke programma bevat om TTMobile op te starten. Met die map komt ook het mooie icoontje tevoorschijn.
Trouwens, die autorun.exe is alleen voor Windows Mobile, kan je dus met een gerust hart weghalen op een S60 telefoon.
Maart het bericht "geen kaarten gevonden blijft in geval van een exacte kopie (incl de TTMOBILE map.)
Bedankt nog voor alle andere reacties. Ik ga weer even eea proberen en blijf volgen of "mainuser"erachter kmot waarom het bij hem ook niet werkt...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 20:28 ]
Verwijderd
Geen matches
Je hebt dus 2 mappen voor kaarten op je mmc,Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 08:16:
Ik heb de Major Roads of Europe van TT3 er ook in gezet, werkt perfect.
e:\Benelux-F-Map (of Benelux Navogator Map)
en eentje voor Major Roads of Europe, bv:
e:\mer
Klopt dit? en hoe heet deze map van Major Roads of Europe bij jou precies?
Mischien is er ook een series 60 gebruiker waar het ook bij werkt en kan aangeven hoe het bij hem staat?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 20:27 ]
Verwijderd
Vraagje:
Hebben zowel Jeffs als Mainuser het pakket gekocht en proberen julie nu om de mappen van TomTom op een ander MMCkaartje te zetten?
Misschien kan dit wel helemaal niet.......(beveiliging van TomTom??)
Ski....
Hebben zowel Jeffs als Mainuser het pakket gekocht en proberen julie nu om de mappen van TomTom op een ander MMCkaartje te zetten?
Ski....
Sorry dat ik me er even mee bemoei, maar ik heb volgens mij dezelfde configuratie als Pamas. De map heet: Major_Roads_Of_Europe Navigator Map. Het is inderdaad een aparte map. Voor iedere kaart heb je een aparte map nodig.Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 20:26:
[...]
Je hebt dus 2 mappen voor kaarten op je mmc,
e:\Benelux-F-Map (of Benelux Navogator Map)
en eentje voor Major Roads of Europe, bv:
e:\mer
Klopt dit? en hoe heet deze map van Major Roads of Europe bij jou precies?
Mischien is er ook een series 60 gebruiker waar het ook bij werkt en kan aangeven hoe het bij hem staat?
Verwijderd
Volgens mij heeft crasher het pakket ook gekocht en is het hem wel gelukt..Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 20:32:
Vraagje:
Ski....
maar niet slecht, op dit niveau was ik ook al aan het denken..
Verwijderd
Nee niet (geUsenet)Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 20:32:
Vraagje:
Ski....
Verwijderd
Geen matches
Hmm, ik vraag me af of de mensen met de "Benelux-F-Map" versie het ook gelukt is een TT3 map toe te voegen. Ik probeer wel met bovenstaande mapnaam.Doctor Yes schreef op zondag 14 november 2004 @ 20:33:
[...]
Sorry dat ik me er even mee bemoei, maar ik heb volgens mij dezelfde configuratie als Pamas. De map heet: Major_Roads_Of_Europe Navigator Map. Het is inderdaad een aparte map. Voor iedere kaart heb je een aparte map nodig.
Vraag: hoe maak je dan een keuze voor bv een andere kaart? Niet altijd bij het opstarten, toch?
Verwijderd
Geen matches
Ik ga ook de map van denemarken ero zetten die is iets kleiner dan benelux. Kijken of dat werkt.
Zodra je TTM opstart moet je een keuze maken welke kaart je wilt laden. Ga je de grens over (bijvoorbeeld naar DLD) dan moet je TTM afsluiten en vervolgens weer opstarten en de juiste kaart laden. Niet erg handig maar bepaald niet onoverkomelijk. Voor grensoverschrijdend verkeer kun je iig de "major roads" kaart gebruiken.Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 20:40:
[...]
Hmm, ik vraag me af of de mensen met de "Benelux-F-Map" versie het ook gelukt is een TT3 map toe te voegen. Ik probeer wel met bovenstaande mapnaam.
Vraag: hoe maak je dan een keuze voor bv een andere kaart? Niet altijd bij het opstarten, toch?
Verwijderd
Geen matches
Nope geen effect alles opnieuw gekopieerd. De tweede map erbij gezet maar die ziet hij ook niet. Wat kan dit zijn software is wel goed denk ik.
Verwijderd
Het programma heeft wel gewerkt met de originele kaart??Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 22:17:
Nope geen effect alles opnieuw gekopieerd. De tweede map erbij gezet maar die ziet hij ook niet. Wat kan dit zijn software is wel goed denk ik.
Denk dan toch dat het een soort beveiliging is van TomTom.....
Ski....
Verwijderd
Geen matches
Ja al de vier mappen staan in de root. Ik heb ze nu twee keer gekopieerd maar helaas het werkt niet.
Verwijderd
weet iemand een soort checkpoint programma voor de mobiel (nokia 7610) het standaard meldingen programma van tomtom werkt in meters en niet in tijd zoals checkpoint?
Verwijderd
Geen matches
Alles doet het nu geen problemen meer. Ik snap het niet ik heb een reader gekocht vandaag via de reader doet alles het. Probleem was via bt erop zetten dan gaf hij een probleem bij mij.
Verwijderd
En zo werkt tweakers dus. ... En wat ga ik morgen doen? een card reader kopen. Ik laat wel even weten of het bij mij gelukt is...
Als dit gelukt is. rest mij het probleem met de POI's en de TT3 kaarten...maar dat gaat vast ook wel lukken.
Even tussendoor, moet zeggen na een weekje tomtom-en..te gek programma! Zo heb je nog iets aan je telefoon. Misschien een tip voor anderen:
Ik heb een externe antenne gekocht, en deze in mijn centrale remlicht achter verwerkt, kabel weggewerkt naar de plek van mijn rechter achterlicht. Daar 12 volt geprikt en de autolader op aangesloten. Je ziet er niets van.De receiver staat altijd aan, dus je pland je route, en in de buurt van je auto heb je meteen GPS signaal. Niet meer wachten op een Fix, geen kabel gedoe meer bij je dashboard. Werkt perfect en zier er strak uit!
Verwijderd
Is het dan niet nadelig voor je batterij??Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:11:
[...]
Even tussendoor, moet zeggen na een weekje tomtom-en..te gek programma! Zo heb je nog iets aan je telefoon. Misschien een tip voor anderen:
Ik heb een externe antenne gekocht, en deze in mijn centrale remlicht achter verwerkt, kabel weggewerkt naar de plek van mijn rechter achterlicht. Daar 12 volt geprikt en de autolader op aangesloten. Je ziet er niets van.De receiver staat altijd aan, dus je plant je route, en in de buurt van je auto heb je meteen GPS signaal. Niet meer wachten op een Fix, geen kabel gedoe meer bij je dashboard. Werkt perfect!
In feite wordt deze continue "opgeladen" waardoor de kwaliteit slechter wordt.
Ski....
Verwijderd
Volgens mij wordt de batterij niet meer geladen als deze vol is, dus dat maakt niets uit. Voor de zekerheid heb ik de vraag ook bij TomTom neergelegd. Ik laat hun reactie wel weten (of als er rook uit de TomTom receiver komt
)..
Verwijderd
Geen matches
Ik heb nog geen TTM gekocht, maar ben het wel van plan, toch heb ik de volgende vraag:
Je kunt de MMC kaartjes kopieren/backuppen naar een ander (lees: groter) kaartje. Mocht je nu de BeNeLux hebben en die van Spanje, kun je die dan op één kaartje kwijt?
Je kunt de MMC kaartjes kopieren/backuppen naar een ander (lees: groter) kaartje. Mocht je nu de BeNeLux hebben en die van Spanje, kun je die dan op één kaartje kwijt?
als je mmc kaart maar groot genoeg isVerwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:07:
Ik heb nog geen TTM gekocht, maar ben het wel van plan, toch heb ik de volgende vraag:
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:05:
Volgens mij wordt de batterij niet meer geladen als deze vol is, dus dat maakt niets uit. Voor de zekerheid heb ik de vraag ook bij TomTom neergelegd. Ik laat hun reactie wel weten (of als er rook uit de TomTom receiver komt)..
Greetsz,
Ski....

Verwijderd
Geen matches
Ik heb de flitspalen erin gezet maar dat werkt nog niet bij mij dus daar moet ik nog even naar kijken.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 20:26 ]
Verwijderd
Geen matches
wie kan me vertellen door ervaring met deze muis Laedtek Bluetooth GPS`/rikaline 6030 of ik die zeker werkend krijg met TTM?keb een crack
enige nadeel is dat je de receiver niet ff meeneemt als je te voet of op de fiet bent. of valt het losmaken wel mee?Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:11:
[...]
En zo werkt tweakers dus. ... En wat ga ik morgen doen? een card reader kopen. Ik laat wel even weten of het bij mij gelukt is...
Als dit gelukt is. rest mij het probleem met de POI's en de TT3 kaarten...maar dat gaat vast ook wel lukken.
Ik heb een externe antenne gekocht, en deze in mijn centrale remlicht achter verwerkt, kabel weggewerkt naar de plek van mijn rechter achterlicht. Daar 12 volt geprikt en de autolader op aangesloten. Je ziet er niets van.De receiver staat altijd aan, dus je pland je route, en in de buurt van je auto heb je meteen GPS signaal. Niet meer wachten op een Fix, geen kabel gedoe meer bij je dashboard. Werkt perfect en zier er strak uit!
Verwijderd
Geen matches
Hangt ervan af hoever je de receiver wegwerkt. Ik heb hem (met wat schuimrubber voor bescherming) in de ruimte van bij mijn achterligt zitten, waar ik via een klepje zo bij kan (normaal om je lampen te verwisselen). Iedere auto heeft vast wel een dergelijke plek. Antenne en lader lostrekken is natuurlijk zo gebeurt. Je kan hem natuurlijk ook gewoon ergens in je achterbak leggen, maar is minder netjes. Dus als ik de auto van mijn vriendin pak, neem ik hem zo mee, opgeladen en wel. Handig toch? Verder kun je hem niet 'vergeten' of kwijtraken op deze manier.
Verwijderd
Poging Toevoegen Major_Roads_Of_Europe aan TT Mobile..Doctor Yes schreef op zondag 14 november 2004 @ 20:33:
[...]
Sorry dat ik me er even mee bemoei, maar ik heb volgens mij dezelfde configuratie als Pamas. De map heet: Major_Roads_Of_Europe Navigator Map. Het is inderdaad een aparte map. Voor iedere kaart heb je een aparte map nodig.
Oke, ik heb de naam "Benelux-F-Map aangepast in "Benelux Navigator Map" en alles doet het nog. Ik ga een nieuwe map in de root aanmaken, genaamd "Major_Roads_Of_Europe Navigator Map"
Ik ga onderstaande bestanden daar naartoe kopieren:(duurt even, cardreader haal ik morgen..)
Als iemand even in zijn map kan kijken: Zijn dit de volledige in aantal en de juiste bestanden?
000cline.006
000cname.002
000cnode.003
000faces.004
0mapinfo.005
00000poi.008
MAJOR_~1.000
MAJOR_~1.001
MAJOR_~1.007
Ik heb mijn twijfels bij de "~"
Alvast dank
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 20:58 ]
heb nog een vraagje voor jullie. Ik heb deze week mijn Qtek 9090 (pda). Natuurlijk hoort op een pda gps te hebben, heeft ie ook, dus nu enkel nog software zoeken die het beste is. Hierbij dacht ik onmiddelijk aan TomTom 3.
Hierbij zijn er natuurlijk heel wat producten voorradig:
- TomTom MOBILE;
- TomTom Navigator 3 Bluetooth;
- TomTom Navigator 3 wired GPS.
Hierbij dacht ik onmiddelijk aan de Bluetooth versie maar wat is eigenlijk het verschil met bovenstaande 2?
Klopt het als je via wired gps-versie werkt dat je dan de connectiekosten moet betalen en daardoor ook de prijs 100€ goedkoper is dan de bluetooth of heb ik het mis ...
Heeft iemand ervaring met de versies voor pda? Zoja, welke heb jij en wat vind je ervan ...
Hierbij zijn er natuurlijk heel wat producten voorradig:
- TomTom MOBILE;
- TomTom Navigator 3 Bluetooth;
- TomTom Navigator 3 wired GPS.
Hierbij dacht ik onmiddelijk aan de Bluetooth versie maar wat is eigenlijk het verschil met bovenstaande 2?
Klopt het als je via wired gps-versie werkt dat je dan de connectiekosten moet betalen en daardoor ook de prijs 100€ goedkoper is dan de bluetooth of heb ik het mis ...
Heeft iemand ervaring met de versies voor pda? Zoja, welke heb jij en wat vind je ervan ...
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Verwijderd
Geen matches
Heb ook het pakket aangeschaft en gebruik een 6600 zelfde probleem met de flitspalen. Directory structuur ziet er het zelfde uit (als die met de benelux-f-map)
Misschien toch maar de internet versie er op zetten. Btw je moet toch wel poi's kunnen toevoegen?
Misschien toch maar de internet versie er op zetten. Btw je moet toch wel poi's kunnen toevoegen?
Verwijderd
Geen matches
En snapt die software dan dat er de maps voor de BeNeLux en Spanje geinstalleerd staan? Kun je dan kiezen voor een regio als je de applicatie start? Dit zou erg handig zijn, maar ik denk niet dat die support er standaard inzit.
Kun jij bijvoorbeeld de regio Benelux starten als je de content van je kaart in een foldertje zet (dus één level dieper plaatst)? Kun je misschien aangeven, waar de files staan binnen TTM?
Ook zou ik graag willen weten waar je nu de Benelux edititie het goedkoopste kunt kopen, ik zie nl over de prijs €299 en ik las dat er webshops zijn die hem goedkoper aanbieden.
cline.datVerwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:54:
[...]
Poging Toevoegen Major_Roads_Of_Europe aan TT Mobile..
Oke, ik heb de naam "Benelux-F-Map aangepast in "Benelux Navigator Map" en alles doet het nog. Ik ga een nieuwe map in de root aanmaken, genaamd "Major_Roads_Of_Europe Navigator Map"
Ik ga onderstaande bestanden daar naartoe kopieren:(duurt even, cardreader haal ik morgen..)
Als iemand even in zijn map kan kijken: Zijn dit de volledige in aantal en de juiste bestanden?
000cline.006
000cname.002
000cnode.003
000faces.004
0mapinfo.005
00000poi.008
MAJOR_~1.000
MAJOR_~1.001
MAJOR_~1.007
Ik heb mijn twijfels bij de "~"
Alvast dank
cname.dat
cnode.dat
faces.dat
Major_Roads_Of_Europe Navi.cfg
Major_Roads_Of_Europe.mid
Major_Roads_Of_Europe.pna
mapinfo.dat
poi.dat
setup.dat
traffic.inc
Verwijderd
Geen matches
Nb: ik ga morgen een card reader kopen en hoop dat dat eea oplost..Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:23:
[...]
En snapt die software dan dat er de maps voor de BeNeLux en Spanje geinstalleerd staan? Kun je dan kiezen voor een regio als je de applicatie start? Dit zou erg handig zijn, maar ik denk niet dat die support er standaard inzit.
Kun jij bijvoorbeeld de regio Benelux starten als je de content van je kaart in een foldertje zet (dus één level dieper plaatst)? Kun je misschien aangeven, waar de files staan binnen TTM?
Ook zou ik graag willen weten waar je nu de Benelux edititie het goedkoopste kunt kopen, ik zie nl over de prijs €299 en ik las dat er webshops zijn die hem goedkoper aanbieden.
Ik heb hem gekocht bij www.progress.nl. (zit in Hengelo) 245 euro.
Ik had al route 66 gekocht, toen internet versie van TT geprobeerd, niet aan de praat gekregen, Toen gps muis verkocht, pakket officieel gekocht, en nu krijg ik geen andere kaarten aan de praat, geen poi's (lees flitspalen) toevoegen en de orginele MMC kan ik niet kopieren. Misschien moet ik ook uitwijken naar een "andere"versie. Ben ik wel ziek van..
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 22:05 ]
Verwijderd
Als je zelf in tomtom een nieuwe categorie aanmaakt zeg bv. flitspalen dan maakt tomtom in de directory een .ov2 file aan en een .bmp file. Als ik vervolgens de echte flitspalen hernoem naar de reeds door tomtom aangemaakte .ov2 en .bmp files ziet hij hem nog niet staan in de lijst met poi's. Vreemd 
btw ik heb hem ook bij progress gekocht voor 245,-

btw ik heb hem ook bij progress gekocht voor 245,-
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 22:08 ]
Verwijderd
Deze vraag heb ik ook voorgelegt aan TomTom..ik ben benieuwd en laat wel weten wat ze daarop zeggen.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 21:20:
Btw je moet toch wel poi's kunnen toevoegen?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 22:11 ]
Verwijderd
Geen matches
Poi's moeten toch toegevoegd worden in de benelux navigator map (gewoon los erbij zetten)
Zo heb ik het ook gedaan en ze worden allemaal gevonden (ik heb een 6600)
Ski....
Ski....
Verwijderd
Geen matches
klopt............ik heb ze er ook gewoon los bijgezet,en werkt ook perfect.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:22:
Poi's moeten toch toegevoegd worden in de benelux navigator map (gewoon los erbij zetten)
Ski....
Verwijderd
Geen matches
Ik wordt er inmiddels een beetje ***TY#@#@*&#@* van...
Ik ga maar in rare hoeken zoeken (vanuitgaande dat het me sterk lijkt dat het met een officiele versie niet lukt..)
Kopieren jullie de bestanden via een card reader of met PC suite?
En voor de check: zo moest het:
Als test: flitspalen_50.ov2 (van Flitspaal.nu) en flitspalen_50.bmp in de benelux map gezet. Zo dus:
Vervolgens moet deze toch in de lijst "onderhoud nuttige plaatsen" en dan "kies nuttige plaatsen" zichtbaar worden zodat je ze dan kan selecteren?
Ik ga maar in rare hoeken zoeken (vanuitgaande dat het me sterk lijkt dat het met een officiele versie niet lukt..)
Verwijderd
Geen matches
Op deze manier heb ik het ook gedaan....Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:49:
Ik wordt er inmiddels een beetje ***TY#@#@*&#@* van...
Ik gebruik trouwens filemanager....vindt ik makkelijker en beter als PC-Suite.
Ski....
Verwijderd
Heb ook alles geprobeerd net als jij,
Ook maar even de vraag bij tomtom neergelegd voor de zekerheid.
Welke software versie heb jij dan?
ik heb versie 4.400 (285)
gps stuurprogramma v1.20
kaart benelux-f-map v390
Misschien hebben andere mensen een andere versie?
zucht....
ik gebruik pc-suite misschien moet ik de card-reader eens gebruiken...

gps stuurprogramma v1.20
kaart benelux-f-map v390
zucht....

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 22:58 ]
Verwijderd
Mijn versie:Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:56:
Heb ook alles geprobeerd net als jij,![]()
gps stuurprogramma v1.20
kaart benelux-f-map v390
zucht....
App.versie 4.400 (285)
GPS stuurprogramma v1.20
Kaart, benelux navigator map v280
Misschien dat het aan de verschillende kaartversies ligt??
Ski....
Verwijderd
Geen matches
aha probleem opgelost de card-reader gebruiken
blijkbaar doet phone-suit iets met de bestanden tijdens het copieren naar de mmc kaart. (conversieslag)
heb net de poi's via de card-reader er op gezet en zie er tussen staan.
dus gewoon eentje voor 15 euro ofzo kopen bij de mediamarkt in hengelo en je bent eruit
succes en nu ga ik
dus gewoon eentje voor 15 euro ofzo kopen bij de mediamarkt in hengelo en je bent eruit
succes en nu ga ik

Kan iemand me helpen met volgende: nvidia in "TomTom Mobile BeNeLux"
Er is immers nog niet op geantwoord ...
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Verwijderd
Ik zou je graag willen helpen....nvidia schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:12:
Kan iemand me helpen met volgende: nvidia in "TomTom Mobile BeNeLux"
Heb alleen geen verstand van PDA's......
Voor Nokia ken je altijd bij me terecht.....

Helaas......
Iemand anders?????

Ski....
Verwijderd
Geen matches
Vraagje: bij installeren PC suite kun je aangeven"conversie programma's installen". Dat moet je dus niet doen, want dan werkt het sowieso niet. Die heb ik al dus NIET geinstalleerd. Had jij die wel geinstalleerd?Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:11:
aha probleem opgelost de card-reader gebruikenblijkbaar doet phone-suit iets met de bestanden tijdens het copieren naar de mmc kaart. (conversieslag)
succes en nu ga ik
Verwijderd
Geen matches
er wordt wel vaker niet geantwoord op vragen, dan hoef je ze nog niet meteen nog een keer te stellen. zo lopen de pagina's wel erg op he
Verwijderd
Geen matches
Bij mij nu ook. thx Ski.Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:22:
Ski....
Kijk maar eens op Ebay: Uktec is een goede.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:31:
Is de GPS van TOM TOM ook los te koop ?
Suc6
Verwijderd
Geen matches
http://www.i-con.nl/pi-247802981.htm?categoryId=52Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:31:
Is de GPS van TOM TOM ook los te koop ?
Dit topic is gesloten.